Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

ΤΙ ΝΑ ΝΤΥΘΩ  ΑΥΡΙΟ ?



 Βάλε ένα πανί πάνω στο κεφάλι σ και θα έχεις ντυθεί πανiβλακας...😂
Ή ντύσου καμιά καρέκλα μπας και σ κάτσει καμiα..
ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ,, ΝΑ ΓΙΝΕΙς ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ

Το σχολείο κάνει αποκριάτικη γιορτή και ο Τοτός εμφανίζεται χωρίς ρούχα και με μια οδοντογλυφίδα στον πωπό.
– Τοτέ, δεν ντρέπεσαι; Γιατί είσαι γυμνός; τον ρωτάει έξαλη η δασκάλα.
– Είμαι ντυμένος μεζεδάκι κυρία!


Φέτος τις απόκριες να ντυθείς χαρτί τουαλέτας.
-Γιατί;
-Επειδή σε έχουν όλοι χεσμένο.

 Φετος στις απόκριες θα ντυθώ LIKE για να δω πόσοι θα με πατήσουν
Φέτος τις απόκριες θα ντυθώ ΦΠΑ.
– Δηλαδή;...
Θα περιφέρομαι και θα πίνω το 1/4 απ’ τα ποτά σας!


Όταν επέστρεψα σπίτι ήμουν τόσο μεθυσμένος που ούτε τα παιδιά μου δεν με γνώρισαν!
– Και όταν ξεμέθυσες;
– Τότε δεν τα γνώριζα εγώ! Είχα μπει σε λάθος σπίτι.


 Ρε πίτα είσουν χθες βράδυ…
– Γιατί ρε, τι έκανα;
– Ρώτησες τη δικιά σου, αν είναι ελεύθερη…


Λέει ένας άντρας σε έναν άλλο :
– Χθες γλίτωσα μια κοπέλα από σiγουρο βiασμό.
– Πώς τα κατάφερες;...
 Σταμάτησα να την κυνηγάω..

 βάλε μία κουκούλα,μίνι και δικτυωτό καλσόν και θα έχεις ντυθεί Λήσταρχος Τραβέλης..😂
 ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΣΧΕΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΕ ΑΠΟΚΡΙΕς,, Ο ΕΞΥΠΝΟς ΔΗΜΑΡΧΟς 
Ήταν ένα ποντιακό χωριό στο οποίο υπήρχε μια μεγάλη τρύπα και κάθε μέρα έπεφταν συνέχεια άνθρωποι και τσακιζόντουσαν.
Έτσι έγινε ένα συμβούλιο με σκοπό να βρούνε μια λύση.
Προτείνει ένας να βάλουν ένα φύλακα να προειδοποιεί τον κόσμο να μην περνάει απο εκεί.

Άλλος προτείνει να βάλουνε ένα ασθενοφόρο και κάθε φορά που θα πέφτει κάποιος να τον στέλνει στο νοσοκομείο.
Τελικά ο δήμαρχος έδωσε την λύση..
Έκλεισε την τρύπα και την άνοιξε δίπλα στο νοσοκομείο!
.
 Η ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ:Να ειναι αποκριες, να εχεις ντυθει χαρος, και να παθει συγγενης σου τροχαιο και να πρεπει να σκασεις νοσοκομειο εσπευσμενα
 Τελικά, είσαι το ναρκωτικό μου!
– Αχ μωρό μου, σοβαρολογείς;
– Φυσικά! Μου κοστίζεις ένα σωρό λεφτά και μου καταστρέφεις και τη ζωή!

 Λέει η δασκάλα στον Τοτό που κοιμόταν μέσα στην τάξη:
– Τοτό, πες μου δυο αντωνυμίες!
– Ποιός, εγώ;
– Αααα μπραβο νόμιζα οτι κοιμόσουν……

Πάει κοιτάει και της λέει :
– Βρε ηλίθια , εγώ είμαι …


Ενα ανέκδοτο αποτελείται από 5 μέρη :
1. Την εισαγωγή
2. Την ανάπτυξη
3. Τη κατάληξη
4. Το γέλιο
5. Και τον βλάκα, που λέει : “Δεν το κατάλαβα!”
 Συγχαρητήρια κύριε, είναι αγόρι…μπορείτε να μιλήσετε με την γυναίκα σας…
– Μωρό μου να μας ζήσει…ποιανού μοιάζει?
– Και να σου πω δεν τον γνωρίζεις…!!

 Βρε…. Αλήθεια σου λέω!…
δε σ’ έχω σβήσει….
ακόμα γραμμένη σ’ έχω..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου