Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

Θανάσης Λιβιτσάνης: «Δηλώστε όλοι τις ζημιές σας»

 


Θα σηκωθεί πάλι θύελλα, αλλά εγώ θα σας τα πω: Μην ενοχλείτε υπαλλήλους. Δεν μπορούν. Να ενοχλείτε εμάς τους αιρετούς. Εμείς δεν είμαστε μόνιμοι. Και δεν αισθανόμαστε. Θέλουμε να ξανά εκλεγούμε.


Πέραν αυτού, έχουμε φάει μια πέτρα στο κεφάλι από τα παλιά. Εγώ είμαι ακόμη στο Επαρχείο. Και απαντάω στα τηλεφωνήματα σας. Και νομίζω ότι αυτό οφείλω να κάνω. Θα σας λέω αλήθειες, όχι χάδια στα αυτιά σας. Πάμε πάλι: Δηλώστε τις ζημιές σας όλοι. Μικρές ή μεγάλες, δεν έχει καμία σημασία. Το Ευρωπαϊκό Ταμείο Συνοχής αποζημιώνει. Θα πληρώσουν κάποιοι αργότερα, ναι, αλλά θα είναι οι έχοντες και κατέχοντες. Τώρα πρέπει να σταθεί ζωντανή και όρθια η κοινωνία μας, η ζωή μας. Τάρα πρέπει να σταθούμε και να μείνουμε ζωντανοί. Δεν είναι της ντροπής τα επιδόματα, είναι δίκαιες αποκαταστάσεις και αποζημιώσεις για την απίστευτη φυσική καταστροφή που μας βρήκε στο πέρασμα της. Πάμε πάλι: Δηλώνω τη ζημιά μου, δίκαια αποζημιώνομαι, δεν κλέβω τον διπλανό μου και αισθάνομαι δικαιωμένος γιατί η χώρα μου, η κυβέρνηση μου, η πολιτεία μου, είναι δίπλα μου. Δεν γουστάρω και να υβρίζω τη χώρα μου, γιατί ήταν δίπλα μου στη δύσκολη στιγμή που με βρήκε. Μου στάθηκε. Αυτή είναι η Ευρώπη που όλοι μας ονειρευτήκαμε. Και η Ελλάδα. Όπως τη θέλουμε.

Θανάσης Λιβιτσάνης
Έπαρχος της Ιθάκης

by 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου