Σήμα Facebook
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017
7 σχόλια:
Απάντηση σε Ποροςνιους:
ΑπάντησηΔιαγραφή
Η Κεφαλονιά ήταν γνωστή πριν τον Τρωϊκό κατά που φαίνεται! Χα χα.
Τώρα αν κάποιος μπορεί να αποδείξει έστω και με παραμύθια ότι οι Φαίακες δεν ήταν Δυτικά μας ή ήταν οι Κερκυραίοι εγώ θα κυκλοφορώ για ένα χρόνο με τη ταμπέλα του μακάκα κολλημένη στο κούτελο. (Μεγάλες κουβέντες λέω, χα χα).
Το λιμάνι του Φόρκυνα στη Σάμη δεν «βγαίνει» εκτός και κάνουμε διαφήμιση στη Μελισσάνη και δε με ενημέρωσε κανένας.
Μετά τα καρναβάλια (αν και έχει σχέση με αυτά), θα πέσει μια αρκετά τεκμηριωμένη άποψή μου περί Ομηρικής Ιθάκης (κατά το δυνατόν βέβαια) και ο σώζων εαυτόν σωθήτω!
Προετοιμάσου βλέποντας το:
ΣΑΠΦΩ ΝΟΤΑΡΑ: ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΘΑ ΜΠΟΥΚΑΡΩ ΜΕΣΑ !
Υ.Γ.
Εγώ δε ξέρω πώς να σωθώ, λέω να επισκεφτώ κάνα μοναστήρι!
Κάκακακακακακακακα.επισυνάπτω και μερικες χρησιμές φρασεις της ανάρτησης Ριφορτσο
ΑπάντησηΔιαγραφή
Σημαντική αναφορά στο βιβλίο, είναι τα ερείπια της πόλης Dulichio στην περιοχή του Αθέρα για την ύπαρξη της οποίας μας παραπέμπει στον Στράβωνα
Στην περιγραφή του για το νησί της Κεφαλονιάς αναφέρει ότι βρίσκεται στη θάλασσα του Ιονίου και ονομάστηκε από τον Πλίνιο «Μελένα» και από άλλους «Δουλίχιο». Ωστόσο αναφέρει ότι είναι γνωστή με το όνομα «Κεφαλονιά» από την ελληνική λέξη κεφάλι, που σημαίνει κεφαλή. Την περιγραφή αυτή την δικαιολογεί γιατί ..όποιος πλέει από την πλευρά της Όστριας βλέπει μια φιγούρα με σχήμα ανθρώπινου κεφαλιού, ή ίσως, επειδή ως τους χρόνους των Τρώων αναφέρεται ότι αυτό το νησί ήταν επικεφαλής των άλλων νησιών του Ιονίου, πάνω στα οποία είχε την κυριαρχία.
Όπως αναφέρει, στην περιφέρεια της Σκάλας στην κορυφή του λόφου, φαίνονταν τα ερείπια μιας πόλης, ενώ μέσα στη θάλασσα, όταν ο καιρός ήταν καλός και το νερό διάφανο, φαίνονταν από κάτω τα σπίτια και οι δρόμοι μιας πόλης, της οποίας ένα κομμάτι τείχους υπήρχε ακόμα στη στεριά. Στην περιοχή των Κορώνων υπήρχαν στην κορυφή ενός λόφου τα απομεινάρια ενός κάστρου, ονομαζόμενου Παλαιόκαστρο, που σημαίνει παλιό οχυρό. Σε αυτό τον τόπο βρίσκονταν πολλά παλιά νομίσματα.Η πόλη που ήταν κατοικημένη ήταν το κάστρο, που ονομάζονταν «Cefalonia» (το κάστρο του Αγίου Γεωργίου) περιμέτρου 500 μέτρων, στην κορυφή ενός λόφου, κατασκευασμένο νωρίτερα από τον κ.Lionardo Tocco, ανακαινισμένο από τους Τούρκους και τέλος οχυρωμένο από τους Βενετσιάνους. Στο μπροστινό μέρος, το κεφαλοχώρι κατοικούνταν από πολλούς πολίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφή
Το νησί είχε πολλά αγκυροβόλια, με γαλέρες μεγάλες και ικανές για κάθε στόλο, όπως είναι η κοιλάδα d’ Alefsandria, di Giufcardo, d’ Afla, Fecchi & Atterra, ενώ το λιμάνι του Αργοστολίου ήταν κεντρικό και ικανό για κάθε μεγάλο στόλο. Το Αργοστόλι βρίσκεται κάτω από το κάστρο της Κεφαλονιάς και απέχει μόνο 6 μίλια. Από το λιμάνι, μακριά μόνο 1 μίλι, πάνω σε ένα λόφο, βρίσκονται τα απομεινάρια, ερείπια μιας μεγάλης πόλης, περιμέτρου περίπου 4 μιλίων, που ονομάζονταν τότε Cutavo.Πάνω από το νησί της Κεφαλονιάς βρίσκεται το νησί των Θιακών, ονομαζόμενη παλιά Ιθάκη, που άλλοι αποκαλούν Dulchio η νησί του Compare, πατρίδα του Οδυσσέα. Περιμέτρου 50 ή 60 μίλια, όλη ορεινή, κατοικημένη κατά κύριο λόγο από διαφυγόντες της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου και της Κέρκυρας
Ο Στράβωνας αναφέρει ότι ο Δηίωνος έχοντας μαζί το γιο του Κέφαλο που ήταν εξόριστος από την Αθήνα, με τη βοήθεια του Αμφιτρίωνα έστειλε το στρατό των Tafiαπό το νησί Tafio, ενάντια στην Κεφαλονιά και έχοντας πάρει στην κατοχή του το νησί, το έδωσε στον Κέφαλο από τον οποίο πήρε το όνομά της η Κεφαλονιά. Μα αυτή η εκδοχή δεν συμφωνεί με τον Όμηρο, σύμφωνα με τον οποίο η Κεφαλονιά ανήκε στο βασίλειο του Οδυσσέα και του Λαέρτου.
και ένα ακόμη βασικο στην περιγραφη: Επίσης, σε εκείνη του Leo (Ομαλών) υπάρχει ένα μεγάλο βουνό, ονομαζόμενο Lione,(Αίνος) ενώ κάνει αναφορά ότι όλο το νησί είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό ορεινό.Ναι ορέ Ολυμπιακάκια κοίταξε να μου πεις και τη Σάμη πόρτο Λεόνε! Κακακα.
ΑπάντησηΔιαγραφή
Πάντως βουνό Λεό δεν είναι μάλλον περιοχή είναι.
Στο Στράβωνα όσο αφορά τα Θιακοκεφαλλονίτικα μην έχεις πολύ εμπιστοσύνη γιατί έχει γράψει μάλλον κατ΄ εκτίμηση.
Το όνομα τση Κεφαλονιάς το έχω αναλύσει με δικό μου τρόπο και αφού δεν έφαα ακόμα ξύλο δε το παίρνω πίσω. Κακακα.
Εκεί με τσου Τάφιους και με τον Κέφαλο δεν ξέρω πως τα συμβιβάσανε στο τέλος αλλά οι πιθανότητες είναι πριν τον Κέφαλο (Αμφιτρύωνα δηλαδή) ήτανε και στη Κεφαλονιά που τσου μπαγλάρωσε και μετά θέλοντας και μη γίνανε και φίλοι κολλητοί μια και οι δυό πειρατεία κάνανε.
Τα άλλα δε στα λέω για να έχω πυρομαχικά.
Κα κα κα κα κα κα κα κα.Η ομαδαρα του Πορτο Λεονε,,, αφηνίασε σήμερα μέσα στην Τουρκια!!,, πάντα τετοια,, Τωρα στην υόθεση μας,, φκιος ο Αινος με δυσκολευει ακόμη μπορω να πω,,αλλα που θα παει,, ειμαι καλος στους γρίφους, θα το λυσω το παζλ! Λές τελικά να μην υπήρχε και Κέφαλος? Πόλλα τσαλίμια έκαμε και αυτός ,, και με πολλες γυναικες οπως λέει η μυθολογία, η μια τον ήθελε,, την αλλη ερωτευτηκε, και με άλλη έκαμε τον Αρκεισιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω θα το ψάξω από την εποχη του φιλου σας εκει πάνω Γουικαρδου,, και με την υπόθεση Φραγκατα, και Αγια Ιερουσαλημ,, και στο τι τελικά ήταν πριν εκει,, γιατι και ο Αγιος εχει τα μυστικά του,, και εκει ειναι ακομη ποιο επικυνδυνα, γιατι εκει μαζευεται και το χρημα,, και οποιος αρχισει τις αμφισβιτησεις,, θα φαει αφορεσμο χειροτερο του Λασκαράτου,, για να τον Μνημονευσουμε Καρναβαλι που έρχεται
ΑπάντησηΔιαγραφή
Θα ήταν τελείως ηλίθιοι οι Φαίακες ενώ παρουσιάζονται πολύ έμπειροι αλλά και ενημερωμένοι γεωγραφικά.
Αν και με κάνετε να δέχομαι παραμύθια αν διαβάσετε προσεκτικότερα την ραψωδία (ξ) ο Οδυσσέας συναντά τον Εύμαιο κατά το μεσημεράκι όπου ο Εύμαιος σφάζει δυο χοιρινά τα ετοιμάζει και του προσφέρει γεύμα. Έπειτα μετά από μεγάλη συζήτηση έρχονται οι βοσκοί ξανασφάζουν ένα πεντάχρονο καπρί το καθαρίζουν το ψήνουν και δίνουν και ψαρονέφρι στον Οδυσσέα να ξαναφάει για δεύτερη φορά, άρα είναι το δείπνο.
Ξαναδιαβάστε επίσης την περιγραφή των δύο σπηλιών όχι απλά της σπηλιάς και βρείτε μου που και σε τι μοιάζει στη λεπτομερή περιγραφή τους η Μελισσάνη.
Τα αρχαιολογικά στο νησάκι της ευρήματα προφανώς είτε τα κατέβαζαν με τριχιές για προσφορά στις Νηρηίδες, είτε τα άφηναν επάνω δίπλα στο άνοιγμα της οροφής μόνο που κάποτε έπεσε τμήμα της και έγινε νησάκι όπου πάνω του συμπαρέσυρε και τα «τάματα». Η άλλη σπηλιά πολύ κοντά της για τις εκατόμβες που έκανε ο Οδυσσέας πού είναι??
Μήπως πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί λιγάκι γιατί το «παραμύθι» της Οδύσσειας όταν το κάνουμε κατά το δοκούν «παραμύθι» στο τετράγωνο και χάνει και το ενδιαφέρον η συζήτηση , δε νομίζετε???