Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Παύλος Παπαδάτος

ΦΙΛΟΙ ΙΘΑΚΗΣΙΟΙ, ΦΙΛΟΙ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΕΣ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάειΌπως όλοι γνωρίζετε, τα τελευταία χρόνια φρόντισα να είμαι συνεχώς κοντά σας,
ώστε όχι μόνο να λαμβάνω άμεσα γνώση των προβλημάτων των τοπικών κοινωνιών
μας αλλά και να συμβάλω όσο το δυνατόν στην επίλυσή τους. Επισκέφτηκα
επανειλημμένως όλα τα χωριά της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης μας, σας έχω γνωρίσει
σχεδόν όλους σας και πολλοί από εσάς γίνατε φίλοι μου. Προσπάθησα μάλιστα τα
τελευταία χρόνια να κρατήσω υψηλά το φρόνημα των Νεοδημοκρατών στα νησιά
μας, τα οποία εδώ και πολλά χρόνια δεν εκπροσωπούνται από Νεοδημοκράτη
βουλευτή.

Στήριξα τις θέσεις της ΝΔ -πράγμα που θα συνεχίσω να κάνω- αρθρογραφώντας σε
τοπικό και πανελλήνιο τύπο, αλλά και με εμφανίσεις μου σε τηλεοπτικά κανάλια.
Τελικά η ηγεσία της ΝΔ αποφάσισε να μην είμαι υποψήφιος βουλευτής στα νησιά
μας, και αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε όλοι μας, γιατί μόνο ενωμένοι μπορούμε
να πάμε μπροστά. Γιαυτό και εύχομαι καλή επιτυχία στους υποψηφίους της ΝΔ όχι
μόνο στα νησιά μας αλλά σε όλη την χώρα
Φίλες και φίλοι, μπορεί να έχασα την ευκαιρία να σας υπηρετήσω ως βουλευτής,
κέρδισα όμως κάτι που εγώ θεωρώ καλύτερο: Την ειλικρινή αγάπη σας, τον σεβασμό
και την φιλία σας. Είμαι σίγουρος ότι με εκτιμήσατε ειλικρινά, γιατί είδατε ότι δεν
ανήκω ούτε σε μηχανισμούς, ούτε σε κυκλώματα ώστε να προσδοκάτε κάτι από
εμένα, πέρα από την ελπίδα σας ότι οι γνώσεις μου, η εμπειρία μου και η αγάπη μου
για τα νησιά μας θα συνέβαλλαν αποφασιστικά στην ανάπτυξή τους και μάλιστα
βάσει λεπτομερέστατου προγράμματος που έχω ήδη εκπονήσει. Πραγματικά λυπάμαι
που δεν μου δίνεται η ευκαιρία να πραγματοποιήσω όλες εκείνες τις ενέργειες που θα
συνέβαλλαν στην αλματώδη ανάπτυξή τους η οποία ήταν για μένα στόχος ζωής.
Αν σας συναντήσω στον δρόμο και μου σφίξετε το χέρι λέγοντάς μου «Γεια σου, φίλε
Παύλο!», να ξέρετε ότι θα είναι για μένα μεγάλη χαρά και ικανοποίηση. Θα αισθανθώ
ότι ναι μεν έχασα την ευκαιρία να σας εκπροσωπήσω και να προσφέρω όλα όσα θα
μπορούσα στην Κεφαλονιά και στην Ιθάκη μας, αλλά κέρδισα τη φιλία σας. Και είναι
αυτό που για μένα μετράει πάνω από όλα. Αυτός είναι και ο λόγος που η
απογοήτευσή μου δεν γίνεται πικρία τώρα που διέκοψα την ατελέσφορη πολύχρονη
προσπάθειά μου να διεκδικήσω την εκπροσώπησή σας στη Βουλή.
Οι φίλοι μένουν για πάντα φίλοι. Και εγώ σας αισθάνομαι όλους φίλους.

Για πάντα κοντά σας

Παύλος Παπαδάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου