Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Διονύσης Κουστουμπάρδης, ένα ταλέντο με λαμπρό μέλλον!!!



Ο Διονύσης Κουστουμπάρδης αγωνίζεται στον Απόλλωνα Χαλανδρίου και οι εμφανίσεις του δεν αποκλείεται να τον οδηγήσουν σε ακόμα μεγαλύτερη ομάδα.

Η μεγάλη του ταχύτητα και η τεχνική του κατάρτιση τον έχει μετατρέψει σε ένα σύγχρονο μπάκ, με μεγάλη έφεση στο σκοράρισμα. Αγωνίζεται στη αριστερή πλευρά, χωρίς ωστόσο να έχει πρόβλημα να παίξει στα χάφ και στην αντίθετη πλευρά. Όνειρο του 16χρονου Διονύση είναι να κάνει το μεγάλο βήμα, αγωνιζόμενος σε μία ομάδα μεγαλύτερου βεληνεκούς, και γι’ αυτό το λόγο δίνει το καλύτερο εαυτό του με τη φανέλα της ομάδας της ”καρδιάς” του, τον Απόλλωνα Χαλανδρίου.

Το Who is Who

Ο Διονύσης Κουστουμπάρδης (γεννημένος το 2001) έκανε τα πρώτα του βήματα στο ποδόσφαιρο σε ηλικία 5 ετών στην ομάδα του Ολυμπιακού Χαλανδρίου και συνέχισε μέχρι 14 ετών στον Απόλλωνα Χαλανδρίουπαίζοντας ως αμυντικό χαφ και έχοντας ήδη πάρει συμμετοχή στην ανδρική ομάδα. Παράλληλα, επιλέχθηκε στην Μικτή Αθηνών φθάνοντας έως τη συμμετοχή του στον τελικό των Ιωαννίνων μεταξύ Βόρειας και Νότιας Ζώνης. Έπειτα, πέρασε μισή σεζόν στην ΠΑΕ Ολυμπιακός (αποχώρησε δίνοντας προτεραιότητα στις σπουδές του) και σε ηλικία 15 ετών έπαιξε στο Πρωτάθλημα της Super League K15 με την ΠΑΕ Ατρόμητος, έχοντας συμμετοχή σε όλους τους αγώνες ως αριστερό μπακ.
Την επόμενη χρονιά συνέχισε στην Κ17 και δέχθηκε κλήση στην Εθνική Παίδων.

Πλέον, αγωνίζεται στην ανδρική ομάδα του Απόλλωνα Χαλανδρίου έχοντας μεγάλες βλέψεις για το μέλλον.

Ο ταλαντούχος αμυντικός, μίλησε αποκλειστικά στο «sports-academies» για τους προσωπικούς του στόχους, αλλά και τα κρυφά όνειρά του.

Είσαι ικανοποιημένος από την πορεία σου μέχρι στιγμής με τα χρώματα του Απόλλωνα Χαλανδρίου;
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την μέχρι τώρα πορεία μου και σε αυτό έχει συμβάλει ο Απόλλωνας που με έχει στηρίξει σε όλους τους τομείς.
Ο δικός σου στόχος για φέτος; Με τι θα είσαι ικανοποιημένος στο τέλος της σεζόν;
Ο στόχος μου ταυτίζεται απόλυτα με τον στόχο της ομάδας που είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης στο Πρωτάθλημα και η άνοδος στην Α’ Αθηνών.
Θέλω να μου ιεραρχήσεις τις λέξεις ταλέντο, δουλειά, επιμονή, υπομονή στην μέχρι σήμερα στην διαδρομή σου στο ποδόσφαιρο, ξεκινώντας απ’ αυτήν που χρειάστηκε να έχεις στον μεγαλύτερο βαθμό.
Πρώτα θα έβαζα τη «δουλειά» γιατί χωρίς αυτή δεν υφίσταται επαγγελματίας αθλητής. Μετά, θα επέλεγα την «επιμονή» και την «υπομονή» και αυτό γιατί αυτές οι δύο έννοιες είναι αλληλένδετες και απαραίτητα χαρακτηριστικά όσων κάνουν πρωταθλητισμό. Τέλος, θα έλεγα το «ταλέντο» που, παρότι είναι σημαντικό, χωρίς τα προαναφερθέντα, δεν αρκεί.
Θέλω να μου πεις έναν Έλληνα και έναν ξένο παίκτη που θαυμάζεις
Από Έλληνες παίκτες, θαυμάζω τον Φορτούνη για την ποιότητά του ενώ από ξένους, τον Marcelo γιατί πιστεύω ότι είναι ο κορυφαίος αριστερός μπακ.
Ποιά είναι η κορυφαία στιγμή της καριέρας σου μέχρι σήμερα;
Με σιγουριά θα απαντούσα πως η κορυφαία στιγμή της μέχρι τώρα καριέρας μου είναι η κλήση μου στην Εθνική Παίδων.
Ολοένα και περισσότεροι νέοι παίκτες στην ηλικία σου κάνουν το βήμα για εξωτερικό. Εσύ το σκέφτηκες καθόλου;
Είναι κάτι που θα επιθυμούσα και εννοείται πως είμαι ανοικτός σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Έχεις αγωνιστεί με την Εθνική Παίδων, τι σημαίνει για εσένα να φοράς την γαλανόλευκη;
Τα πάντα! Είναι η μεγαλύτερη τιμή για έναν αθλητή!
Από προπονητές, ποιός σε έχει βοηθήσει έως τώρα περισσότερο στην καριέρα σου;
Πολλοί προπονητές έχουν συμβάλλει στην εξέλιξη μου στο μέγιστο βαθμό. Είναι πολύ δύσκολο να επιλέξω κάποιον αλλά σίγουρα θα συγκατέλεγα τους κ.κ. Αντώνη ΤαβερνάρηΤάσο ΔημητρίουΝίκο ΤοπολιάτηΣωκράτη Οφρυδόπουλο αλλά και τον τωρινό μου προπονητή, Χρήστο Βλάχο.
Η οικογένεια σου σε έχει στηρίξει στην προσπάθεια σου;
Η οικογένεια μου είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει σε κάθε μου βήμα. Χωρίς την υποστήριξη της οικογένειάς μου τα πάντα θα ήταν πολύ δύσκολα.
Από ό,τι ακούσαμε είσαι και άριστος μαθητής. Συνδυάζεται σχολείο και ποδόσφαιρο;
Η αλήθεια είναι πως τα πάντα είναι εφικτά, αρκεί να υπάρχει θέληση! Σαφώς και είναι δύσκολος ο συνδυασμός των δύο αλλά όχι ακατόρθωτος.
Ποιό είναι το πιο μεγάλο σου όνειρο και τι θα ήθελες να έχεις πετύχει όταν ολοκληρώσεις την καριέρα σου στο ποδόσφαιρο;
Θα ήθελα να έχω αγωνιστεί στο υψηλότερο επίπεδο, κάτι που θα εκπληρώσει το όνειρο μου και θα με κάνει πραγματικά ευτυχισμένο. Λέγοντας υψηλό επίπεδο, εννοώ την Πρώτη Εθνική, και το Champions League.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου