Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΣΤ. ΤΡΑΥΡΟΣ : Το 50% του μισθού μου για την ενίσχυση του Νοσοκομείου Αργοστολίου

Συμβάλλοντας στην ενίσχυση της λειτουργίας του Νοσοκομείου Κεφαλονιάς, καταβάλλαμε μια μεγάλη προσπάθεια, κινητοποιώντας την τοπική κοινωνία της Κεφαλονιάς, για την εξεύρεση κατοικιών στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Η ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας ήταν άμεση και συγκινητική, πέρασε τα όρια της Κεφαλονιάς και έχοντας πλέον πετύχει το στόχο, μας οδήγησε στην ευχάριστη θέση να ενημερώσουμε επίσημα την 6η ΥΠΕ, ότι μπορεί να συμπεριλάβει στην προκήρυξη πρόσληψης γιατρών εκτός των άλλων κινήτρων και την δωρεάν στέγαση.

Συνεχίζοντας την ως άνω προσπάθεια μας, θεωρώ υποχρέωση μου να ανταποκριθώ και εγώ με την σειρά μου, στο κάλεσμα του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και θα διαθέσω το 50% του μισθού μου για τους επόμενους δύο μήνες, υπέρ του Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας.
Σε αυτή την μάχη είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Π.Ε. ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ Π. ΤΡΑΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου