Ενα μηνυμα ,, μαζι με τις ευχες λογο γιορτης μου από Αλέξη Διαμαντατο!
Λόγω εγκλεισμού των τελευταίων ημερών αναζητούσα πληροφορίες για το γενεαλογικό μου δέντρο και θέλω να θέσω μερικά ερωτήματα στους αναγνώστες σου , αν μπορούν να βοηθήσουν. 1) Αν υπάρχουν κάποιες απογραφές για το χωριό Αφραγιάς πριν του 1811 ;
2 ) Πώς πήρε το χωριό Διγαλέτο το όνομα του ;
3) Που θα μπορούσα να αναζητήσω τα ονόματα των οικογενειών που αναφέρονται στο πρακτικό της λατινικής επισκοπής του 1262 ;
κοινοποιω παλιες αναφορες "σχετικες" ,, και αναμενουμε σχολιασμους,, ωστε αυριο να επιστρεψω με νεα αναρτηση αναζητησης τοπονυμιων!
Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ!! ΜΠΟΥΡΔΟΥΚΛΟΜΑΤΑ ΑΠΟ
ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΜΠΟΥΡΔΟΥΚΛΟΘΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ
3 σχόλια: ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΕΛΙΤΑΙΩΝ ΑΠΟΙΚΙΑ - ΠΟΡΟς!!
ALAFROISKIOTOSKALOS.BLOGSPOT.COM
ΜΕΛΙΤΑΙΩΝ ΑΠΟΙΚΙΑ
Παράδειγμα για την πρωτοεμφάνιση της λέξης «Κεφαλληνία» που παντού είναι γραμμένο ως από τον Ηρόδοτο, ενώ η ονομασία υπήρχε πολύ πριν από αυτόν.
Και επειδή ψάχναμε για το χωριό Τζαννάτα μπας και έχει σχέση με τους Μαλτέζους (GIOVANNI -
ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ) όπως αναφέρεται στο άρθρο του κ. Διαμαντάτου?
Σε χάρτη της τότε περίπου εποχής πρέπει να αναφέρονται με το όνομα «Ζανάτα» ενώ σε παλαιότερους δεν μπόρεσα να τα βρώ πουθενά. (Μια υπόθεση προφανώς κάνω και μόνο).
Και μια και σε προηγούμενη συζήτηση έφερε η κουβέντα για εφκειούς τσου γείτονές σας τσού Ζακυνθινούς με τα παγανέλια, υπάρχουν οι εξής δύο περιγραφές για τσι Ζακυνθινές σιόρες:
Ο Goodisson William κατά το 1820μχ. γράφει ότι οι Εγγλέζοι τσι βρήκανε υπέρμετρα καταπιεσμένες μέχρι που και από τα παραθύρια κοιτάανε όξου πίσω από σήτες για να μη φαίνουνται και βάλανε μπροστά να τσι «ελευθερώσουνε». Όμως ο Alb. Mousson μετά κατά το 1850 μχ., γράφει για δαύτες ότι τα είχανε πετάξει σχεδόν «όλα» από τη μέση κι απάνου φόρα παρτίδα, κατά τσι δουλειές τση καθημερινότητας!!
Τσι έφαε δηλαδής η απελευθέρωση ή το άλλο που τούπανε του αλλουνού να «χαιρετήσει» και ξεκ@@ώθηκε!!
Τσου είχαμε πάει αλήθεια τον Άγιο καμιά βόρτα από κείθε μεριά γιατί δεν γνωρίζω…
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός μεταξύ των άλλων γράφει:
… «Η νεώτερη - ιστορική - μαρτυρία προσάγεται από το Οδοιπορικό του ταξιδείου του Δούκα Ενρίκου της Σαξωνίας προς τους Αγίους Τόπους (1498). Κατά τη διαδρομή του μεταξύ Κερκύρας και Πελοποννήσου απαντά την πρόταση: "Νότια της ΝΗΣΟΥ Νάξου βρίσκεται η Melitae, ο τόπος του ονομαστού ναυαγίου του Απ. Παύλου, ο οποίος καλείται Maltham". Naxus είναι στους αιώνες αυτούς η χερσόνησος ’Ασσος, όπως μαρτυρεί η και σήμερα σωζόμενη από στο κάστρο επιγραφή. Το Οδοιπορικό παραθέτει σε σωστή χρονική διάταξη τους σταθμούς Κέρκυρα - ’Ασσος - Melitae - Πελοπόννησος. Η Melitae βρίσκεται, έτσι, νότια της ’Ασσου και δεν είναι άλλη από την χερσόνησο της Λάσσης (Αργοστόλι).»…
Νησάκι το λοιπόνε η Άσσος τόση όση και η Ιθάκη του Οδυσσέα ! Κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα