Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Σχολιασμοι με την Ιστορια του Ευμαιου


απο σελιδα ομηρικη Ιθακη στην Λευκάδα -
σε  ενημερωση  Babis Katsimpas
Γιωργος Γκιαφης ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΕΥΜΑΙΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΣΠΟΥΔΕΟΤΑΤΟ ΡΟΛΟ ΣΤΑ ΕΠΗ,, ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΕΜΑΘΕ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟς ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΕΓΡΑΨΕ (ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ)
Διαχείριση


Γιωργος Γκιαφης σχολιάζει ο Ασσιοτης ομηριστης σπυρος Ροκκος στην αναρτηση σαςconsolas6 Μαρτίου 2018 - 12:48 π.μ.
Άααα ωραίες φωτό!!
Γλέπουμε και τα κοκκινοπάρεια πλοία του Οδυσσέα σε μορφή τριήρους !

Μερικά κουπιά λείπουνε μόνο αλλά λεπτομέρειες θα κοιτάμε τώρα?

Εδώ υπάρχει ήδη το μονό τιμόνι, το δεύτερο πανί, η ευθεία τση γάστρας και προπαντός το έμβολο! Κα κα κα κα κα.

Καλό να γράφουμε παραμύθια, άλλωστε οι ευτυχισμένοι σε αυτή τη ζωή είναι οι παραμυθιασμένοι. Κα κα κα κα.
Όταν μπορέσει να μου αποδείξει ο συγγραφέας έστω και με ένα στοιχείο ότι οι Φαίακες ήταν στη Κέρκυρα (‘όπως αλλού παραδέχεται), θα αρχίσω να τον παίρνω στα σοβαρά. Και μη μου ισχυριστεί για το ταξίδι μέχρι Ιθάκη σε μια νύχτα, γιατί θα ανατρέψει την άλλη πληροφορία, ότι του Οδυσσέα το νησί του ήταν άγνωστο. Κα κα κα.
Μετά από τόσα χρόνια που ασχολείται ο κ Κατσίμπας με τα έπη του Ομήρου θα έπρεπε να ήταν λιγάκι πιο προσεκτικός…

Σπυρεύς Ροκκιάδης λοιπόνε (εκ του ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΛΑΕΡΤΙΑΔΗΣ) για να μπω και εγώ στο παιχνίδι!

Babis Katsimpas Χαιρετίζω τα σχόλιά σας και ειλικρινά ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ αξιότιμε κε Σπυρο Ροκκο ή Ροκκιάδη ή όπως αλλιώς επιθυμείτε. 
Η ευγένεια μου επιβάλει να σας απαντήσω. Στην ανάρτησή μου αυτή πουθενά δεν αναφέρει για την Σχερία των Φαιάκων που ήταν η Κέρκυρα. (Αυτό είναι από άλλη ανάρτηση). Όταν με το καλό διαβάσετε το αντίστοιχο βιβλίο μου που θα αναφέρεται στην αποκωδικοποίηση των περιπετειών του Οδυσσέα, τότε ίσως λυθούν όλες σας οι πιθανές απορίες.
Όσο για τις φωτογραφίες των πλοίων, εκτιμώ την παρατηρητικότητα σας και για τον χρόνο που μου αφιερώσατε.
(Παρακαλώ κε Γιώργο Γκιάφη όπως μεταφέρετε την απάντησή μου στον αξιότιμο φίλο σας Κεφαλλονιστή και να μην ξεχάσετε να τον ευχαριστήσετε για τις υποδείξεις του προς εμένα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου