Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση που μου επιτάσσει η εικοσιπενταετής και
πλέον κομματική μου θητεία στην Νέα Δημοκρατία, εκ των οποίων μάλιστα δώδεκα
χρόνια στην θέση του προέδρου της ΝΟΔΕ, καλώ όλους τους Νεοδημοκράτες
των νησιών μας να συμπαραταχθούμε στην προσπάθεια του κόμματος, να
λάβουμε μέρος στις εκλογές της 7ης Ιουλίου και να δώσουμε με την ψήφο
μας την αυτοδυναμία που χρειάζεται η ΝΔ ώστε να προχωρήσει στην εθνική,
θεσμική, και οικονομική ανάταξη της Ελλάδος και να κλείσει οριστικά την
διακυβέρνηση της χώρας από την χειρότερη, μεταπολεμικά, κυβέρνηση, την
κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ’’ της πρώτης φοράς αριστεράς’’.

Από την προσπάθεια αυτή δεν πρέπει να απουσιάσει κανείς.
Πέρα από πικρίες, συμπάθειες, αντιπάθειες που ο καθένας μας μπορεί να έχει είτε από
τις αλλαγές και τις ανακατανομές στην σύνθεση του ψηφοδελτίου, όσο και από την
απαράδεκτη αφωνία και απουσία της διορισμένης ΝΟΔΕ από τα πολιτικά
τεκταινόμενα που οδήγησε στην απώλεια των δήμων από τους Νεοδημοκράτες
διεκδικητές τους (αυτό δεν ακουμπά φυσικά την κ. Ιωάννα Μαρκέτου, η οποία
αγωνίζεται στη ΝΟΔΕ μόνη της) κανείς δεν πρέπει να μην προσέλθει στην κάλπη και
να στηρίξει την προσπάθεια της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Για μένα μοναδικός μου οδηγός πάντα ήταν και είναι η συνείδησή μου και η αίσθηση
χρέους προς την παράταξη και προς την πατρίδα.
Φίλες και φίλοι Νεοδημοκράτες και Νεοδημοκράτισσες είμαι παρών, είμαι μαζί σας
είμαι δίπλα σας. Είμαι εδώ αφοσιωμένος σε σταθερές αρχές και αξίες.
Έχω ξεκάθαρη αντίληψη για τα δημόσια αξιώματα.
Είμαι εδώ για να υπηρετώ την πατρίδα και την παράταξή μου.
Αυτή είναι η πυξίδα μου.
Απέναντί σας, απέναντι στην πατρίδα και στον τόπο μας ας αναλάβουμε όλοι τις
ευθύνες μας.
Ας συστρατευτούμε όλοι στο πλευρό του Κυριάκου Μητσοτάκη στην τελική ευθεία
για μια καθαρή νίκη.
Μετά τις νικηφόρες εκλογές θα μπορούμε να μιλήσουμε πολιτικά για όλα όσα
συνέβησαν πριν από αυτές.

ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
τ. Πρόεδρος ΝΟΔΕ Κεφαλονιάς κ’ Ιθάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου