Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!! ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΕΙΜΑΙ!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Αυριο πρωι πρωι θα στειλω το πρωτο μου μηνυμα με sms,, θα γραψω ονοματεπωνυμο, και παω για ψαρεμα ,,να δω τι θα μου απαντησει

KEFALONIAMAGAZINE.GR
Χτες το μεσημέρι έλαβαν τα λιμεναρχεία όλης της χώρας διευκρινήσεις από την Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής, δραστηριότητες ό....


Και 1 σχόλιο:ΣΤΟ Watch The Island | Prime Video




  1. POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
    ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
    «Περιμένουμε κάθε απόγευμα το ανακοινωθέν,, πόσοι αρρωστήσαμε, και πόσοι πεθάνανε!».

    Ά μπράβο!

    Έδεκει ορέ που εσείς τα παρακολουθείτε γιατί εγώ κουράστηκα, τί παρλάρουνε για μένανε, ζω για πέθανα?

    Γιατί τελευταίως εμπουρδουκλώθηκα και δε νογάω άματις πατάω εγώ στο χώμα ή εφκειό απάνου μου.

    Λες και γλέπω κάθε μέρα TV στο κατώι του Άη Πετράν ορέ παιδί μου!!!!
    Και δε ξέρω και ποιος δημοσιογράφος δε του μοιάζει να πω εντάξει ορέ είμαι με τσου ζωντανούς!
  2. και 
    Χα χα φανταστική εικόνα!! Η μυθολογία έγινε πραγματικότητα… Ποιος το περίμενε ο θεός του πολέμου Άρης να τραβάει κουπί και να κυνηγάει τη ρουφιάνα τη Κορονοκόρη μη προκάμει και του πάρει τη δόξα! (Γιατί είπαμε η πανδημία δεν δείχνει αρσενικιά παρά θηλυκιά και γκαστρωμένη)!!! Ο νοών νοείτω, φυλαχτείτω και προετοιμαστήτω γιατί έχει να πέσει πολύ «κουπί» Συνέλληνες όπως μας λέει κι ο Όμηρος και προπαντός ΨΗΛΑ το κεφάλι. Κουά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα στο Απαγορεύονται μπάνιο στην θάλασσα, χρήση ιδιωτικών θαλάσσιων μέσων αναψυχής και υποβρύχια αλιεία

    στις 10:06 πμ
    ...ενώ σε ελέγχους από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου διαπιστώθηκαν τρεις παραβάσεις που αφορούσαν έναν πολίτη που έκανε υποβρύχιο ψάρεμα (περίπτωση που δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις), μία περίπτωση που σε αυτοκίνητο επέβαιναν πάνω από τρία άτομα και τέλος σε ένα άτομο που δεν είχε καμία βεβαίωση μαζί του. Κά κα κα κα κα κα κα κα κα στο Απαγόρευση κυκλοφορίας: «Σφίγγουν τα λουριά» Νέα μέτρα της κυβέρνησης λόγω…. βόλτας του Σαββατοκύριακου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου