Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Πάτρα: Ένας μεγάλος αμαξοποιός με το όνομα Τζαμαρία Μπουχάγερ- Ο άνθρωπος που έδωσε σχήμα στα κάρα, τα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία που αγαπήσαμε- ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

Πάτρα: Ένας μεγάλος αμαξοποιός με το όνομα Τζαμαρία Μπουχάγερ- Ο άνθρωπος που έδωσε σχήμα στα κάρα, τα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία που αγαπήσαμε- ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ  Με καταγωγή από την Μάλτα και υπηκοότητα  αγγλική

To ονομά του ήταν Τζαμαρία (Γιάννης- Μάριος) και έμελλε να γράψει με ορμητήριο την Πάτρα, μια ιστορία που έτρεξε στους δρόμους πολλών πόλεων, οι οποίες είδαν τα περίφημα λεωφορεία του με την επωνυμία Μπουχάγιερ στα πλευρά τους, να μαρτυρούν την ύπαρξη ενός μεγάλου αμαξοποιού με καταγωγή από την Μάλτα και υπηκοότητα αγγλική.
Ο Τζαμαρία Μπουχάγιερ, ο άνθρωπος που ίδρυσε το ιστορικό εργοστάσιο καροσερί αυτοκινήτων και λεωφορείων, γεννήθηκε στην Κεφαλονιά, όπου και έκανε τα πρώτα του βήματα εργαζόμενος στο αμαξοποιείο του Βεργωτή, για να ανοίξει στη συνέχεια τα πανιά του για την Αθήνα και την Ιερά Οδό και να καταλήξει, γύρω στα 1910 να εγκατασταθεί στην Πάτρα στην Τσαμαδού 38-40, ιδρύοντας το περίφημο καροποιείο και αμαξοποιείο του.Ο Τζαμαρία Μπουχάγιερ μπροστά στο καροποιείο του το 1915, στην οδό Τσαμαδού 38
Ο γιος του Τζαμαρία, Λαζαρής Μπουχάγιερ (Ληξούρι 1906- Πάτρα 1993) και τα εγγόνια του, αποτέλεσαν τους βασικούς συνεχιστές της επιχείρησης, η οποία ήταν μια από τις σημαντικότερες και μακροβιότερες στην Ελλάδα.
Στην δεκαετία του 1980, άρχισε η αντίστροφη μέτρηση, όπως και για όλες τις επιχειρήσεις του είδους και το 1990 κορυφώθηκε για να βάλει λουκέτο μερικά χρόνια αργότερα.
Αμάξωμα σε αυτοκίνητο Chevrolet 1930 κατασκευής Τζαμαρία Μπουχάγιερ. Έκανε τη διαδρομή Σκαγιοπούλειο-Νεκροταφείο
Αμάξωμα κατασκευασμένο με χειροποίητο τρόπο από τον Τζαμαρία Μπουχάγιερ το 1925
Αμάξωμα σε μικρό λεωφορείο 1930- Κατασκευή Μπουχάγιερ, φωτογραφημένο στην πλατεία του Πειραιά. Το όχημα εκτελούσε τη διαδρομή Δημαρχείο- Άγιος Σάββας- Πυριτιδοποιείον
Από τα πρώτα λεωφορεία της γραμμής Πατρών- Καλαβρύτων
Το χρηματοκιβώτιο
Οι εργαζόμενοι έξω από το νέο εργοστάσιο στην Έλληνος Στρατιώτου το 1951. Αριστερά με τα γυαλιά ο αρχιτέτονας Ανδρέας Χαϊβάνης
Λεωφορείο- μουσειακό είδος στη πλατεία της Άνω Χώρας Ναυπακτίας
Βασίλης Λαζαρής, πατέρας και Τάκης Μπουχάγιερ το 1985 στην είσοδο του εργοστασίου στην Έλληνος Στρατιώτου
Διάφορα παλιά μηχανήματα, πρώτα χειροκίνητα και αργότερα μηχανοκίνητα
Τριπάνια, καμίνια, τόρνοι, προπολεμική πριονοκορδάλα, ποδοκίνητη μικρή πρέσα και άλλα μηχανήματα
O "Τιτάνας", ένα Volvo B54 47 που κατασκευάσθηκε το 1972 από τον Πατρινό αμαξοποιό Μπουχάγιερ για το ΚΤΕΛ Νάξου
Αστικό λεωφορείο Volvo με αμάξωμα Μπουχάγιερ, στα τέλη της ζωής του, στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Εκτελεί το θερινό δρομολόγιο "Εγλυκάδα - Τερψιθέα"
Σ.Σ. Με φωτογραφίες από το Λεύκωμα Αχαϊκής Βιομηχανίας του Νίκου Σαραφόπουλου και συλλεκτικές φωτογραφίες από το διαδίκτυο.
Το βίντεο είναι από το BUS Memories Greece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου