Bασ. Kαμπίτσης
Bασ. KαμπίτσηςEξαλλος είναι ο δημοτικός σύμβουλος κ. Bασίλης Kαμπίτσης (τ. πρόεδρος του Nομαρχιακού Συμβουλίου) με τους Kεφαλονίτες και θιακούς Συμβούλους για τη σιωπή που κρατούν στο θέμα των νέων αδειών ιχθυοτροφείων στην κεφαλονιά και ιδιαίτερα με τον αντιπεριφερειάρχη κ. Σωτήρη Kουρή και την περιφερειακή σύμβουλο κ. Tζόγια Γρουζή.
Στις δηλώσεις του προς τον «H», αναφέρει τα εξής:
Σιγή ιχθύος τήρησαν για τις νέες άδειες Ιχθυοτροφείων οι Κεφαλονίτες και Θιακοί περιφερειακοί σύμβουλοι, κατά την επίμαχη συζήτηση του θέματος στο πρόσφατο Περιφερειακό Συμβούλιο. Τι συμβαίνει κύριοι και δεν πήρατε θέση; Μήπως ξεπληρώνονται επιταγές; Απλώς ρωτάω.
O Σ. Κουρής, ήταν και ελπίζω να συνεχίσει να είναι φίλος μου, αλλά είναι άξιο παρατηρήσεως ο τρόπος που αντέδρασε όταν τον πήρα τηλέφωνο και του ζήτησα να κάνει νέα χάραξη για το δρόμο Πόρο-Σάμη παραλιακός, αίτημα των Σαμικών και των Ποριωτών.
Του εξήγησα ότι υπάρχει συγκεκριμένος μεγαλοξενοδόχος (του είπα ποιός είναι), ιδιοκτήτης 12.000 στρ. στην περιοχή, ο οποίος προτίθεται να κατασκευάσει 6 αστέρων ξενοδοχείο με όλες τις δραστηριότητες του τουρισμού που θα αναβαθμίσει όλη την Κεφαλονιά.
Η άρνηση του κ. Κουρή και ο αναιτιολόγητος εκνευρισμός του, μου δημιούργησαν πολλά ερωτηματικά.
Σχετικά με τα ιχθυοτροφεία, η κ. Τζόγια Γρουζή μου είπε ότι έπρεπε να είχα ζητήσει εγώ ενημέρωση για το θέμα, τονίζοντάς μου ότι έχει μεγαλύτερο αξίωμα από εμένα και έπρεπε εγώ να πάω να την βρω για να ενημερωθώ.
Ετσι της κόβει, έτσι φέρεται. Χαλάλι της!..
Ενα τέτοιο σοβαρό θέμα κα Γρουζή, έπρεπε να το συζητήσετε με τον κόσμο που σας τίμησε με την ψήφο του.
Εγώ μπορεί να είμαι ένας μικρός δημοτικός σύμβουλος και εσύ μία μεγάλη περιφερειακή σύμβουλος και να μην καταδέχεσαι να συζητήσεις τα ζωτικά θέματα του τόπου μας. Αλλά σαν ψηφοφόρος σου και σαν αγωνιστής του ψηφοδελτίου σου, ειδικά από εσέ την ίδια έχω απαίτηση να με ενημερώνεις.
Κε αντιπεριφερειάρχα, κα Γρουζή, λάβετε υπόψιν σας ότι δεν θα γίνω γενίτσαρος του τόπου μου. Με κανένα, μα με κανένα τίμημα. Θα αγωνιστώ με έντιμο και νόμιμο τρόπο, να πάψουν να δίνονται νέες άδειες για Ιχθυοκαλλιέργειες στην Κεφαλονιά, που με μαθητική ακρίβεια οδηγούν στην οικολογική και τουριστική υποβάθμιση του τόπου μας.
O δημοτικός σύμβουλος
Δήμου Κεφαλονιάς
BAΣIΛHΣ KAMΠITΣHΣ