Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ανταρσια

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Η ψευδεπίγραφη κυβέρνηση της ”Πρώτης Φοράς Αριστεράς» δεν δίστασε να πουλήσει τον Δεκαπενταύγουστο τα 14 πιο κερδοφόρα Περιφερειακά  Αεροδρόμια τα οποία διακινούν το 85% του τουρισμού, μεταξύ των οποίων  συγκαταλέγονται και τα 4 αεροδρόμια της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων (το αεροδρόμιο της Κέρκυρας, του ΄Ακτιου, της Ζακύνθου και το δικό μας της Κεφαλλονιάς, που συμβάλλουν καθοριστικά στο επίπεδο της τοπικής τουριστικής οικονομίας ), στη γερμανική  κρατική εταιρεία ΦΡΑΠΟΡΤ- ΣΛΕΝΤΕΝ. Πρόκειται για κοινοπραξία του γερμανικού δημοσίου, που συμμετέχει το κρατίδιο της Έσσης κατά 31,3%, το εμπορικό επιμελητήριο της κατά 20%, η αεροπορική εταιρεία Λουφχάνσα κατά 8,4% και ο όμιλος Κοπελούζου. Η  Φραπόρτ έχει εξαγοράσει το αεροδρόμιο της Αττάλειας, της Αγίας Πετρούπολης, του Νέου Δελχί κ.α. Μαζί με τα αεροδρόμια η κυβέρνηση για να αποδείξει πόσο υπάκουη και  υποτελής είναι  θα παραδώσει και αρκετά ακίνητα στην περιοχή του Πόρου, του Αργοστολίου, της Κέρκυρας και της Ζακύνθου.

    Ο ίδιος ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ για χρόνια καταφέρονταν εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων και συμμετείχαν σε κινήματα κατά τους. Τι συνέβη: Αυτό που μεσολάβησε είναι η ολοκλήρωση της μετάλλαξης του ΣΥΡΙΖΑ  και της κυβέρνησης του σε φορέα σταθεροποίησης των μνημονίων, σε φορέα αστικής διαχείρισης και ως εκ τούτου σε φορέα εχθρικό σε όλα τα εργατικά και λαϊκά αιτήματα.
    Η πώληση των 14 αεροδρομίων εντάσσεται στο στρατηγικό ξεπούλημα όλου του δημόσιου πλούτου, των τεχνικών υποδομών  ( αεροδρόμια, λιμάνια, δρόμοι, σιδηρόδρομοι) και των πλουτοπαραγωγικών πηγών (νερό , ενέργεια, ορυχεία ), δηλ. όλων των κρίσιμων πόρων για την επιβίωση του Ελληνικού Λαού, στο όνομα αποπληρωμής του δημόσιου χρέους μέσω του αμαρτωλού ΤΑΙΠΕΔ, που επέβαλλαν στη χώρα μας η ΕΕ, το ΔΝΤ και οι Τραπεζίτες.
   ΄Ετσι ήλθε η  σειρά του Τσίπρα να κάνει κι αυτός τα δικά του σκάνδαλα. Διότι μόνο σκάνδαλο μπορεί να χαρακτηρισθεί η σύμβαση παραχώρησης των αεροδρομίων, που προβλέπει ότι το τίμημα που θα καταβάλλει  ο όμιλος ΦΡΑΠΟΡΤ-ΣΛΕΝΤΕΝ-ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΥ  ανέρχεται σε 2,1 δις.ευρώ για 40 + 10 χρόνια. Πρόκειται δε για διεθνή αεροδρόμια που μόνο πέρισυ είχαν έσοδα 477 εκατ. Ευρώ.
  Οι επιπτώσεις από το ξεπούλημα αυτό είναι πολλαπλές:
  1. Στερείται το δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την άσκηση κοινωνικής πολιτικής ( κατασκευή σχολείων , νοσοκομείων κ.α).
  2. Ανοίγει ο δρόμος για την χειροτέρευση των συνθηκών εργασίας, καθώς οι μισοί εργαζόμενοι στην ΥΠΑ θίγονται και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μπούν σε διαθεσιμότητα και να απολυθούν, να μειωθούν οι μισθοί τους και να αλλάξουν οι συμβάσεις τους προς το χειρότερο.
  3. Θα αυξηθεί νομοτελειακά το κόστος μετακίνησης ανθρώπων και εμπορευμάτων, που θα επιβαρύνει τις λαϊκές οικογένειες.
  4. Δεν διασφαλίζεται ο κοινωνικός χαρακτήρας των αεροδρομίων, καθώς κανείς δεν εγγυάται ότι οι αεροδιακομιδές ασθενών θα είναι δωρεάν.
  5. Παραδίδονται σε επιχειρηματικούς ομίλους, υποδομές, που έχουν άμεση σχέση με την εθνική άμυνα  και την ασφάλεια της χώρας μας, ενώ έχουν κατασκευασθεί με χρήματα των εργαζόμενων .
  6. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός, ότι με την παραχώρηση γειτονικών αεροδρομίων εν είδη πακέτου, είναι ορατός ο κίνδυνος ανάπτυξης ορισμένων μόνο από αυτά και της αποκλειστικά εποχιακής χρήσης, της υποβάθμισης ή του κλεισίματος  των υπολοίπων, κάτι που θα εντείνει στα νησιά και στις απομακρυσμένες περιοχές το καθεστώς αποκλεισμού, στο οποίο έχουν καταδικαστεί τα τελευταία χρόνια.
  7. Κρατούν όμηρο τις οικονομίες των τοπικών κοινωνιών καθώς δημιουργείται ιδιωτικό  μονοπώλιο στον τομέα των αερομεταφορών και ο βαθμός εξάρτησης του τουρισμού  από τις αερομεταφορές ανέρχεται σε 78-86%, (γερμανικά αεροδρόμια, γερμανοί τουριστικοί πράκτορες, γερμανικά ξενοδοχεία, γερμανική αεροπορική εταιρεία. Επομένως τα κέρδη θα παραμείνουν σε γερμανικά χέρια, χωρίς κέρδη για τους ντόπιους που ζουν από τον τουρισμό).
  8. Η σύμβαση περιλαμβάνει και άλλα κέρδη για την ΦΡΑΠΟΡΤ. Για την πρώτη δεκαετία το ελληνικό δημόσιο θα επιδοτήσει την ΦΡΑΠΟΡΤ  με 80 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ θα της δίνει άλλα 120 εκ. για τις άγονες γραμμές και 26 εκ.  για τα λειτουργικά κόστη των μικρών αεροδρομίων. Παράλληλα για να πωληθούν τα αεροδρόμια θα πρέπει να έχουν πιστοποίηση ικανότητας που αυτήν την στιγμή δεν έχουν. Επομένως το ελληνικό κράτος θα πρέπει να δώσει άλλο 1 δις, ευρώ σε έργα  για την πιστοποίηση τους. ΄Ετσι σε εποχή μεγάλης λιτότητας για τους εργαζόμενους το ελληνικό δημόσιο θα δώσει ζεστό χρήμα σε επιχειρηματικούς ομίλους.
         Το αεροδρόμιο της Κεφαλλονιάς  διακινεί περίπου 500 χιλιάδες ταξιδιώτες ετησίως.  Τα έσοδα του ανέχονται σε 3,5 εκατ. ευρώ, τα έξοδα του σε 1,6 εκ, ευρώ και έχει 24 εργαζόμενους. Φέτος σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το ίδιο το αεροδρόμιο είχαμε αύξηση 19% από πέρισυ.
 Επομένως την ώρα που η κυβέρνηση της μειοδοσίας περικόβει τους μισθούς και τις συντάξεις, επιβάλλει λυσσωδώς βαρύτατη φορολογία σ’ όλο το λαό, που χιλιάδες οικογένειες ζούν κάτω από το όριο της φτώχιας, την ώρα που η ανεργία καλπάζει με 2000000 ανέργους και χιλιάδες εργαζόμενους χωρίς να πληρώνονται, την ώρα που αμέτρητοι νέοι επιστήμονες και μη αναζητούν δουλειά στα σκλαβοπάζαρα της Δύσης, ενώ άλλοι αναζητούν ένα πιάτο φαί στα συσσίτια της Εκκλησίας, η δήθεν  «αριστερή» κυβέρνηση ξεπουλάει χωρίς την παραμικρή ντροπή τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας, χαρίζει στο γερμανικό τοκογλυφικό κεφάλαιο σημαντικά εργαλεία για την ανάκαμψη του,  καταρρακώνοντας   ακόμα περισσότερο την εθνική μας ανεξαρτησία και αξιοπρέπεια.
   ΄Οσο και αν η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ  προσπαθεί να μας πείσει ότι υπάρχουν «κακές» και «καλές» ιδιωτικοποιήσεις, η αλήθεια είναι μία:
     Δεν είναι δικό μας αυτό το χρέος για να το πληρώσουμε με τα λιμάνια και τα αεροδρόμια μας, με το νερό και την ενέργεια. Το χρέος αυτό είναι των τραπεζών κα του καπιταλιστικού συστήματος.
Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ. ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗ ΓΗ, ΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΔΑΦΟΣ  ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ.
     ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΠΑΓΕΣ, ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.


                       ΕΝΙΑΙΟ     ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ
                              ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ


                                  ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ 26/10/2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου