Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΑΠΟ HARIS

Κάποτε στο  χωριό μας  ,,ήταν κάποιος  χρόνια παντρεμένος  με συνεχή καβγάδες
,,και  προβλήματα, μετά από ένα γερό λοιπόν τσούγκρισμα και  απελπισμένος από την νοοτροπία  των γυναικών γενικώς,, νευριασμένος  περπατάει  κλοτσώντας κάθε αντικείμενο που συναντάει!!
ξαφνικά  σε ένα περίεργο δοχείο  ακούει μια  φωνή  ,,"ελευθέρωσε με  και ότι χάρη θες θα την πραγματοποιήσω!"  δεν  πιστευε στα μάτια του  ,,είχε βρεί  ένα μαγικό Τζίνι!!!!

Αμέσως το  ελευθερώνει,,και  το  τζίνι τον χιλιοευχαριστεί,, και  του  λέει  ,,μπορώ να πραγματοποιήσω όποια  ευχή και αν κάνεις  ,,αλλά μόνο μία,!  σκέψου  κάτι  μεγάλο  και έγινε!!!

σκέφτεται  λίγο  ο  φουκαράς Ποριότης  ,,  και  απαντάει!!,, φτιάξε μου μια Γέφυρα Πόρο-Κυλληνη
να μην παιδευόμαστε όλοι οι Κεφαλλονίτες να περνάμε απέναντι!!!

Κουρλάθηκες  του λέει το Τζίνι  ,,και  τεράστιο  έργο  -δύσκολο  ,, ζήτα μου κάτι άλλο,,προσωπικό σου,,εξάλου   μια φορά  έχεις  τέτοια ευκαιρία  στην ζωή σου!!

καλά  ,, του απαντά  ο Ποριότης,, τότε  εξήγησε μου  το μεγαλύτερο μου  πρόβλημα!!!!,,που όλη μου την ζωή με ταλαιπωρεί!!!
Εξήγησε μου  ,,,, τί εστί  Γυναίκα!!!!!

μπρρρρρ!  μεν ει  κάγκελό  το τζίνι,,,!

πόσσες  λωρίδες  τι  θέλεις  την γέφυρα??????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου