Πριν λίγο, βραδιάτικα, εκδόθηκε εγκύκλιος για την αξιολόγηση των μαθητών γυμνασίου και λυκείου που θα πρέπει να γίνει σε καθεστώς τηλεκπαίδευσης. Ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, τεστ, βαθμολόγηση, πολλαπλές ομάδες θεμάτων, αποτροπή των φαινομένων συνεργασίας ή ηλεκτρονικής αντιγραφής, απαρέγκλιτη εφαρμογή των ισχυουσών διατάξεων, συγκεκριμένες προθεσμίες και ώρες υποβολής.... και άλλα τέτοια ωραία διαβάζουμε σε αυτήν.
Βράδυ Τετάρτης βγήκε η εντολή. Καλούμαστε, δηλαδή, να βάλουμε σε διαδικασία εξετάσεων - με όλη την πίεση και το άγχος που αυτή συνεπάγεται - παιδιά που βρίσκονται καθηλωμένα γύρω στις 8-10 ώρες μπροστά σε μια οθόνη, παιδιά που δεν έχουν καθόλου πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση ή που έχουν πρόσβαση με τεχνικές δυσκολίες, παιδιά που βιώνουν τον εγκλεισμό της καραντίνας (πάνω από 1500 κρούσματα κάθε μέρα), παιδιά που έχουν αρρώστια ή πένθος μέσα στο σπίτι (πάνω από 3000 οι νεκροί), παιδιά που στερούνται την οποιαδήποτε κοινωνική ζωή, που στερούνται τις ευκαιρίες άθλησης ή σωματικής εκτόνωσης, παιδιά που αντιμετωπίζουν τη φτώχεια και τις στερήσεις (ολόκληροι οικονομικοί κλάδοι έχουν παραλύσει). Βέβαια... Έτσι πρέπει. Να τα αξιολογήσουμε και μάλιστα να είμαστε αυστηροί και απόλυτα αντικειμενικοί. Αλίμονο.... Πώς αλλιώς θα φανούμε καλοί παιδαγωγοί, συμπαραστάτες και αρωγοί των παιδιών μας; Γιατί ο βαθμός του τετραμήνου είναι εξαιρετικά σημαντικό εφόδιο για το μέλλον τους, ειδικά στις παρούσες συνθήκες.
Αυτή τη στιγμή το Υπουργείο Παιδείας εγκληματεί εις βάρος της ψυχικής και σωματικής υγείας των παιδιών μας και εμείς, γονείς και εκπαιδευτικοί, γινόμαστε συνένοχοι δίνοντας τη συναίνεσή μας.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου