Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Π. Βαρδάκος: "Δεν είναι έτσι τα γεγονότα.

Πάνος βαρδάκος


Τρίτη, 28 Ιούνιος 2011


τα πράγματα πρέπει να λέγονται όπως έγιναν!"




 

O Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Αργοστολίου, δίνει την απάντησή του στα γεγονότα που έγιναν χθες στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου.

Ο κ. Πάνος Βαρδάκος, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί θέλησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και μας είπε λοιπόν.

"Ο εν λόγω καλλιτέχνης θέλησε να "κλεισει κάποια αίθουσα στο Δημοτικό Θέατρο.Στόχος της Διέυθυνσης του Δημοτικού Θεάτρου είναι να έχουμε πληθώρα καλλιτεχνών και εκδηλώσεις και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην δεχτούμε καλλιτέχνη για να εκθέσει.
Ο Καλλιτέχνης λοιπόν, βρισκόταν στο γραφείο μου και προσπαθούσε να πάρει τηλέφωνο τον κ. Κωνσταντάκη στο γραφείο του για να "κλείσει" την αίθουσα. Ο κ. Κωνσταντάκης δεν απαντούσε στο γραφείο του και εκείνη την ώρα ο καλλιτέχνης κατηγόρησε εμένα διότι εγώ όπως λέει φτάιω και έχω  βάλει το χέρι μου για να μην γίνει η έκθεση.Του εξήγησα πως δεν έχω πρόβλημα και αν έχει κάποιο παράπονο να πάει στο Δήμαρχο για να διαμαρτυρηθεί και αν θέλει να του δώσω  και το κινητό του κ. Κωνσταντάκη για να τον βρει πιο εύκολα. Τότε ξεκίνησε να με βρίζει χυδαία και οταν προσπάθησα να τον διώξω από το γραφείο μου άνοιξε την πόρτα με δύναμη και χτύπησε στο κούτελό μου!
Τα πράγματα πρέπει να λέγονται όπως έγιναν και όχι όπως τα λέει η μία πλευρά!
Τελευταία ενημέρωση Τρίτη, 28 Ιούνιος 2011  kefalonizw.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου