Εξυπηρέτηση πελατών. Σκηνοθετώντας μια αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας”
Ανακοινώνουμε σήμερα και το δεύτερο workshop που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Σχολείου Τουρισμού.
Το workshop απευθύνεται αποκλειστικά σε:
- Ιδιοκτήτες και Διευθυντές Ξενοδοχείων και Τουριστικών Καταλυμάτων
- Υπευθύνους εξυπηρέτησης πελατών
ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
Οι συμμετέχοντες του workshop θα αποκτήσουν πρόσβαση σε πρακτικές και εργαλεία ανάπτυξης και διαχείρισης επιτυχημένων σχέσεων με τους επισκέπτες τους. Επίσης θα αναλυθούν θέματα όπως η διαχείριση παραπόνων, η μετατροπή του προβλήματος σε ευκαιρία εξυπηρέτησης και οι τρόποι αύξησης των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Έλενα Γκίκα
Η Έλενα Γκίκα έχει εικοσαετή εμπειρία στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων όπως τα ξενοδοχεία Elounda Beach & Elounda Bay Palace, Grand Resort Lagonissi και Club Hotel Casino Loutraki. Από το 2009 εργάζεται ως Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Costa Navarino. Συμμετέχει συχνά σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις και σεμινάρια ως ομιλήτρια και έχει εκδώσει δύο λογοτεχνικά βιβλία. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και στη συνέχεια Πολιτικές Επιστήμες και Δημόσια Διοίκηση και έχει μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, ενώ συνεχίζει τις σπουδές της, φοιτώντας στη Νομική Σχολή Αθηνών.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2.5 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Κυριακή 17 Μαρτίου, 2019
ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 10:30-13:00
*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 30 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου