Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

Kefalonian Lines: Στα χέρια του υπουργού η απόφαση-Θα εξαντλήσουμε κάθε περιθώριο για ανεύρεση λύσης

Φωτογραφία της AinosNews Kefalonia.
Φωτογραφία της AinosNews Kefalonia.
Πηγή ekefalonia.gr
Πες μας την αλήθεια ΥΠΟΥΡΓΕ
ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ
Αποκλειστικό: Αυτό είναι το σημείο που μας χωρίζει από τη λύση και κρατάει τη γραμμή κλειστή [ΠΙΝΑΚΕΣ]
Το ekefalonia φέρνει στη δημοσιότητα τις προτάσεις των δύο εταιριών. Σε ένα μόνο δρομολόγιο υπάρχει ουσιαστικά διαφορά για τη λύση του προβλήματος προκειμένου να ανοίξει η γραμμή Πάτρα –Σάμη –Ιθάκη μετά από τέσσερα χρόνια ταλαιπωρίας.
Υπουργέ κρατάς στα χέρια σου τη λύση του προβλήματος. Είμαστε πιο κοντά από ποτέ. Δεν πρέπει να πάει άλλη μία ευκαιρία χαμένη…

Με κόκκινο η μοναδική διαφορά
300
ωρα  17:30
Είναι οριστικό! Από 1η Νοεμβρίου η Kefalonian Lines αναλαμβάνει τη γραμμή Σάμη-Ιθάκη-Πάτρα για πέντε χρόνια, αφού με θετική εξέλιξη για τα νησιά μας ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η μαραθώνια σύσκεψη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) στο υπουργείο Ναυτιλίας.
Τελικά βρέθηκε η «χρυσή τομή» μεταξύ των δυο εμπλεκομένων εταιρειών και από 1η Νοεμβρίου η Kefalonian Lines ξεκινά δρομολόγια στη γραμμή.
Στη συνεδρίαση παρέστησαν ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, η βουλευτής του Νομού μας Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, ο δήμαρχος Κεφαλονιάς Αλέξανδρος Παρίσης, ο δήμαρχος Ιθάκης Διονύσης Στανίτσας, κ.ά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία Kefalonian Lines παίρνει ένα πολύ μεγάλο ρίσκο, με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον των Κεφαλλονιτών και των Ιθακήσιων.
Περισσότερα σε λίγο. σε http://ekefalonia.gr
ΚΑΙ  ΙΘΑΚΗ  - ΠΟΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Η Kefalonian Lines θα εκτελεί το απογευματινό δρομολόγιο Πισαετό - Πόρος – Κυλλήνη με αναχώρηση από τον Πόρο στις 17.15. Έτσι η Ιθάκη αποκτά σύνδεση και το απόγευμα. Η γραμμή συμφωνήθηκε να έχει χρονική διάρκεια για τα επόμενα πέντε χρόνια και την εκμετάλλευση αυτής η Kefalonian Lines.

(να δουμε ομως  με την ανταποκριση με Κτελ,,,, από Πόρο  τι θα γινεται)
και
Διαφωνούσαν μέχρι τελευταία στιγμή.
Χρειάστηκε να φτάσουμε στο παρα-πέντε, να κινδυνέψει αυτή η συμφωνία με «ναυάγιο» ουκ ολίγες φορές, να επέμβουν υπουργού, βουλευτές, δήμαρχοι, περιφερειάρχες, για να δούμε τελικά τον... «λευκό καπνό» από το υπουργείο Ναυτιλίας.
Και να σκεφτεί κανείς, ότι μέχρι και τις 4.30 η ώρα περίπου, κι ενώ η σημερινή συνάντηση είχε ξεκινήσει από τις 3:00 το μεσημέρι, συμφωνία δεν υπήρχε. Ο υπουργός είχε διώξει όλους τους ενδιαφερόμενους και συσκέπτονταν με την Αφροδίτη Θεοπεφτάτου και τον υφυπουργό Ναυτιλίας κ. Σαντορινιό.
Η τελική διαφωνία είχε να κάνει με το λιμάνι αναχώρησης κατά το απογευματινό δρομολόγιο. Η Kefalonian Lines ήθελε να πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πισαετός - Πόρος - Κυλλήνη ενώ η Ionian Group δεχόταν μόνο αν το δρομολόγιο γινόταν Πισαετός - Σάμη - Κυλλήνη.
Όμως, μία τελική συζήτηση με όλους, ήταν αυτή που οδήγησε στη συμφωνία, λύνοντας ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν τα δύο νησιά και ειδικά η Ιθάκη.
Πηγή: kefalonitikanea.gr
και  παλιοτερη ενημερωση απο Kefalonian Lines
Η Kefalonian Lines ενημερώνει τους Κεφαλλονίτες και τους Ιθακήσιους ότι, έπειτα από την έντονη προτροπή του Υπουργού και των θεσμικών φορέων της Κεφαλονιάς και Ιθάκης κατέθεσε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής μια συγκεκριμένη πρόταση με καλά χαρακτηρισμένα σημεία τα οποία προήλθαν από τη βασική μελέτη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης.

Επιπλέον τονίζουμε ότι, έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά τέσσερις ανοιχτές – προπαρασκευαστικές συναντήσεις για το καίριο αυτό θέμα, μεταξύ του Υπουργού, του Υφυπουργού, του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου, των θεσμικών φορέων Κεφαλονιάς και Ιθάκης καθώς και των ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Κεφαλονιά, κατά τις οποίες καμία άλλη πρόταση δεν έχει κατατεθεί προς συζήτηση για την επαναλειτουργία της γραμμής, με αξιοσημείωτη την άρνηση της Ionian Group στην κατάθεση αντίστοιχης πρότασης.
Η πρότασή μας έχει κάποιες λογικές και ηθικές προϋποθέσεις, εφόσον αναλαμβάνουμε την ακτοπλοϊκή γραμμή από την αρχή της δρομολογιακής περιόδου (1η Νοέμβριου 2017) δεσμευόμενοι ότι θα ανταπεξέλθουμε στις ζημιογόνες επιπτώσεις της χειμερινής περιόδου. Οι προϋποθέσεις αυτές είναι η δίωρη απόσταση των δρομολογίων μεταξύ των δυο εταιρειών, η κάλυψη με τρία δρομολόγια της εταιρείας μας στη γραμμή Κυλλήνης – Πόρου και η πενταετή δραστηριοποίηση μας στη γραμμή μέσω σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας με μηδενικό αντίτιμο. Σύμφωνα με τη μελέτη μας, η αποδοχή των ανωτέρω είναι απολύτως απαραίτητη, για να καταστεί στοιχειωδώς βιώσιμη η επαναλειτουργία της γραμμής.
Επιπροσθέτως, σας ενημερώνουμε ότι μετά από τις προαναφερθείσες συναντήσεις και ενώ στο σύνολό τους οι παρευρισκόμενοι σε αυτές στήριζαν ο κάθε ένας από την πλευρά του την πρόταση, χθες 25 Οκτωβρίου 2017 στο Σ.Α.Σ., προς μεγάλη έκπληξη όλων η πρόταση που έγινε από την Ionian Group και την οποία αποδέχτηκε το Υπουργείο είναι να μειωθούν τα δρομολόγια της Kefalonian Lines στη γραμμή Κυλλήνης – Πόρου από 3 σε 2 και να αυξηθούν τα αντίστοιχα της Ionian Group από 3 σε 4, διαμορφώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες για την εταιρεία μας καθώς και καθιστώντας, με μαθηματική ακρίβεια, μη βιώσιμη τη λειτουργία της γραμμής Πάτρα -Σάμη – Ιθάκη.
Είμαστε ευτυχείς διότι στο αίτημά μας αυτό έχουμε συμπαραστάτες την Βουλευτή κα Α. Θεοπεφτάτου, τον Δήμαρχο Ιθάκης, τον Δήμαρχο Κεφαλονιάς, την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων καθώς και πολλούς πολίτες της Ιθάκης οι οποίοι παρευρέθηκαν στις συναντήσεις εργασίας, παρακολούθησαν τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και έγιναν αδιάψευστοι μάρτυρες της πάγιας θέσης της εταιρείας μας από την αρχή των συζητήσεων στο γραφείο του κ. Σ. Παληού.
Σε κάθε περίπτωση θα εξαντλήσουμε οποιοδήποτε περιθώριο ανεύρεσης λύσης για την επαναλειτουργία της γραμμής, σημειώνοντας όμως ότι η λύση στο πρόβλημα είναι πλέον απλή και θα εξαρτηθεί από τον Υπουργό, ο οποίος αναλαμβάνει και την τελική ευθύνη της απόφασης.
Με εκτίμηση,
Για την Kefalonian Lines
Σπυρίδων Δ. Λυκούδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου