Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Ραγίζει καρδιές η μητέρα του Γιώργου Ζαπάντη: «Είχε προαίσθημα το παιδί μου» (βίντεο)

Νέες αποκαλύψεις κάνει η μητέρα του Τζορτζ Ζαπάντη. Η κα Αθανασία περιγράφει τις τελευταίες στιγμές του παιδιού της που έπεσε νεκρό από τα χέρια αστυνομικών. Την αστυνομία κάλεσε περαστικός!
Δυο άνθρωποι την δεκαετία του ’80 έφυγαν από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από την Σκάλα Κεφαλονιάς για να βρουν μια καλύτερη ζωή. Έφυγαν με όνειρα αλλά δυστυχώς η ζωή τους έπαιξε περίεργα παιχνίδια.
Αυτό και άλλα πολλά περιέγραψε η χαροκαμένη μάνα του ελληνοαμερικανού Τζορτζ Ζαπάντη, η κα Αθανασία η οποία μίλησε στο Live News και το Νίκο Ευαγγελάτο για την εν ψυχρώ δολοφονία του παιδιού της από αστυνομικούς μέσα στο ίδιο τους το σπίτι στη Νέα Υόρκη.
Μιλώντας μέσα από τους λυγμούς της η μητέρα του 29χρονου Τζορτζ Ζαπάντη, δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι ο γιος της δεν ζει.
«Τον έβγαλαν με το ζόρι έξω από το σπίτι. Δεν είχε κάνει τίποτα. Τουφέκι δεν υπήρχε. Πρέπει να σταματήσουν να σκοτώνουν τα παιδιά του κόσμου. Δεν υπάρχουν λόγια που μπορώ να πω».

«Μου έλεγε ότι αισθάνεται ότι θα πεθάνει – Δεν ειδοποίησε ο γείτονας την αστυνομία»

Η κα Ζαπάντη είπε και κάτι άλλο συγκλονιστικό: «Ένα πράγμα μπορώ να πω ότι τελευταία μου έλεγε ότι ‘μανούλα μου το αισθάνομαι θα πεθάνω, θα πάω μαζί με τον πατέρα μου’. Λες και το αισθανόταν».
Η ίδια, σχετικά με τον γείτονα που κάλεσε την αστυνομία, λέγοντας ότι ο 29χρονος οπλοφορεί, σημείωσε πως έχει προκαλέσει και στο παρελθόν προβλήματα σε όλη τη γειτονιά. «Ο γείτονας μας έχει κάνει από την πρώτη μέρα προβλήματα στη γειτονιά και τα κάνει σε όλους όχι μόνο σε μένα».
Ωστόσο, σύμφωνα με την κα Ζαπάντη, δεν ήταν αυτός η αιτία που κλήθηκε η αστυνομία, αλλά ένας περαστικός που είδε τον 29χρονο με το σπαθί.
«Νομίζω ο άνθρωπος δεν ήταν στα καλά του. Τηλεφώνησε στην αστυνομία και είπε ότι είναι με τουφέκι, το οποίο τουφέκι δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει τουφέκι στο σπίτι. Ένα σπαθί είχε ο γιος μου και από αυτό έχασε τη ζωούλα του».
Όσον αφορά τις πληροφορίες ότι ο 29χρονος είχε ψυχολογικά προβλήματα, η μητέρα του σημειώνει ότι εργαζόταν κανονικά, ήταν αγαπητός στη γειτονιά και βοηθούσε με την ανατροφή της αδερφής του.
«Μπορούν να πουν ό,τι θέλουν. Ο γιος μου, εγώ ξέρω ποια είναι η αλήθεια, και από κει και πέρα δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο καθένας. Η αλήθεια θα βγει. Όλη η γειτονιά έχει πει τα καλύτερα λόγια. Το παιδί μου εργαζόταν σε εταιρεία σεκιούριτι και κάθε μέρα πήγαινε στην δουλειά του».
«Για την ψυχούλα του παιδιού μου, έχουμε βάλει δικηγόρο», είπε η κα Αναστασία.

«Δουλεύω 160 ώρες την εβδομάδα»

Η μητέρα του αδικοχαμένου 29χρονου αναφέρθηκε και στις καθημερινές δυσκολίες που περνάει, σημειώνοντας πως οι πολλές ώρες εργασίας ήταν αυτές που την κράτησαν μακριά από το παιδί της την κρίσιμη στιγμή.
«Η εβδομάδα έχει 168 ώρες, τις 160 τις δουλεύω. Μου είχε τηλεφωνήσει. Δεν μπορούσα να είμαι τις τελευταίες ώρες του παιδιού μου δίπλα του γιατί ήμουν στη δουλειά. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα».
Πηγή: newsit.gr & kefaloniamagazine.gr
δετε  και το  

Συγκλονίζει ο θείος του 29χρονου ελληνοαμερικανού Τζορτζ Ζαπάντη με καταγωγή από την Κεφαλονιά: «Το...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου