Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Μανία εφκιου του Ομηριστη εκ Ερισου,, να μας βγαλει Ζακυνθινους

Ο άλλος  εκ Παλικής,, σκοτωνεται οτι ειμαστε Δουλιχιώτες,, οπως  λένε  και οι Λευκαδητες ,, 

για να τσου    βγει  το σεναριο της Ιθάκης!!  


Εμεις  ειμαστε   ομως  πιο δικαιοι,, ούλοι Κεφαλληνες, και ουλοι,,  είμαστε  ΙΘΑΚΗ ΟΜΗΡΙΚΗ= ΝΗΣΙΟΤΙΚΟ ΒΑΣΊΛΕΙΟ!

  

Ο  χρονος  απλα  θα μας  το  δειξει! 

1 σχόλιο: σε



ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.PE
  1. Εφκείος ο σφραγιδόλιθος εάν δεν είναι «Πρωταπριλιάτικος» αλλάζει πολλά δεδομένα αρχαιολογικά και συνεπακόλουθα Ομηρικά.

    Προσωπική μου γνώμη είναι ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα γιατί αυτά δεν γίνονται ίσως ούτε και τώρα εκτός αν χρησιμοποιήσουμε παντογράφο, όχι το 1500πχ. Κα κα κα.
    Αν το δεχτούμε όμως τότε τύφλα να έχει ο Ερμής του Πραξιτέλη!
    Και αν πάλε το δεχτούμε πρέπει να δεχτούμε επίσης ότι τα Ομηρικά έπη ήταν κάτι σαν την Αινειάδα του Βιργίλιου δηλαδή «Γκαιμπελίστικα» κατασκευάσματα για να διαμορφώσουν κοινωνικές αξίες και αρχές, αμφιβόλου χρονολογικής κατασκευής.
    Οπότε μέσα στο πλαίσιο αυτό «απαγορεύτηκε» στα έπη η χρήση της λέξης Κεφαλληνία (τους λόγους αναφέρω στο blog μου portoassos), μια και αποδειγμένα είναι προ Oμηρικής εποχής (Ησίοδος), αντικατεστάθη με το όνομα Ζάκυνθος της πρωτεύουσας του Δουλιχίου (ονομασία από τον επικοιστή Ζάκυνθο) και έτσι αυτή η κομπίνα μπέρδεψε τους πάντες γιατί νησί Ζάκυνθος δεν υπήρξε ποτέ τα τότε χρόνια.
    «Παραχωρήθηκε» δηλαδή η Κεφ- αλ- ληνία στο Δία γινόμενη (Ζακ –υνθος = νησί του Ζα - Δία) και έχουμε φάει το δούλεμα τση αρκούδας.
    Με τσι υγείες μας…
    Χα χα χα χα

    Σπύρος Ρόκκος

2 σχόλια στο Ο Κεφαλλονίτης Δίας.

  1. ΓΚΙΑΦΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Μπορω βασικά να δωσω συγχαρητηρια για την μελέτη, και την πολύ προσεγμένη ανάλυση στο θέμα!
    Ο φίλος καμπάνης για να προσθαισω στην αναρτηση σου πληροφορίες εχει επίσης μια πολυ καλη θεωρεια , σε σχεση με το κεφ.
    http://pronoikefalonias.blogspot.gr/2014/12/vercoutt-e-r.html
    ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΚΑΙ ΚΕΦΤΙΟΥ Ο ΤΙΤΛΟΣ!
    Κεφτιου και τα νησια της μεσογειου(με μινωικη επιροη) εχουν το προθεμα Κεφ λοιπόν και οι Κεφ-ελληνες λογο αυτού? Επισης στο αρθρο αναφερει την υπόθεση γραφης , και τις επιροες από Αιγυπτο!
    Τώρα και αυτο με τις πηγες μπορει να ευσταθει, οπως και η ονομασια του Ανήιου με την ονομασία του Νηιον όμως! Το μονο περίεργο πάντως επειδη εγω ακόμη δεν εχω καταφερει να βρω παλιο χαρτη του νησιου με την αναφορα στην ονομασια Αινος,, αν τελικάα ηταν και τότε κάπς παρεμφερες,, σίγουρα ο Ομηρος θα το ηξερε,, και όλο και σε καποιον στοιχο θα το ειχε αναφερει!!!
    Ετσι για να μην αποπροσανατολιζομαστε,, εκτος αν Το ΝΗΡΙΤΟΝ είχε διπλη ονομασία , και δεν ειχε ακόμη οπως τα Σκοπια αναγμωριστει χαχαχα-κακακασε
    σε  https://www.portoassos.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%82.../...



    Ο Κεφαλλονίτης Δίας. 2 Σχόλια Η όλη έρευνα είναι μια προσπάθεια διαλεύκανσης του επιθέτου του Αινήσιου ή…
    PORTOASSOS.GR


    Ομηρική Ζάκυνθος


    Ας προσπαθήσουμε να βρούμε κάποια άκρη με τα γεωγραφικά στοιχεία που παρέχονται στην εξιστόρηση του αριθμού των πλοίων και τους αρχηγούς στην Β΄ ραψωδία της


4 σχόλια στο Ομηρική Ζάκυνθος

  1. Bender B. Rodriguez
    Συγχώρεσε την επικείμενη ειρωνεία μου. Δεν έχει σκοπό να προσβάλλει αλλά να σε προβληματίσει.
    Η αλήθεια είναι ότι από το blog σου έχω επικεντρωθεί στις αναρτήσεις περί Ιθάκης (ομηρικής ή μή).
    Επίσης, εκτός και αν κάνω κάποιο τραγικό λάθος, μας λες ότι είσαι από το ίδιο μέρος που στη συνέχεια υποστηρίζεις ότι είναι η Ιθάκη. Και το λέω αυτό, γιατί ποτέ δεν άκουσα Ιθακήσιο να λέει, παραδείγματος χάριν, ότι «πιστεύω πώς η ομηρική Ιθάκη είναι η σημερινή Κεφαλονιά» ή κάποιον Λευκαδιώτη να λέει ότι «η ομηρική Ιθάκη είναι και η σημερινή Ιθάκη». Όχι ότι έχουν, απαραίτητα, κάτι να κερδίσουν αλλά μάλλον λόγοι περηφάνιας προηγούνται του ορθολογισμού. Και ευτυχώς, τουλάχιστον, που όλοι συμφωνούν ότι μιλάμε για το Ιόνιο, γιατί κάτι μισοί Κρητικοί-μισοί Αθηναίοι, σαν εμένα, θα μπέρδευαν κατά πολύ τα πράγματα. Χαχαχαχα.
    Έχω χίλες απορίες (το τονίζω, όχι απαραίτητα ενστάσεις) από τα μέχρι τώρα κείμενά σου. Αλλά, προς το παρόν, θα ρωτήσω μια:
    Υποστηρίζεις ότι η πανέμορφη, κατά τα άλλα, Έρισσος, είναι η ορίτζιναλ πατρίδα του Οδυσσέα και αυτό που πραγματικά μου γέννησε την ερώτηση που θα ακολουθήσει, είναι η πεποίθηση που εκφράζεις (και με εξέπληξε) η οποία υποστηρίζει πως «όλη η υπόλοιπη Κεφαλονιά, πλην Ερίσσου, Πυλάρου και Σάμης, είναι η ομηρική Ζάκυνθος». Πέραν του γενοτός ότι μου φαίνεται ούτως ή άλλως «τραβηγμένη» σα θεωρία, ρωτώ το εξής.
    Πώς θα ήταν δυνατό να στέκει η συγκεκριμένη άποψη, από τη στιγμή που ο Όμηρος μας βεβαιώνει ότι η Ιθάκη βρίσκεται δυτικότερα των άλλων νησιών που ανήκουν στο βασίλειο της Ιθάκης; Γνωρίζεις, βέβαια, ότι η Ζάκυνθος αποτελεί κατά τον Όμηρο ξεχωριστό νησί. Άρα, ακόμη και αν ισχύει η άποψη ότι η Έρισσος ήταν χωρισμένη από την υπόλοιπη Κεφαλονιά, πώς δικαιολογείς το τραγικό αυτό λάθος του Ομήρου (αν σκεφτείς εννοείται και το γεγονός ότι η «υπόλοιπη Κεφαλονιά» είναι τεράστια μπροστά στην Έρισσο). Γνώριζα τη θεωρία ότι ο Όμηρος ήταν ίσως τυφλός αλλά αυτός πρέπει να το παράκανε. Χαχαχα.
    1. Ρόκκος ΣπύροςΣυντάκτης άρθρου
      Χα χα χα
      Ευχαριστώ αγαπητέ για το σχόλιο μα και το ευχάριστο για μένα στιλ.
      Θα σου απαντήσω πολύ περιληπτικά λόγω διακοπών και έτσι διαδικτυακής αποτοξίνωσης χα χα.
      Το νησί της Άσσου και όπως υποστηρίζω κατοικία του Οδυσσέα είναι το Δυτικότερο νησί του κατά την Οδύσσεια ιδιότυπου βασιλείου του,ή όχι?
      Απλά λοιπόν είχε το Δυτικότερο νησί (την Ιθάκη του) και κομμάτι από την απέναντι ακτή την σημερινή Έρισσο δηλαδή.
      Με αυτή τη λογική βρίσκουμε το τέταρτο νησί που συνήθως είναι άγνωστο χωρίς να φτάσουμε στην Κρήτη.
      Η σημερινή Ζάκυνθος κατ’ εμέ είναι το Δουλίχιο οπότε η δασωμένη ομηρική Ζάκυνθος που μπορεί να είναι?
      Περιμένω και εγώ απάντηση δική σου.
      Όλα αυτά που αναφέρω είναι μια θεωρία χωρίς σοβινιστικές τάσεις και δεν έπεται ότι σώνει και καλά πρέπει κανείς να τα δεχτεί, απλά ας κάνει συγκρίσεις με άλλες και ας τον προβληματίσουν τουλάχιστον, ή απλούστατα ας τα πετάξει στα σκουπίδια.
      Προσωπικά δεν έχω να χάσω ούτε να κερδίσω τίποτε.
      Δεν έχω και οικόπεδα να πουλήσω στην Έρισσο, Χαχαχαχαχα.
      Αυτά και για περισσότερα ας περιμένουμε το Σεπτέμβρη γιατί τώρα είμαι αραχτός!!
      Ευχαριστώ και πάλι φίλε μου
  2. Bender B. Rodriguez
    Ωραία, ευχαριστώ πολύ που απάντησες τόσο γρήγορα, αν και σε διακοπές.
    Φυσικά και είναι το δυτικότερο. Εξαρτάται, βέβαια, από το ποια νησιά θα συμπεριλάβεις και πώς θα τα ονομάσεις. Άσε που, εξαιτίας μάλλον και της παλαιότητας του κειμένου όσο και της πυκνότητας των ελληνικών νησιών, κάθε θεωρία θα έχει κάποια ασυμφωνία με την Οδύσσεια, είτε γεωγραφική και πολλές φορές εξόφθαλμη, είτε μεταφραστική. Τις απορίες που έχω ως προς την Κεφαλονιά γενικότερα και την ταύτισή της με την Ιθάκη ελπίζω να τις συζητήσουμε μετά τις διακοπές.
    Η ετυμολογία που δίνεις για τη Ζάκυνθο μου άρεσε πολύ. Το έχεις πετύχει πουθενά σε κανένα λεξικό ή έστω και εδώ στο νετ; Έψαξα λίγο αλλά ελάχιστα βρήκα για αποδεκτή ετυμολογία. Πάντως, δεδομένου ότι όπως σωστά λες η κατάληξη -ι/υνθος δηλώνει ιδιοκτησία, η θεωρία σου μπορεί να στέκει 100%. Και μετά είδα τη λέξη «ζάλη» = τρικυμία, φουρτούνα, τη λέξη «ζαής» = τρικυμιώδης, που πνέει δυνατά και βίαια και σκέφτηκα ότι θα ταίριαζε η ετυμολογία: το νησί των ανέμων/κυμάτων, το έχον μπόρες και θύελλες. Αναπόδεικτα όλα εννοείται. Είδες τι κάνει ο δόλιος ο Όμηρος; Χαχαχα. Πάντως αν ήμουν αρχαίος ονοματοδότης και ήθελα να την ονομάσω κάπως προς τιμήν του Δία, θα την έλεγα Ζεύκινθο (χαχα πλάκα εννοείται).
    Λοιπόν, καλά μπανάκια και καλή αποθεραπεία σου εύχομαι. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση και τα ξαναλέμε
  3. Γκιαφης Γιωργος
    καλησπέρα ,,, αν και πολυ-πολυ εκ των ιστερων των τότε διακοπων σας!! Ο Σπ. εχει ενα πολυ ωραιο τροπο σκεψης, ειδικα, εγω τον εχω πάρει από πολυ καλό ματι, διότι ναι μεν δεν συμφωνω με οσα έει, εχει όμως πολλες γνωσεις, που με βοηθουν πολύ να βρω λυσεις σε δικές μου απορίες!
    Ειδικα το πρωτο του Αρθρο με την Ελια του Οδυσσέα, πάρα πολύ εξυπνο,, και έδωσε και το στιγμα του οτι ο Οδυσσέας ζουσε σε σεισμογενες νησι χαχαχαχα.
    Στο θέμα που παρεμβαίνω ειναι που μας αποκαλει Ζακυνθινους,, και κανονικά επρεπε να παρεξηγηθω,! Εντάξυ με τα παόρια ειναι ακομη και σημερα τουριστες που μπερδευονται γιατι μπαινουν στο Ζακυνθος και βρίσκονται Πόρο, αλλο λενε μολις βγαίνουν «βρε ποσο άλαξε η Ζακυνθος» , αλλοι που ειχαν σκοπο την κεφαλονια, μπαινουν στο Κεφαλονια και πανε Ζακυνθο, χαμος στο ισιωμα δηλαδη!! Λοιπόν να σοβαρευτούμε αυτη η πιθανότητα λοιπόν που μας λέει ο Σπύρος θα εστεκε, αν ειχαμε ευρυματα σε Ερισσο, νερα πολλά , και σπηλαια! Μολις βρεθει κατι από αυτ τα ξαναματασυζητάμε, μην μας το κανει σαν τον Καμπάνη που λεει ναι η Παλλικη ειναι η Ιθάκη,,ειναι δυτικοτερα ολων (αν και οΟμηρος μάλλον εννοει βασιλειο εναντι των υπολοίπων) , αλλά ο Ταφος του Οδυσσέαειναι στον Πόρο, γιατι τον μεταφέρανε !!!


  1. Γκιαφης Γιωργος
    Στο ανώτερο τμήμα της επίχωσης του Σπηλαίου αποκαλύφθηκαν κατάλοιπα της χρήσης του ως ιερό αφιερωμένο στη λατρεία των Νυμφών σύμφωνα με επιγραφές και άλλα ευρήματα, πιθανώς και άλλων θεοτήτων (Πανός και Διός Αινησίου), από το τέλος του 7ου/αρχές του 6ου και μέχρι τις αρχές του 2ου προχριστιανικού αιώνα (Χατζιώτου 2007, Χατζιώτου και Στρατούλη 2000, Χατζιώτου κ.ά. 1995). Ακολουθεί ένα ευδιάκριτο και αρχαιολογικά στείρο στρώμα ερυθρής λατύπης, που αποτέθηκε στο Σπήλαιο με φυσικές διεργασίες και υπέρκειται της μεγάλου πάχους και πλούσιας επίχωσης των προϊστορικών χρόνων (Εικ. 7).
    ΣΕ http://www.drakainacave.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=65&Itemid=27&lang=el
    ΚΑΙ 2 ΛΕΞΟΠΑΙΧΝΙΔΑ,, ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗς ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΟΥ!
    Για διαβαστε ανάποδα το PORT SAID KAI TO SUEZ KAKAKAKAKAKAKAΟι σχέσεις Ελλάδας και Αιγύπτου ήταν ανέκαθεν θερμότατες.  Οι λαοί τρέφουν βαθιά αμοιβαία αγάπη, ιδιαίτερα οι άραβες προς εμάς, από την αρχαιότητα, αναγνωρίζοντας
    στα φύλα μας τα προσόντα της μαθηματικής και φιλοσοφικής σκέψης σε επίπεδο παγκόσμιων ιδρυτών πολιτισμού. 
    Η πορεία δε του Μεγ. Αλεξάνδρου στη γη τους, άφησε ανεξίτηλα σημάδια λατρείας.

    Pord Said - Αίγυπτος : Είναι το μεγάλο λιμάνι του, και η βόρεια είσοδος του μεγάλου καναλιού των 168 χιλιομέτρων.
    Δηλαδή, είναι η είσοδος από την Μεσόγειο θάλασσα που μέσω του καναλιού περνάει στην Ερυθρά θάλασσα.
    Πόσο τυχαίο είναι; 
    O αναγραμματισμός της λέξεως Said δίδει τη λέξηDias = Δίας  (Διαβάστε το ανάποδα)
    Suez - Αίγυπτος : Eίναι μια πόλη 500.000 κατοίκων περίπου στη βόρεια ακτή του κόλπου του Suez, και στην 
    νοτιο-ανατολική πλευρά της Μεσογείου. Είναι η αρχή του μεγάλου καναλιού, την περίφημη διώρυγα του Suez η οποία ενώνει την Μεσόγειο με την Ερυθρά θάλασσα. Το κανάλι άνοιξε το 1869 και επηρέασε δραματικά το  παγκόσμιο εμπόριο.

    Πόσο τυχαίο είναι; 
    Ο αναγραμματισμός της λέξεως Suez δίδει τη λέξηZeus = Ζευς (ήτοι Ζεύξις, δηλαδή διώρυγα)(Διαβάστε το ανάποδα)
    Assuan - Αίγυπτος : Νότια, κατά μήκος του Νείλου βρίσκεται το τιτάνιο φράγμα του Ασσουάν, ένα θαύμα μηχανικής 
    από το οποίο καλλιεργούνται εκατομμύρια γόνιμα στρέμματα
    της Αιγύπτου και αποτρέπονται οι πλημμύρες. Υδροηλεκτρικώς παράγει το 50% των ηλεκτρικών αναγκών της χώρας. κ. α. πολλά.
    Πόσο τυχαίο είναι; Ο αναγραμματισμός της λέξεωςAssuan δίδει τη λέξη Naussa όπερ σημαίνει:  Nαυς, πλοίο, ταξίδι, επικοινωνία, ύδατα, κιβωτός, κ.λ.π. (Διαβάστε το ανάποδα)
    Υπενθυμίζεται χάριν μαγικότητας του μύθου ότι οι άραβες διαβάζουν από δεξιά προς αριστερά.
     https://porosnews.blogspot.gr/2014/09/blog-post_372.html

    ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ…
    POROSNEWS.BLOGSPOT.

3 σχόλια:

  1. Εξηγήσεις γιατί γλέπω να πίνω κώνειο τσάμπα!

    Με λίγο περισσότερη προσοχή θα διαπιστώσετε ότι δεν προσπαθώ να μας κάνω Ζακυνθινούς κάθε άλλο…
    Απλά δίνω περισσότερο βάρος στα έπη του Ησιόδου παρά στου Ομήρου που άλλωστε ήταν υπαρκτό πρόσωπο και όχι κάπως αόριστο όπως ο Όμηρος.
    Ο Ησίοδος λοιπόν είναι ο πρώτος που αναφέρει τη λέξη Κεφαλληνία (και όχι ο Ηρόδοτος) κάτι που μας βάζει σε σκέψεις ότι ο Όμηρος σαν συνομήλικος του την αποφεύγει.
    Γιατί λοιπόν δεν υπάρχει το νησί με την ονομασία Κεφαλληνία στα Ομηρικά έπη??
    Προφανώς κάποιο το αντικατέστησε.
    Για ποιόν λόγο?
    Και ας λάβουμε στα υπ΄ όψη ότι κινούμενοι με τα ίδια πάντα στοιχεία και αρχές (Ομηρικά επικά έπη), σε μία επί χιλιετίες ατελέσφορη για την ώρα έρευνα, δεν θα έχουμε και πολύ τύχη για οποιοδήποτε αποτέλεσμα, άρα κάτι πρέπει να αλλάξει.
    Τα μέσα έρευνας πλέον με σωστή χρήση διαδικτύου είναι πολύ περισσότερα από παλιά και δεν χρειάζεται να είναι κανείς σοφός για να κάνει πιο ακριβής υποθέσεις και να περιορίσει τα «κενά» οποιασδήποτε θεωρίας ώστε να προσφέρει στοιχεία για την ορθότερη ή και τη σωστή ακόμα άποψη.
    Λέγει λοιπόν ο Ακουσίλαος (630 – 570 π.χ.), ο οποίος κατά πολλούς ανήκε στους 7 σοφούς της αρχαιότητας και ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς θεωρούσε ότι ό Ακ. προσάρμοσε τα έργα του Ησιόδου σε πεζό λόγο παρουσιάζοντάς τα ως δικά του. Ο Πλάτων δε στο «Συμπόσιο» είναι ο αρχαιότερος συγγραφέας που αναφέρει τον Ακουσίλαο.
    (μετάφραση):
    «Τα παιδιά του Πτερελάου ήλθαν στη Κεφαλονιά και επειδή τους άρεσε εγκατέλειψαν τους δικούς τους τόπους και [κάποια στιγμή] παραβρέθηκαν στην Ιθάκη.(Η Ιθάκη δηλαδή τόπος της Κεφαλλονιάς όχι ξεχωριστό νησί).
    [Στην οποία] ιδόντες ένα τόπο πολύ καλό για να γίνει οικισμός «των παρατεθειμένων υψηλότερον», δηλαδή που ήταν των γύρωθεν υψηλότερος άρα οχυρός και σε αυτόν (δεύρο-εδώ) την Ιθάκη έκτισαν. (Προφανώς αναφέρεται στην πόλη Ιθάκη).
    Και εκ μεν του Ιθάκου το νησί (που ήταν κτισμένη πάνω του η πόλης προφανώς) επωνομάσθη Ιθάκη, το δε παρακείμενο (πολύ κοντά της) όρος εκ του Νηρίτου, Νήριτον».
    Περισσότερα στο: (www.portoassos.gr/ησιόδου-ιθάκης-αποκάλυψη/).

    Και για τους όχι και πολύ γνώστες ο Κέφαλος ήρθε μετά τον Πτερέλαο στο Ιόνιο, άρα η ονομασία Κεφαλληνία προϋπήρχε του Κέφαλου.

    Οπότε γιατί μας κάνω Ζακυνθινούς??
    Χα χα

    Σπύρος Ρόκκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπυρετο μας τα μπερδευεις,, μας κανεις τσου νοτιους μονο,,Ζακυνθινους εφκιου πανω τσου κρατας ιθακησιους,, Τωρα ευκεινη η υποθεση με τον Πτερελαο,, που ο ιθακος εδωσε την ονομασια του νησιου,,, δεν την βλέπω σοικη!Κεφαλληνες υπηρχαν ., Κεφαλονια ομως οχι! διαβασε λιγο Μεταξα,,ΜΕΤΑΞΥ ΜΑς,, εχει τις καλυτερες θεωρειες,,, και μαλλον ειναι σε πολυ καλο δρομο!! Καλη η προσπαθεια σου,, αλλα το δικο μας μυθιστορημα εχει περισσοτερες ακρες χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τι φταίω εγώ άμα ο Όμηρος σας αποκαλεί συνέχεια μακρυμάλληδες Αχαιούς?
    Δε θα του άρεσε η φάτσα σας φαίνεται! Κακακακα.
    Ας μας αναλύσετε γιατί ο Όμηρος δε γνωρίζει τη Κεφαλλονιά {με δύο λου (λ)}, και ο συνομήλικός του Ησίοδος τη ξέρει απ΄ έξω και ανακατωτά και συνεχίζουμε.
    Έπειτα εγώ τη Κεφαλλονιά, Κεφαλλονιά τη βγάνω, ο Όμηρος δε ξέρω τι έκαμε.
    Καλά ξεμπερδέματα και καλό βράδυ.
    Έ δε θα μας κόψη και ο Όμηρος τον ύπνο σα την Έθνική με τσι σάχλες της εψές.

    Χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή