Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Η ΓΡΊΠΗ ΚΑΙ Ο Γ..ΙΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ Γ@ΜΩ ΤΟ ΚΈΡΑΤΟ ΤΗΣ


Η ΓΡΊΠΗ ΚΑΙ Ο Γ..ΙΟΣ ΤΗΣ 
ΠΟΥ Γ@ΜΩ ΤΟ ΚΈΡΑΤΟ ΤΗΣ 

Ως άνθρωπος και εγώ παιδιά, έτυχε ν'αρρωστήσω 
και ένα βήχα τρομερό, έλαχε ν'αποκτήσω
Πήγα λοιπόν εις το γιατρό, το Μάκη το Δανάλη
και μόλις μ' είδε άρχισε, να ξύνει το κεφάλι
-Τι έπαθες παιδάκι μου? Εγώ άρχισα να βήχω!!
εκείνος εκατάλαβε απ' του βηχός το ήχο
 -Τση γρίπης έχεις τον ιό, μέσα σου σφηνωμένο
-Γιατρέ δώσε μου φάρμακα !! Αφέντη μου πεθαίνω !!
-Μα θέλω πρώτα να μου πεις, αν πυρετός σε πιάνει
για να διαλέξω φάρμακο ,που τον ιό ξεκάνει
σε πιάνει πονοκέφαλος ?σε πιάνουν τρεματούρες?
ζαλίζεσαι ?ξεραίνεσαι? σε βρίσκουνε ατούρες?


πες μου αν έχεις φλέματα, πες μου αν τρέχουν σάλια
-Εχ' όλα τα συμπτώματα ,γιατρέ μου είμαι χάλια!!
-Θε να σου δώσω φάρμακο, που θα το καταπίνεις
και μ' άλλο μες τη μύτη σου, δυό ψικασιές να δίνεις
να τρως φαγιά ,να μην μιλείς, ζέστη πάντα να έχεις
πίνε νερά ,πίνε ζουμιά , τη θέρμη να προσέχεις
τρώγε πρικάδες, λάχανα , μπρόκολα, μπακαλιάρο
μη βάνεις μες στο στόμα σου καθόλου το τσιγάρο
πάντα κουκουλωνόσουνε, όταν όξου , θα βγαίνεις
και μέσα εις το σπίτι σου ,από νωρίς να μπαίνεις
Αυτά μου είπε ο γιατρός, ο φίλος μου ο Μάκης
και φεύγοντας μπουκάρισε, ο Καπτεν Σκλαβουνάκης
 Η γρίπη γένους θηλυκού ,όλο ιούς γεννάει
και μεσ'την ανθρωπότητα , με μίσος τούς σκορπάει
Ας ήταν να γινότανε, τη μήτρα της να χάσει
όσο και ν' αγκαστρώνετε , ιό μην ξαναπιάσει !!!
Παίρνω λοιπόν τη συνταγή, στην τσέπη μου τη βάζω
πάω στου Νιόνιου του Καρλή , τα φάρμακ' αγοράζω
Τση γρίπης να ξεφορτωθώ, τον άτιμο ιό της
σε μένα που τον έστειλε , γαμώ το κέρατο της
Σαν έφθασα στο σπίτι μου, το σκέφτηκα λιγάκι
σε φκιό της γρίπης τον ιό, να δώσω το φαρμάκι!!
Μα αν ψοφήσει μέσα μου, θα θέλω και κηδείες
παπάδες, ψάλτες ,φέρετρα ,καφέδες ,φασαρίες
Εσκέφτηκα μήπως βρεθεί ,μια νύφη να του δώσω
και 'φκιο της γρίπης τον ιό, ζώντα να παραδώσω
με γάμο δίχως στέφανα ,κουμπάρους και κουφέτα
στου δημαρχείου να γενεί , μέσα στην τουαλέτα
Ξανθιά, Μαύρη ,Αλλήθωρη, έστω και Ζωντοχήρα
να τον παντρέψω θα θελα ,όμως με νύφη στείρα
να μην μπορούν να γεννηθούν ,της γρίπης τα αγγόνια
να βασανίζουν άδικα ,την πλάση μας αιώνια
Σπύρος Αυγουστατος


οι  σχολιασμοι για τα περαστικά του!


Makis Stratiotis Μα πως εσυ δεν σκέφτηκες τοσο καιρό ακομά,
να βρεις εσυ για πλάι σου να χεις μια νοσοκόμα,
να σε νταντέβει στην χρειά, να σου κρατεί το χερι,
να σου πατεί μια ένεση σε καθε κωλομέρι;
Να σου προσέχει τα μωρά που θα γεννάει η γρίπη,
και να τα πνίγει γρήγορα μεσα στον νεροχύτη!
Καμε λοιπον μια αίτηση στον υπουργο Πολλακη,
μην υποφέρεις σου αγαπητέ Σπυρακη,
να στείλει μια αδελφή απ τσι πολλές που παιρνει,
να σε κουραρει ολημερίς και διπλα σου να γέρνει...

Περαστικά!

Σπυρος Αυγουστατος Ως ξέρεις δεν χρειαζωμε ακόμα νοσοκόμα - μονάχος μου νταντεύομε Γεράσιμε ακόμα - όταν θα ερθη ο καιρός θα σε ειδοποιήσω - μια νοσοκόμα να μου βρεις με δάφτινε να ζήσω.-

Makis Stratiotis Θα ειναι νέα και όμορφη δεν θάναι καμιά γραία,
να σε προσέχει στην χρειά και να περνάτε ωραία!

Σπυρος Αυγουστατος Σε ευχαριστώ Γεράσιμε όπου θα με φροντίσεις - και νιά κοπέλα θα μου βρεις και θα μου την γνωρίσεις

Xenia Toulatos Εσείς δεν είσαστε για δω ! Γέλασα με την ψυχη μου αν κι εχω κι εγω την έρημη την γρίπη!

Σπυρος Αυγουστατος Γέλα όσο θέλεις Ξένια μου γέλα με την ψυχή σου - μα παίρνε και τα φάρμακα να σώσεις τη ζωή σου - η γρίπη δεν αστιεύτετε δεν ξέρει να γελάει - στον άνθρωπο γατσώνετε και τόνε τυραννάει

Γιώργος Μαγδαληνός Σπυρο, δεν υπαρχουν λογια, εισαι απιστευτος

Spyros Matiatos Σπύρο μου μόλις διάβασα για την ασθένειά σου
δελέγκου, γλέπεις έτρεξα , να πω περαστικά σου.
Και οι ρετσέτες άριστες, του Μάκη του δετόρου,
θε να ξεκάμουν τον ιό, τσέρτα και άνευ όρου.
Μόνε αντί να σκέφτεσαι, εφκίονε να παντρέψεις,
γιατί νομίζεις, όπως λες, πως θα τον καταστρέψεις,
και νύφη στείρα να του βρεις για να του κάνει χάδια,
δεν πρέπει νάσε, πρόσεξε, ξεσκέπαστος τα βράδια.
Σπυρος Αυγουστατος Σπυρίδωνα ευχαριστώ για τα περαστικά σου - σ' ευχαριστώ που άφησες για μένα τη δουλειά σου - Που εκατσες και έγραψες για μένανε στιχάκια .- να πάνε κάτω γρήγορα τση γρίπης τα φαρμάκια Με συχωρείς που άργησα για να σου απαντήσω αλλ' όμως θέλω από καρδιάς να σε ευχαριστήσω - έστω και αν σ ' απάντησα ετεροχρονισμενα - εκτίμηση και σεβασμό παντ' έχεις από εμένα

Spyros Matiatos Το είδα σαν καθήκον μου, στο παιδικό μου φίλο,
σαν έμαθα ότι αρρώστησε, περαστικά να στείλω.

Spyros Matiatos Σπύρο έγραψες πάλι. Εύχομαι από καρδιάς περαστικά σου.

Αγγελική Παγουλάτου Σπυρετο εισαι φοβεροςςςςςςςς!!!!!

Defkalion Karaviotis Ταλέντο εχεις περισσό να γράφεις ποιημα στο λεπτό ! Είσαι το τέκνο Παπαγιάννη ,στη ποιηση μου θύμισες ,τον father Καραμάνη!!!!

Fanouris Fragkias Εξαιρετικο! Περαστικά!

Denis Pagoulatos Δελεγκου οπως το διαβασα, σου στελνω τσι ευκες μου: Περαστικα αφεντη μου, στο μομεντο, βεραμεντε!

Defkalion Karaviotis ω αφέντη μου με εκιες τσι βεντούζες οταν με πλησιάζε η μάνα την έβλεπα σαν δήμιο παρόλο το αγαπητσιαρικο της στυλ!!!

Defkalion Karaviotis ο DR. DANAL ΟΛΑ ΤΑ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ !!!!!!

Σπυρος Αυγουστατος Η μάννα σου κ''η μάννα μου μας έριχναν βεντούζες - τώρα 'ολες οι σύγχρονες το ρίχνουν στις παρτούζες - Αν κάποια μας επόναγε γιατί είχε βαρύ χέρι - οι σύχρονες ουρλιάζουνε από το γουδοχέρι

Defkalion Karaviotis Ω ΤΑ ΝΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ .......
Defkalion Karaviotis ΑΔΙΚΑ ΕΝΟΜΙΖΕΣ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΡΤΟΥΖΕΣ ! ΣΤΗΝ ΑΒΥΘΟ ΑΠΤΟ ΠΡΩΙ ΕΔΙΑΒΑΖΑΝ ΜΑΡΚΟΥΖΕΝ!!!!

Σπυρος Αυγουστατος Στην αβυθο που κάνανε τοτενες τσι παρτούζες - δεν είχανε μες το κομό οι μάννες τους βεντούζες - για δαύτο μαζευότανε ο φουζος να τσι βρέξει και πιενανε στο σπίτι τους λίγο προτού να φέξει

Defkalion Karaviotis και οταν επιστρέφανε τη φούστα ετραβάγανε να φαίνεται σεμνή ενώ λίγο πιο πριν από το σούπερ κόντεμα φαινόταν το δασύ !!!

Σπυρος Αυγουστατος Παιδάκι μου επιενανε με φούστα τραβηγμένη - γιατί μέσα η κουδα τους ήτανε μουσκεμένη - από υγρά και θάλασσα σιρόπια κ'απο αμμο - πριν φέξει που τ@ν τρωγανε κι' είχανε πέσει χάμω


Defkalion Karaviotis τσι κουδες τσι κατήργησαν εβαλαν τα στριγκκια στα δίνουν ολα έτοιμα ,σου βγαίνουν τα ματάκια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου