Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Για την κάλπη,, ο μονος αρμοδιος, ειναι ο Αρμοδωρος

Η ΚΑΦΕΤΖΟΥ
Επήγα σε μια καφετζού
να με πληροφορήσει
τι να ψηφίσω τσ’ εκλογές
ποιος θα μου δώσει λύση.
Μου ‘πε με τριγυρίζουνε
διάφορα δαιμόνια
και να απορρίψω όλους τους
που ψήφισαν μνημόνια.
Μου ‘πε ακόμη έξυπνος
αν  θέλω να λογιέμαι
το παρελθόν μου να κοιτώ
και να το συλλογιέμαι.
Τι μου ‘ταζαν… τι ψήφιζα…
τι εισέπραττα στο τέλος
και πως εξαθλιώθηκα
και χώθηκα σε έλος.
Ακόμη είπε στήνουνε
πολλές ραδιουργίες,
μου επέστησε την προσοχή
και μου ‘δωσε οδηγίες.
Να μην με επηρεάσουνε
λόγια λαϊκιστών
ή  αποπροσανατολισμοί
φασιστοναζιστών.
Να μην αρκούμαι στο εφικτό
που εντέχνως μου προβάλουν
αγύρτες, σμπίροι, εκβιαστές
όπου με περιβάλλουν.
Κάποιοι μου τόνισε εδώ
το παίζουν παρτιζάνοι
Πρόσεχε ! σου ετοιμάζουνε
τ’ αυριανό καζάνι.
Είδε πολλά παράξενα
μέσα εις το φλιτζάνι
μου ‘πε να ‘χω τα μέντε μου(*)
και για το Λαφαζάνη.
Τα λόγια που αναμασούν
 έχουν αμετροέπειες
και αύριο  θα φορτωθώ
και πάλι τις συνέπειες.
Ρίξε την ψήφο δαγκωτό
σε κόμμα που ‘χει δείξει
πως μάχεται μαζί μ’ εσέ
για ανατροπή και ρήξη.
Φίλε στο λένε σήμερα
μέχρι κι οι καφετζούδες
να μην εμπιστευτείς ξανά
πολιτικούς…”μαϊμούδες”.
                                  D.ARMODOROS
                                                                                (*) Έχω τα μέντε μου = έχω το νου μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου