Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Ενα ευχαριστηριο προς ολους του κοριτσιου , για τα μηνυματα τους στο περιστατικό άσκησης βίας που συνέβη σε χωριό της Λειβαθώς.

 

Καταγγελία για περιστατικό άσκησης βίας σε κοπέλα ..

Διαβάστε τη συνέχεια: https://kefaloniamagazine.gr/.../ilias-toymasatos.../
φοβούμενη να κυκλοφορήσω έξω απο το δικό μου χωριό, φοβούμενη τα πάντα, ήρθε αυτό. Ενώ δεν φοβήθηκα γιατί είχα γύρω μου σπίτια και δεν δίστασα να αμυνθώ μέσα Μου ένιωθα πως επειδή μίλησα θα με περιμένουν στημένοι στη γωνία. Όταν είδα τις αρχές να κάνουν περιπολία λυτρώθηκε η ψυχή Μου. Δεν μπορώ να σας περιγράψω. Το ενδιαφέρον και η στήριξη όλων μεσα Μου με έκαναν να νιώσει η ψυχή μου Ασφάλεια. Βία δεν ονομάζουμε μόνο την σωματική, βία ονομάζουμε και την ψυχική . Ωστόσο, δεν μετανιώνω καθόλου που μίλησα γιατί θα μπορούσε να ήταν μια άλλη κοπέλα στην θέση Μου, που να μην είχε την δύναμη να αμυνθεί. Και δεν εννοώ μυϊκή δύναμη...Αλλά να φοβόταν να το κάνει και να γινόταν παιχνίδι στα χέρια αδίστακτων;; άψυχων;;; δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω, αλλα πιστεύω άνθρωπος, που μπορεί να κάνει αυτό, είναι ικανός για όλα. Εξάλλου δεν αργεί να γίνει το κακό. Τόσα ακούμε καθημερινά. Δεν θέλω να πιάσω το θέμα των αρχών που δινουν οι γονείς στα παιδιά γιατί ειναι ενα λεπτό ζήτησα και δε θελω να προσβάλλω ηθικές και αξιές γιατί με αυτό εχει να κάνει, αν και έχω κάθε δικαίωμα (αφου μου δώθηκε) να φωνάζω για όλους εκείνους τους ψευτόμαγκες που εγω λέω και ονομάζω. Γιατί, κάποιες φορές αποδεικνύουμε το γυναικείο φύλο Προς ένα ποσοστό του αντρικού πως με την συμπεριφορά μας κάνουμε για 25 άντρες. Η μυϊκή δύναμη δεν σε κάνει άντρα. Λάθος αναφέρω την λέξει αυτή γιατί αν εκεί έξω υπάρχει εστω κ ένας εκτός απο αυτούς που φουσκωνουν τα μπράτσα τους, βρίζουν αισχρά και σηκωνουν έστω και το δάχτυλο σε μια γυναίκα τον προσβάλλω. Μετά το συναίσθημα που ένιωσα, μετά απο αυτό το <<ουφ>> που έκανα όταν είδα την αστυνομία να κάνει περιπολία και ένιωσα πως δεν είμαι μόνη θα αναφερθώ προς όλους όσους υφίστανται βία είτε αγόρια είτε κορίτσια αλλά ως κοπέλα θα μιλησω και για τις κοπέλες ΜΙΛΑΤΕ παιδιά....ΜΙΛΑΤΕ!!!! Σπάστε τη σιωπή και βγάλτε οτι βιώνετε. Είτε βία σωματική, είτε ψυχική. Όταν δεχόμαστε το ένα, αυτόματα δεχόμαστε και το άλλο. Και η ψυχική βία σε στοιχειώνει για πάντα. Ήταν η πρώτη μου σκέψη μετα την ανακούφιση που ένιωσα μετά αφού είδα τις αρχές. Ένιωθα φόβο ενώ μετά έφυγε κάθε φόβος και τρόμος. Δεν είσαι μόνος ή μόνη, δεν είσαι ο μόνος ή μόνη. Υπάρχουν χιλιάδες ακόμη παιδιά και κορίτσια και αγόρια που υφίστανται βία, εκφοβισμό κλπ και δεν βλέπει κανείς. Γιατί δεν μιλάει κανείς! Σπάστε αυτή τη σιωπή...για εσάς....για εμάς....για τα παιδια σας....για όλες εκείνες που σκοτώθηκαν, βιάστηκαν, εκφοβιστηκαν, κάηκαν ζωντανές και οι γονείς ακομη θρηνούν τα άφαντα πτώματα των παιδιών τους. Το χρωσταμε σε όλους, για μια κοινωνία καλύτερη!! Εύχομαι, να μην βρεθεί ποτέ κανείς σε αυτή τη θέση, σταματώντας κάθε κακό που καθημερινά ακουμε στις είδησης και στα μεσα το ένα να διαδέχεται το άλλο. Ελπίζω, όσοι βιώνουν οτιδήποτε, να βρουν το θάρρος να μιλήσουν αντιστοιχα και ακόμη την τιμωρία που αξίζει όλων όσων πράττουν κατα αυτο τον τρόπο. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΟΛΟΥΣ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου