Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13 ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΙΟΥ


Γρηγορης Γεωργαντιρης
ΑΠΟ  ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 

κοινοποίησε μια ομάδα.

Τσι δεκατρεις του Γενναριου καταραμενη μερα
ηρτ ο δεσποτης στο χωριο και βαλε τον αερα
μετον αερα ποβαλε χωρις να μπουνατσαρει
οι Σκαλισιανοι στο γιαλο ευρηκανε ενα ψαρι
με τσεκουριες το κοψανε και μουγκριζε σα βοι
και πρεπει ν ακουοτανε Σπαθι και Κουτροκοη
και ο Λαινης τομαθε και βγηκε για ρεκλαμο
πως ενα ψαρι βρεθηκετ ανασκελα στην αμμο

πανε για τον Παπα Κουρη και για τον μπαρμπα Φουτο
μπας και μπορεσουν να τους πουν τι ψαρι ναναι τουτο
τους λενε ειναι δελφιναςκαι για φαι δεν ειναι
και δες κοιταχτε ρε παιδια μη μαγαρισετε κανεινε
μοναχα μες τ αφαλι τουεχει ενα βοτανι
που να το βρασει να το πιει οποια παιδια δεν κανει
και εκει οπου τα λεγανε ετυχε και η Φιορη
κι ακουσε την εξηγηση που δωσαν οι δετοροι
κι αρπαξε απο ταφαλι του να πιει για να γεννησει
μα δε χρειαστηκε πολυ για να τηνε κινησει
και ο Μεμας το ακουσε κι αρπαξε την κεφαλη
στο λειτρουβιο την εκρυψε να μην την δουνε αλλοι
στο λειτρουβιο την εβαλε μεσα στο τουβαελι
μα ητανε κι μαννα του και τοπε του Βαγγελη
ελα μωρε Βαγγελη μου που ναχεις την ευχη μου
κι οπου μαστε μοναχοι μας δως μου την μερδικη μου
διαλεπαρετη τη νυχια που τρως πριν μαζωχτουμε
το βραδυ να τη βρασουμε να τη θεραπαουμε
απο τη μεση του ψαριου εφαγε μια Μαριατη
και τρεις μερες καθοτανε η δολια στο κανατι
εφαε κι Γερασιμος κατου στ αμπελοφυτι
κι εννια φορες την επαθε οσπου να παει σπιτι
κι οντες επηγε σπιτι ξαπλωσε με γινατι
μα περασε τα στρωματα και ουλο το κρεββατι
κι ελεγε παει η κορη μου μπονορα και τα πλενει
μα τι ειναι τουτο το κακο να μη μου σταματαινει
μα οσοι κιαν εφαγανε στο δειπνο του κωρωνεια
τη νυχτα κακοθανατα καμανε τα σεντονια...........
Το ποιημα αυτο αγνωστου δημιουργου ειχα διαβασει πριν
απο τουλαχιστον 40 χρονια σε ενα παλιο τοτε φυλλο
της σατυρικης περιοδικης εκδοσης Ο ΦΑΝΟΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Του αειμνειστου συμπατριωτη μας ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΟΥΝΑ.
Για αυτο συγχωρεστε μου τυχον λαθη και παλι καλα που μπορεσα
να θυμηθω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου