Οι τελικοί του Big Brother και του Bachelor αναμένονταν να σημειώσουν πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης, αλλά η δημοφιλής ταινία «Ευτυχία», που προβλήθηκε από τον ΑΝΤ1 δεν έπεσε και πολύ καλά για τα …σχέδια του ΣΚΑΪ και του Alpha.
Συγκεκριμένα, η ταινία για τη συναρπαστική ζωή της κορυφαίας στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου κυριάρχησε στην prime time ζώνη, σημειώνοντας 30,5% στο γενικό σύνολο και 29,6% στο δυναμικό κοινό.
Από την άλλη, ο τελικός του Bachelor, στον οποίο αναδείχτηκε νικήτρια η Νικολέττα, έλαβε τη δεύτερη θέση της τηλεθέασης, ενώ ο τελικός του Big Brother, στον οποίο κέρδισε η Άννα Μαρία, κατέλαβε την τρίτη θέση.
Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ADVERTISING
Ευτυχία 30,5%
The Bachelor 22,1%
Big Brother 19%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ευτυχία 29,6%
The Bachelor 24,2%
Big Brother 20,4%
Η υπόθεση της ταινίας Ευτυχία
Η ταινία αφηγείται τη ζωή της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, στιχουργού με πολυτάραχη ζωή και έντονη προσωπικότητα σε διαδοχικά φλάσμπακ κατά τη διάρκεια τιμητικής εκδήλωσης για την πρωταγωνίστρια. Η ταινία αρχίζει το 1922, με την Μικρασιατική Καταστροφή και την μετεγκατάσταση της Ευτυχίας μαζί με την μητέρα και τις κόρες της από το Αϊδίνιο στην Αθήνα. Στην Αθήνα την υποδέχεται ο άντρας της, Κώστας Νικολαΐδης, ένας πλούσιος άντρας με τον οποίο όμως δεν είναι ερωτευμένη.
Η Ευτυχία προσπαθεί να ξεφύγει από τον γάμο της και αρχίζει να ασχολείται με τις Τέχνες, αρχικά μέσω της υποκριτικής. Εκείνη την περίοδο αρχίζει να σημειώνει στίχους σε χαρτάκια. Συνάπτει ερωτικό δεσμό με τον ηθοποιό Νίκο Αλεξίου και τον ακολουθεί στους περιοδεύοντες θιάσους, αλλά χωρίζονται μετά από καυγά όταν ο μεθυσμένος Νίκος την βρίσκει να τζογάρει τον μισθό της στα χαρτιά. Γνωρίζει την Μαρίκα Κοτοπούλη, όμως αντιλαμβάνεται ότι αυτή η ζωή δεν της αρέσει και εγκαταλείπει την υποκριτική. Ο πρώτος άντρας δεν την αφήνει να πάρει διαζύγιο, οπότε και αναγκάζεται να φύγει μαζί με μόνο μία από τις κόρες της, γεγονός που της προκαλεί έντονη θλίψη. Θέλει να πάρει την μεγάλη κόρη, αλλά όταν εκείνη τρέχει να ξεφύγει, εκείνη γυρνάει και παίρνει την μικρή. Στο νέο της σπίτι υποδέχεται στην οικογένειά της τον Λουκά, ένα ομοφυλόφιλο νεαρό ο οποίος της έκανε τα χατίρια, όπως να της αγοράζει τσιγάρα.
Αρχίζει να έχει σχέση με τον Γιώργο Παπαγιαννόπουλο, αστυνόμο με λογοτεχνικά ενδιαφέροντα, τον οποίο γνώρισε στη βιβλιοθήκη. Αργότερα τον παντρεύεται, ενώ παράλληλα η καριέρα της ως στιχουργός εξελίσσεται. Η Ευτυχία αρχίζει σιγά σιγά να προσελκύει την προσοχή των λαϊκών τραγουδιστών και συνθετών, αρχίζοντας από τον Βασίλη Τσιτσάνη, και ταυτόχρονα ωριμάζει, αλλά οι τοκογλύφοι την κυνηγούν λόγω χρεών που απέκτησε λόγο του εθισμού στα χαρτιά. Εν τέλει ο πρώτος άντρας της την αφήνει να πάρει διαζύγιο. Ο θάνατος της μητέρας της εκείνη την περίοδο είναι ένα γεγονός συντριπτικό για την ίδια. Από εκείνο το χρονικό σημείο την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου υποδυόταν η Κάτια Γκουλώνη, ενώ πλέον την υποδύεται η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.
Στην οικογένεια έχουν επιστρέψει και οι δύο κόρες, με τη μεγάλη κόρη να παντρεύεται τον ηθοποιό Φραγκίσκο Μανέλλη, με τον οποίο αποκτά μια κόρη. Η Ευτυχία εξακολουθεί να γράφει στίχους και να τους μοιράζει στους συνθέτες της εποχής, όπως ο Απόστολος Καλδάρας, και τις αποδίδουν σταθερό εισόδημα, το οποίο όμως ξοδεύει στο πάθος της με τα χαρτιά. Ο Γιώργος ανακαλύπτει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας το οποίο αποκρύπτει από τους υπόλοιπους, αν και ο Λουκάς το μαθαίνει. Ένα βράδυ που η οικογένεια γιόρταζε, εκείνος καταρρέει και πεθαίνει. Η χήρα πλέον Ευτυχία συνεχίζει να γράφει στίχους, όμως επειδή δεν πλήρωνε τα ενοίκια, η οικογένεια αναγκάζεται να μετακομίσει. Η κόρη της έχει φύγει στο εξωτερικό, καθώς ο Φραγκίσκος διώκεται για την πολιτική ιδεολογία του, αλλά μαθαίνει ότι την απατά και χωρίζουν. Μια μέρα που γυρίζει μαζί με την κόρη της, η Μαίρη χάνει τις αισθήσεις και μεταφέρεται στο νοσοκομείο, όπου μερικές μέρες αργότερα καταλήγει. Λίγο αργότερα, η Ευτυχία γράφει ένα τραγούδι για τον Μάνο Χατζιδάκη.
Η ταινία τελειώνει με την Ευτυχία να κάθεται σε ένα παγκάκι, όπου την συναντούν η μητέρα της, ο άντρας της και η κόρη της
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου