Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

ΠΕΡΙ ΑΠΙΣΤΙΑς

Απο   Giannhs Solwmos

Γιος: Μπαμπά, ερωτεύτηκα!
Πατέρας: Με ποια γιε μου;
Γιος: Με τη Μαρία, την κόρη της γειτόνισσας.
Πατέρας: Ωχ.. μακάρι να μην το 'λεγες αυτό. Πρέπει να σου πω κάτι αλλά υποσχέσου ότι δε θα το πεις στη μητέρα σου. Η Μαρία είναι αδερφή σου.
Το αγόρι στεναχωρέθηκε πολύ, αλλά λίγους μήνες μετά...
Γιος: Μπαμπά, ερωτεύτηκα πάλι και αυτή τη φορά είναι ακόμη πιο όμορφη!
Πατέρας: Υπέροχα γιε μου, ποια είναι;


Γιος: Η Αγγέλα, η κόρη της άλλης μας γειτόνισσας.
Πατέρας: Ωχ, μακάρι να μην το 'λεγες αυτό. Και η Αγγέλα είναι αδερφή σου..
Αυτό συνεχίστηκε και ο γιος θύμωσε πολύ. Πάει λοιπόν στη μαμά του και της λέει:
Γιος: Μαμά, είμαι πολύ θυμωμένος με τον μπαμπά! Ερωτεύτηκα 6 κορίτσια αλλά είναι και τα 6 αδερφές μου!
Η μητέρα του τον αγκαλιαζει στοργικά και του λέει:
-Αγάπη μου, μπορείς να έχεις όποιο κορίτσι θες. Μην τον ακούς, δεν είναι ο πατέρας σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου