Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Γιάννης Αντετοκούμπο.



Γιάννης Αντετοκούμπο.

«….Τι πιστεύεις ότι χρωστάς στην Ελλάδα, αφού αυτή δεν σου έχει προσφέρει τίποτα; Το μόνο που σου δώσαμε ήταν ένα διαβατήριο. Κι αυτό μόνο όταν φοβήθηκαν πως δεν θα συμμετάσχεις στην Εθνική.-
– Η σχέση με τη χώρα σου ποτέ δεν μπορεί να βασιστεί στο τι σου χρωστάει ή σε ό,τι της οφείλεις. Ούτε κρίνεται από ένα διαβατήριο ή τις δυσκολίες της καθημερινότητας».-
«Ναι αλλά είναι γεγονός ότι σου έδωσε μόνο το διαβατήριο.
– Με ρωτάς τι σημαίνει η χώρα που έδωσε την ευκαιρία στους γονείς μου να γεννήσουν τέσσερα παιδιά, να πάνε στο σχολείο, να βρουν μια γειτονιά και μια εκκλησία που τους αγκάλιασε. Επίσης, ανθρώπους που πίστεψαν σε μένα και τον αδελφό μου, πριν καν εμείς πιστέψουμε στον εαυτό μας, αλλά και φίλους που ήταν πάντα εκεί. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω».-
«….Τι είναι αυτό που σε κρατάει προσγειωμένο, τώρα που σου συμβαίνουν πράγματα που ούτε καν είχες διανοηθεί; Ποια σκέψη είναι το «φρένο» που όταν πάει να ξεφύγει το μυαλό;
-Προσπαθώ να μην ξεχνώ από που έρχομαι και τι θυσίες έχουν κάνει οι γονείς μου για να μπορώ να απολαμβάνω το σήμερα».-
«…Σε αυτά τα τρισήμιση χρόνια που ζεις στην Αμερική, υπήρξαν στιγμές που φοβήθηκες ότι τα πράγματα δεν θα πάνε καλά; Πως το αντιμετώπισες; Πως ξεπερνάς τις δύσκολες στιγμές;
-Δεν έχω μάθει να ζω με φόβο. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν τέλεια, και ούτε θα γίνουν. Αλλά στο μπάσκετ, όπως και στη ζωή, όλα είναι δράση-αντίδραση. Δεν υπάρχει περιθώριο για παύση. Πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος να ανταπεξέλθεις».-
«…Πως θα ήθελες να σε θυμούνται στο μέλλον; Όχι μόνο ως αθλητή, αλλά και ως προσωπικότητα. Ο Σπύρος Γιαννιώτης είπε ότι θέλει να λένε γι’ αυτόν ότι ήταν καλός άνθρωπος.
-Θα ήθελα να με θυμούνται ως καλό γιο, καλό αδελφό, καλό συμπαίκτη και καλό συνάνθρωπο».-
«…Τι σημαίνουν για σένα τα χρήματα; Με ποιον τρόπο άλλαξαν τη ζωή σου;
-Όσοι με γνωρίζουν καλά, ξέρουν ότι οι προτεραιότητες στη ζωή μου παραμένουν οι ίδιες. Τα χρήματα έδιωξαν το άγχος της επιβίωσης και χάρισαν στα μικρότερα αδέλφια μου την ευκαιρία να σπουδάσουν, κάτι που ούτε εγώ, ούτε ο Θανάσης κατάφεραν τελικά».-
«…Τι ήταν το πρώτο ακριβό πράγμα που αγόρασες για τον εαυτό σου και για την οικογένειά σου;
-Στους γονείς μου έκανα δώρο ένα ταξίδι».-

«…Υπάρχει κάτι που λείπει από τη ζωή σου; Κάτι που δεν είχες και δεν έχεις τώρα;
-Προφανώς μου λείπει η παρέα μου από την παλιά γειτονιά. Θα ήθελα επίσης να είχα ελεύθερο χρόνο, για να κάνω πράγματα με τους δικούς μου ανθρώπους. Αυτή είναι που μου προσφέρουν την απόλυτη πνευματική και ψυχική ισορροπία. Για τους δικούςμου ανθρώπους, άλλωστε, είμαι ακόμη ο Γιαννάκης! Είχα, έχω και θα έχω πάντα την ανάγκη να τους αισθάνομαι δίπλα μου. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με την αναζήτηση της ανεξαρτησίας».-
«…Γιάννη τι σε κάνει να πεισμώνεις περισσότερο;
-Η ήττα. Τίποτα δεν με θυμώνει πιο πολύ από ένα χαμένο ματς! Ο μόνος τρόπος για να το ξεπεράσω είναι να δουλέψω πιο σκληρά, ώστε να κερδίσω το επόμενο παιχνίδι. Πολλές φορές φέρνω στο γήπεδο τα μικρά αδέλφια μου για να προσπαθούμε μαζί.
-Συμπλήρωσε την παρακάτω φράση με όσες λέξεις θέλεις: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο είναι…». Όσες περισσότερες βάλεις, τόσο το καλύτερο!
– Ο Γιάννης είναι ένα παιδί που πιστέυει ση σκληρή δουλειά και γνωρίζει ότι τίποτε δεν χαρίζεται στη ζωή. Δεν αφήνει μέρα να πάει χαμένη και προσπαθεί καθημερινά καθημερινά να βελτιώνεται στο παρκέ αλλά κι έξω από το γήπεδο».
Αποσπάσματα από συνέντευξη που έδωσε στο δημοσιογράφο Νίκο Παπαδογιάννη και που είδα να αναρτώνται στο διαδύκτιο.
Εγώ δεν θα πω πολλά.
Δύο λέξεις.
Ωραίοι Άνθρωποι.http://www.pesotithes.gr/τα-λόγια-του-γιάννη-αντετοκούμπο-για-τ/


πιθανή πηγή του σχολιαστή εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου