Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


FREE SUNBEDS IN POROS

KEFALONIAN LINES

KEFALONIAN LINES

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

ΕΔΩ ΣΑς ΘΕΛΩ,,ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!!

Αδιαπραγμάτευτο, αφού και τα ανατολικά σύνορα με τον Θόα ορίζονται και τα δυτικά με τους Κεφαλλήνες. Προς νότο έχουμε τους προγόνους τους τους Επειούς, που ήδη με τον Έλειο είχα πατήσει πόδι στην Κεφαλλονιά. Τα προς βορράν σύνορα με προβληματίζουν, αν και τόσο η Καστός, όσο και το Μεγανήσι με τα προΪστορικά του ευρήματα μας βοηθούν να καταλάβουμε ότι είχε όλον τον τότε κόλπο της Λευκάδας. σε ΤΟ Ομηρικό ΔΟΥΛΙΧΙΟ,κατα τον Νικο Καμπάνη

και 

POROSNEWS: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ "ΑΙΓΙΛΙΨ"

porosnews.blogspot.com/2013/06/blog-post_3.html

2 Ιουν 2013 - Όσο για το φίλο Σάκη τελείως αποτυχημένη η ανάλυση και ετυμολογία της λέξης ΄Ερισσος και ο συσχετισμός με τη λέξη Αιγίλιψ. Η λέξη Έρισσος .


Αὐτὰρ Ὀδυσσεὺς ἦγε Κεφαλλῆνας μεγαθύμους,
οἵ ῥ᾽ Ἰθάκην εἶχον καὶ Νήριτον εἰνοσίφυλλον
καὶ Κροκύλει᾽ ἐνέμοντο καὶ Αἰγίλιπα τρηχεῖαν,
οἵ τε Ζάκυνθον ἔχον ἠδ᾽ οἳ Σάμον ἀμφενέμοντο,
οἵ τ᾽ ἤπειρον ἔχον ἠδ᾽ ἀντιπέραι᾽ ἐνέμοντο·              
τῶν μὲν Ὀδυσσεὺς ἦρχε Διὶ μῆτιν ἀτάλαντος·
τῷ δ᾽ ἅμα νῆες ἕποντο δυώδεκα μιλτοπάρῃοι
Κατόπ’ οι μεγαλόψυχοι έρχονταν Κεφαλλήνες,
η Ιθάκη, τα σεισόφυλλα προπόδια του Νηρίτου,
τους στείλαν τα Κροκύλεια κι η Αιγίλιψ η τραχεία
τους έστειλεν η Ζάκυνθος, η Σάμος και τα μέρη
της στερεάς τ’ αντίπερα. Και είχαν αρχηγό τους
τον Οδυσσέα πόμοιαζε στην γνώση με τον Δία,
και είχαν πλοία δώδεκα με κόκκινες τις πλώρες



ANEBAZΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΩ ΠΡΟΧΕΙΡΟ  ΧΑΡΤΗ,, ΠΟΥ  ΕΞΗΓΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙς  ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ  ΠΛΟΙΩΝ,, ΚΑΙ ΕΚ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ. ΚΑΙ  ΤΗς  ΜΕΤΑΦΙΕΣΜΕΝΗΣ ΑΘΗΝΑΣ!!!,, ΔΙΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ  ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΟΜΗΡΟς!!
οδυσσειας στοιχοι Α , από
http://pronoikefalonias.blogspot.gr/2013/10/blog-post_8.html
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Όσα ρωτάς θα σου τα πω κι εγώ μ' αληθοσύνη.
    Τού άξιου τού Αχίαλου παινιέμαι γιος πώς είμαι,
    180 ο Μέντης, τώ θαλασσινών τής Τάφος βασιλέας·
    με πλοίο μου στα μέρη αυτά και με συντρόφους ήρθα
    τα πέλαγ' αρμενίζοντας προς τους ξενογλωσσίτες
    τής Τέμεσης, με σίδερο, χαλκό απ' αυτούς να πάρω.


  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Αυτά, Τηλέμαχε, στων θεών ας μείνουνε τα χέρια,
    το ποιός στο θαλασσόλουστο θα βασιλέψη Θιάκι·
    μακάρι εσύ να κυβερνάς και χτήματα και σπίτι,


  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Ο ξένος που είδες είναι
    φίλος δικός μου πατρικός από την Τάφο, ο Μέντης·
    τού φρόνιμου τού Αχίαλου παινιέται γιος πώς είναι,
    και βασιλιάς των Ταφιτών, που το κουπί αγαπάνε.»


3 σχόλια : στο http://porosnews.blogspot.gr/2015/10/blog-post_61.html?showComment=1444165001983#c1741794668231259951

  1. Ά μπράβο φίλε μου γιατί εμένα η Οδύσσεια μου αρέσει!
    Και συγκεκριμένα το νησί του Αιόλου !
    Ωραίο νησί και μακριά από μυθολογίες. Χα χα χα χα.
    Λοιπόνε κάπου πρέπει να παίρνουμε στοιχεία από τη μυθολογία να βάζουμε το μυαλό μας να δουλεύει και να βγάζουμε και λίγο πρακτικά συμπεράσματα στις Ομηρικές περιπλανήσεις μας.
    Αλλιώς έχοντας σαν απόλυτο οδηγό τη μυθολογία οι έρευνές μας θα είνα έρευνες του... νησιού του Αιόλου!!
    Σε αυτό πιστεύω να συμφωνάμε, ή όχι??

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα

  2. ΜΕ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ,,ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ,,ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΑΕΡΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ,, ΒΑΡΙΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΙ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΕΡΙΝΕς ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΛΕς!,
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΙΘΑΝΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑς,, ΑΣΣΟ,ΠΑΛΛΙΚΗ ΚΑΙ ΤΖΑΝΝΑΤΑ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ,,ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,,ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙς? , Ασε τσι μπόμπες και τσου Πατριοτ λοιπόν,, και βάζε στοιχεία και αποδειξεις,,
    Αγκυρες , και σπηλιες δεν βοηθουν τα μέγιστα,, Τοπονύμια, και παραλαγες τους,,βοηθουν περισσοτερο.,,!Αν π.χ τωρα η Ασσος ήταν η Ιθάκη,,οταν κατεβαινε προς Δουλιχιο εκιο το παπόρο,, γιατι να περνουσε από εκεί και όχι από Πόρο

  3. Αν εννοείς το παπόρο που κουβάλαε την Αθηνά μεταμφιεσμένη από την Τάφο (Μεγανήσι), λογικό ήταν να περνάει μέσα από το κανάλι για ασφάλεια από πειρατές, είτε για μικρότερη διαδρομή, είτε γιατί όταν μπάζει από πάνω το κανάλι και βάλεις πανί γίνεσαι ταχύπλοο.
    Έτσι όμως μπορεί να πας και Ιθάκη και Άσσο και Πόρο, δεν λύνεται λοιπόν το πρόβλημα. Άμα βάλουμε τώρα ότι πέρναε ανοιχτά από Μύρτο τότε αποκλείουμε την σημερινή Ιθάκη, μα και την Άσσο γιατί δεν είχε δικαιολογία να μη μπεί στο λιμάνι της, αποκλείεται εν μέρει η Παλική άμα τοποθετήσουμε το παλάτι ψηλά προς τον Αθέρα γιατί θα φαινότανε το παπόρο, όπως και εν μέρει τον Πόρο γιατί θα ήταν θεοπάλαβοι να κάμουνε το γύρο της Κεφαλονιάς για να πάνε στη σημερινή Ζάκυνθο και να προχωρήσουν πάρα κάτω.
    Παραμένει λοιπόν η πορεία από κανάλι, ή εξωτερικά από Ιθάκη που αποκλείει τη Παλική, δίνει περισσότερες πιθανότητες στον Πόρο και λιγότερες σε Ιθάκη και Άσσο.
    Πως το βρίσκεις?
    Χουά χα χα χα χα.
  1. Σιγά τα δύσκολα ορέ!
    Γιατί ορέ έδεκει στου Ρείθρου (ρείθρον = καναλέτο) τα λιμάνια φτιάνανε κάτι ξεγυρισμένους πιτόγυρους, τσου έτρωε η τσίκνα και κάνανε μια στάση πριν κατέβουνε στο Πόρο να φάνε τσου Δούρειους μεζέδες σου, άσε που είχε και κεμπάπ από αρνάκι Εύμαιου! Χα χα χα χα.
    Λοιπόνε πλοίο η Αθηνά δεν είχε απλά έλεε ψέματα, αλλά περιέγραφε τη συνηθισμένη ρότα των πλοίων για να γίνει πιστευτή.

    Εγώ δέχομαι την εξήγηση του ονόματος Ρείθρον που αναφέρει στο blog του ο Ρόκκος. Έχουμε δύο λιμάνια λοιπόν το Πόλι στην Ιθάκη και το Φισκάρδο στην Έρισσο. Ανάλογα λοιπόν που ήταν το παλάτι στην Ιθάκη βολεύει η αναφορά της Αθηνάς ότι το πλοίο δε φαίνεται, όπως φυσικά και αν το παλάτι ήταν στην Άσσο.
    Τώρα αφού ήταν δικαιολογημένος ο Μέντης να μη πάει με το πλοίο του στο λιμάνι της Άσσου αυτό σημαίνει ότι δεν πηγαίνανε τα πλοία προς τα κάτω από αυτή τη μεριά.
    Στην ίδια συνηθισμένη πορεία είναι και ο Πόρος φυσικά. Η Παλική μόνο αποκλείεται.
    Το Αργοστόλι στην αρχαιότητα δεν υπήρχε, ούτε κανείς ήτανε βλάκας να μένει μέσα στα κουνούπια. Ούτε το κάστρο της Κρανιάς το λέανε Αργοστόλι. Γιατί μπερδεύεται αυτό το όνομα στα Ομηρικά δε ξέρω.
    Απόψεις βέβαια αλλά να έχουνε μια υποτυπώδη τεκμηρίωση. ..

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

  2. Δεν με κάλυψες,, δεν το θεωρω καθόλου λογικό η μεταφιεσμένη Αθηνα να αφήσει το Παπόρο φισκάρδο, για να παει στο παλάτι Ασσου,,εκτος του ΄΄οτι μας λε'ιπει και το βουνο Νηιον (ναυσιπλοια) κάτι που εμεις το χουμε απανωθέ μας.., φουλ στο πευκο (παχυ-νηιον) και σε συνδιασμο με τα ελατα Αινου, φουλ σε πρωτη υλη για την κατασκευη πλοιων,, ξαναδοκιμασε με καλυτερη προσπαθεια,, (μονοτερμα σας παιζω μου φαινετε χαχα)
  3. Όχι μονότερμα μάλλον μονόπαντα παίζεις όπως ο Σιδέρης. Χα χα χα.
    Για τη σημερινή Ιθάκη γιατί δεν αναφέρεσαι?
    Έπειτα το Φισκάρδο το είπα για τους μη γνωρίζοντες γιατί το κανάλι έχει και πιο κοντινά λιμανάκια πίσω από την Άσσο.
    Η συνέχεια μετά του καλού όρους καταλήγει ημιορεινά (Νήιον) προς Φισκάρδο και την Έρισσο μπορούμε να την θεωρήσουμε τότε δασωμένη όπως και τα βουνά της Ιθάκης.
    Να δεις που η Αθηνά τα Χοργωτά θα έλεε! Χα χα χα.

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

  4. Σχόλια
    Makis Lykoudis
    Makis Lykoudis Όλα όσα γράφτηκαν μετά από τον Όμηρο είναι παραποίηση της Ομηρικής πραγματικότητας και μοναδικός σκοπός τους ήταν αφ’ ενός να καρπωθούν τη δόξα και την αίγλη των ομηρικών επών, αφετέρου να μειώσουν το κύρος του βασιλικού οίκου του Οδυσσέα για διάφορους...Δείτε περισσότερα

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ KAΛΗΣΠΕΡΑ,, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑ,,ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΕΔΩΣΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ,, ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ -ΕΡΩΤΗΣΗ,, ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ,, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝ ΠΑΛΙΚΗ=ΙΘΑΚΗ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΙΧΙΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ?
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 ώρα
    Makis Lykoudis

    Makis Lykoudis Ο εντοπισμός του Δουλιχίου δεν είναι απλή υπόθεση. Δεν απαντάται με μια λέξη. Πρόκειται πάντως για νησιωτική επικράτεια μεγαλύτερης έκτασης από την Παλική (βλ. αριθμός πλοίων για την Τροία και αριθμός μνηστήρων). Εξ άλλου δεν είναι το Δουλίχιο πιο δυτικά απ’ όλα τα ομηρικά νησιά αλλά η Ιθάκη. Ασφαλώς όχι η σημερινή.
    Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 36 λεπτά
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΗΓΕ ΜΕ 12 ΠΛΟΙΑ ,, ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩς ,,ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΔΟΥΛΙΧΙΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΛΟΙΑ, ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ) ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΝΗΣΙΑ ΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ--ΣΑΜΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ,, ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ,,,, ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΚΤΑ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ ΟΔΥΣΣΕΑ
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 9 λεπτά
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΤΙ , ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Η ΔΙΚΗ ΣΑς ΘΕΩΡΕΙΑ Η ΙΘΑΚΗ ΗΤΑΝ ΔΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΑΠΛΑ ΕΝΟΕΙ,,ΟΤΙ ΤΙ ΝΗΣΙΟΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΙΘΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΔΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ,, ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΕΟΤΑΤΗς ΣΗΜΑΣΙΑΣ,, ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΠΡΟς ΔΥΣΜΑς ,,ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΙΚΗΣΗ ΤΗς ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
  5. EXETE KAI ENA ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,,ΦΙΛΕ  ΡΙΣΙΑΝΕ  ΑΡΗ  ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΚΥΝΑ ΟΜΩς,, ΑΠΟ ΕΔΕΚΕΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Η ΑΘΗΝΑ,, ΝΑ ΤΟ ΝΗΡΙΤΟ ΤΟ ΔΑΣΩΜΕΝΟ,, ΕΔΕΥΤΟΥ,,ΑΠΟΠΟΥΘΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΗΡΙΤΟ ΔΑΣΩΜΕΝΟ?
  6. Και εσείς φίλε μου Γιώργη από πού το βλέπετε το Νήριτο??
    Μπας και το Ρούδι το λέανε τότε Αίνο και το Μεγάλο σωρό Νήριτο??
    Εκτός και από το κόλπο τση Σάμης που τον λέτε Φόρκυνα γλέπατε το Θιακό Νήριτο, ή το Ρισσιάνικο και ο Οδυσσέας προτίμησε το εξοχικό του στα Τζαννάτα! Χα χα χα
    Από το λιμάνι Φόρκυνα τον Θιακό πάντως το βουνό φαίνεται, αλλά και από τον Ρισσιάνικο επίσης.
    Τώρα αν πάρουμε τη θεωρία του φίλου του Λυκούδη ότι δεν είναι αξιόπιστη η γεωγραφία των επών τότε αυτός γιατί ψάχνει για την Ιθάκη στο Ιόνιο? Πιο κοντά έπεφτε η Χαλκίδα για την εκστρατεία του Αμφιτρύωνα και έδεκει στην Αμάρυνθο συνδυάζονται πολλά στοιχεία τση Ομηρικής Ιθάκης. Πρώτα – πρώτα ήταν κοντύτερα στην Τροία.
    Ένα άλλο στοιχείο το ότι οι Κεφαλλήνες είχαν μόνο 12 πλοία υποδηλώνει ότι η απέναντι στερεά του βασιλείου τους δε ήταν οι Ακαρνάνες αλλά η Λευκάδα (μικρό τμήμα της Ακαρνανίας τότε) γιατί διαφορετικά θα ήταν πολυπληθέστεροι. Ένα επιπλέον στοιχείο όχι γεωγραφικό είναι η παρότρυνση από τον Αγαμέμνονα στούς Κεφαλλήνες (Δ΄ ραψωδία) να ξεκινήσουν πρώτοι την επίθεση στους Τρώες ως έμπειροι και ανίκητοι στις εφόδους, άρα ο Οδυσσέας είχε λίγες αλλά επίλεκτες δυνάμεις (κάτι σαν τους μετέπειτα Σπαρτιάτες) γι΄ αυτό το έπαιζε «καμπόσος» στη Τροία και γι΄ αυτό ήταν πασίγνωστος.
    Ένα άλλο που πρέπει να κάμουμε για να ανεβάσουμε μελλοντικά το επίπεδο της συζήτησης, είναι ότι θα πρέπει εξετάζοντας ένα προς ένα τα στοιχεία κάθε περιοχής σαν Ομηρική Ιθάκη να παραδεχόμαστε τα υπέρ και τα κατά γιατί διαφορετικά είναι σα να παίζουμε την κολοκυθιά και τίποτα ουσιώδες δε θα βγεί.
    Αντέχετε??????

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

  7. ΤΑ ΥΠΕΡ,, ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑς ΣΕΝΑΡΙΟΥ!!,, ΑΝ ΔΟΥΛΙΧΙΟ Η ΖΑΚΥΝΘΟΣ,, ΟΛΑ ΜΕ ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΟΚ!!.ΠΕΖΟΣ ΑΝΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΘΕΙς ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΟΧΩΡΑ,, ΕΙΤΑ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΤΕ ΠΑΛΙΚΗ, ΕΙΤΕ ΠΥΛΑΡΟ,ΚΑΙ ΣΑΜΗ,,ΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΡΙΣΣΟ,,,,ΤΟΝ ΝΗΡΙΤΟ ΤΟΝ ΔΑΣΟΣΚΕΠΑΣΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΝΟ,,ΦΑΤΣΑ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΚΥΝΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ,, ΛΙΜΕΝΕς ΠΟΛΛΟΥΣ,, ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΑΒΕΡΤΑ ΚΟΥΒΕΡΤΑ, ΛΙΜΝΕΣ -ΠΗΓΕΣ ΠΟΤΑΜΙΑ Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ,, ΚΑΙ 5-6 ΒΟΥΝΟΚΟΡΦΕΣ.. ΜΕ ΦΑΝΕΡΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΚΥΛΟΠΕΙΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ,ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ,, ΣΥΝ ΠΙΣΩ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΔΙΑΔΑ,,ΑΔΡΕΥΟΜΕΝΗ,, ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΠΑΔΙΑ ΤΟΥΣ! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑς ΑΤΟΥ!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμπληρωματικά όπως αναφέρω και στο φίλο Λυκούδη,, στην Τροια πηγαν 2 απο τα ομηρικα νησια,, το Δουλιχιο ,και η Ιθάκη,, οπότε το δευτερο,, συνεπάγεται, οτι λογικά πάντα ήταν νησιοτικο βασιλειο με συνχωνευση και των αλλων,, από ποιο λοιπον μέρος θα μπορουσε καλύτερα να έχει τον έλενχο ο Ανακτας των Κεφαλλήνων?

  9. Εδώ έχω τις αντιρρήσεις μου. Την πεζοπορία δεν την παραδέχομαι για εύκολη πρόσβαση της Κεφαλονιάς στο Πόρο άσε που ούτε άλογα δεν υπήρχαν. Μέχρι πριν 80 χρόνια τα πλοία Άσσος – Πύλαρος πιάνανε Σάμη, Αγιά Θημιά , Βαθύ, Φισκάρδο και υπήρχαν και αμαξιτοί δρόμοι. Όχι μονοπάτια της πλάκας ούτε πειρατές, Άρα γινόταν όλα τα ταξίδια με παπόρια. Και μη ξεχνάς το θέμα ασφάλεια το οποίο φαίνεται από το ότι και οι βοσκοί οπλοφορούσαν. (Αθηνά στον Φόρκυνα συζήτηση με Οδυσσέα). Μα και ο Οδυσσέας από πλιατσικολόο πήγε (τον γιό του). Έπειτα τι σόι βασίλειο είχε ο Οδυσσέας? Πειρατεία και πλιάτσικα σε πλοία και στεριές κλπ.Αυτοί που παρήγαγαν, γεωργοί και έμποροι δηλαδή ήταν οι Δουλιχιώτες. Αν έχετε αντίρρηση το αναλύω περισσότερο. Ο έλεγχος σε διακομιστηκό εμπόριο και κίνδυνο πειρατείας γινόταν μόνο από το Βόρειο μεριά από σημερινή Ιθάκη είτε από Έρισσο Κόμβος πλεύσης από όλα σχεδόβ τα σημεία, όχι από τή Νότια. Άλλωστε στο Νότο βρισκόταν ο Μέγης που μια εκδοχή λέει ότι είχε παντρευτεί την αδερφή του Κτιμένη άρα δικός του Άνθρωπος. ( Η άλλη είναι ότι παντρεύτηκε στη Σάμη).
    Και δεύτερο άλλωστε, οι Τάφιοι βλάκες ήταν που είχαν κέντρο τους το Μεγανήσι?
    Αν τώρα ο Οδυσσέας είχε κέντρο τον Πόρο απέναντι από το Δουλίχιο (Ζάκυνθο) θα ήταν τόσο κοντά που δεν θα υπήρχε Μέγης.
    Τα ατού που περιγράφεις είναι αντιστρόφως ανάλογα με την περιγραφή του Ομήρου εκτός με τις πηγές που βέβαια δύο αναφέρει μόνο τη μία κοντά στο ανάκτορο και την άλλη στού διαόλου τη μάνα.
    Ο Εύμαιος περιγφάφει μόνο κατσίκια να βοσκάνε (εκτός τα μαντρωμένα γουρούνια) και η Ιθάκη περιγράφεται σαν βραχότοπος που βγάζει δε βγάζει λίγο στάρι για τους λιγοστούς κατοίκους της. Καμία σχέση λοιπόν με Παλική και τα Νοτιοανατολικά μέρη της Κεφαλονιάς που είναι σχετικά εύφορα. Και μη μου πείς για τα Τζαννάτα γιατί λίγο πάρα δίπλα αρχίζουνε τα πεδινά μέρη.
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

  10. ο φίλος Καμπάνης ολοκληρωσε σχολιαζει σε νεοτερη αναρτηση την εργασια του και μας βγαζει το Δουλιχιο στις εχχιναδες!! λεει οτι Ήδη την ώρα αυτή είμαι σε θέση να σας αποκαλύψω και, αφού η εργασία οδεύει προς δημοσίευση σε έντυπα του Μεσολογγίου, ότι το ζητούμενο της Ομηρικής τοποθέτησης επί του χάρτη, όσον αφορά το Δουλίχιο έχει λυθεί, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος του.
    Ο πυρήνας του ευρίσκεται στις Εχινάδες.
    Ευελπιστώ ότι δεν θα ανατραπεί από άλλη θεωρία η πεποίθησή μου ότι επεκτεινόταν, τόσο προς τα παράλια της Νότιας Κεφαλλονιάς, όσο και προς τα Ακαρνανικά παράλια και τα εσωτερικά παράλια της Λευκάδας.
    Κατόπιν τούτου, αποκλείεται η Αστερίδα να είναι στις Οξυές, γιατί ο Αμφίνομος, αφού οι Οξυές ανήκουν στο Δουλίχι, θα έδειχνε μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις αντίστοιχες συζητήσεις. 
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΡΟΣΝΙΟΥΣ
  12. Oποτε τα κάνει ακόμη πιο δυσκολα,, γιατι κιο το παπόρο,, από θεσπροτια,,θα εχασε τον ελενχο για να καμει τον κύκλο του νησιου, και να περασει από Παλλικη!
  13. Σωστή η παρατήρηση περί Παλικής Γεώργιε .
    Έπειτα για Δουλίχιο και σχέση μετά Ακαρνανίας βγάζει τρελούς τους Ρωμαίους που την είχαν στα όπα – όπα γιατί δεν συμμετείχε στον Τρωικό πόλεμο.
    Όσο για Λευκάδα βγάζουμε τρελό το Λαέρτη που παινευόταν ότι κούρσεψε και κατέλαβε το Νήρικο (σημερινή πόλη Λευκάδας), αλλά και αν αυτό ήταν στην απέναντι ακτή κατά άλλες υποθέσεις πάλε τρελός βγαίνει γιατί κούρσεψε πόλη του Δουλιχίου δηλαδή του βασιλείου του!
    Και μας περισσεύει αυτή η απέναντι ακτή στεριάς του ίδιου βασιλείου, που ήτανε στην Ιταλία??
    Έτσι λοιπόν με τη θεωρεία του φίλου Καμπάνη το Δουλίχιο απομονώνεται στις Εχινάδες πράγμα αδύνατο.
    Μία πληροφορία που μας μπερδεύει βέβαια είναι πώς παρουσιάζεται ο Μέγης ξεχωριστά από τους υπόλοιπους Κεφαλλήνες με 40 πλοία?
    Άποψή μου και μόνο είναι ότι ο Οδυσσέας συμμετείχε στον Τρωικό μόνο για κάνα κούρσεμα και λάφυρα και φόρτωσε τον κυρίως στρατό στο Μέγη ώστε και περισσότερα λάφυρα να του μείνουνε και να την «κάνει» μετά για νέες πειρατείες.
    Όπως και το έκαμε αλλά δε του «έκατσε» γιατί άφραγκος και τσίτσιδος έφτασε στους Φαίακες!
    Τώρα αν εσείς πιστεύετε ότι φτέανε οι Λεβάντηδες και οι Μαΐστροι και έκαμε 10 χρόνια να γυρίσει στην Ιθάκη δικό σας πρόβλημα.

    Ά ξέχασα και τη Νότια Κεφαλονιά υπό τον Μέγη και αυτή φίλε Καμπάνη? Δηλαδή ούτε τα κατσίκια του δε θα είχε χώρο να βοσκίσει ο Οδυσσέας? Θα του είχε κόψει τον πισινό με το συμπάθιο ο Αλαλκομενεύς!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

  14. αναδημοσιευσεις εξ αρχης απο λευκαδιτικα νεα
    Όμως το «Οδυσσεύς», παρότι δημιουργεί κάποια δυσκολία στην κατανόησή του, δεν δείχνει ξένο προς την ελληνική, αφού κι ο ίδιος ο ποιητής Όμηρος, στην Τ ­ 407, το «ετυμολογεί» λέγοντας ότι το έδωσε ο παππούς του ήρωα, ο Αυτόλυκος, με την έννοια: « αυτός που θα μισηθεί από πολλούς ανθρώπους» συνδέοντάς το με το ρήμα «οδύσσομαι».
    Βέβαια η ομηρική ερμηνεία δεν έπεισε τους ερευνητές, κι ίσως και ο ίδιος ο Όμηρος για τα «ελληνικά» του…
    «Παρετυμολογεί ο Όμηρος» παρατήρησαν πολλοί, προβάλλοντας την άποψη, πως πιθανόν εξελληνίζει το όνομα και «ελληνοποιεί» τον Οδυσσέα, αφού όχι μόνο το όνομα, αλλά και ολόκληρος ο μύθος του είναι προελληνικός …
    Βέβαια πρέπει να επισημάνουμε ότι ο παππούς του Οδυσσέα, ο Αρκείσιος, θυμίζει ετυμολογικά τον μυθικό «Αρκά»(αρκαδικό ήρωα), την ονομασία «Αρκαδία», την «Άρκτο», και διατηρεί κάτι από τον γνωστό αρκαδικό μύθο με την Καλλιστώ και την μεταμόρφωσή της σε αρκούδα( αφού και εκείνος συνευρέθη με αρκούδα).
    Άλλοι μύθοι απομακρύνουν πολύ τον Οδυσσέα από την Ελλάδα ειδικά κατά το τέλος της ζωής του, αναφέροντας ότι πέθανε στην Ιταλία :Σύμφωνα με κάποια παράδοση, που ο Όμηρος δεν την αναφέρει καν, ο Οδυσσέας ήταν ένας από τους μαθητές του κενταύρου Χείρωνα (όπως και ο Αχιλλέας) όπου ασκήθηκε πνευματικά και σωματικά, ενώ ακόμη έφηβος άρχισε την δράση του, συμμετέχοντας σε κυνήγι στον Παρνασσό, όπου τραυματίστηκε, διεκδίκησε επίσης τα κοπάδια του στην Ήλιδα, όπου γνωρίστηκε με τον Ίφιτο και τον Ηρακλή, ενώ υπήρξε μνηστήρας της Ελένης (έστειλε δώρο ), ένδειξη ότι ήταν από διακεκριμένη γενιά, και συμβούλεψε τον Τυνδάρεω να «δέσει» όλους τους μνηστήρες με κοινό όρκο, σ’ αντάλλαγμα πήρε ως γυναίκα του την Πηνελόπη από τον Ικάριο τον αδελφό του Τυνδάρεω (κατά άλλους την κέρδισε σε αγώνα δρόμου).
  15. Χαρακτηριστική επίσης, είναι μια αναφορά, μετά τον φόνο των μνηστήρων (Ω - 426), όταν αναφέρεται ότι ο Οδυσσέας έχασε τον στρατό του και «γυρίζοντας σκότωσε τους πιο εκλεκτούς από τους Κεφαλλήνες» υπονοώντας ο Όμηρος ότι οι μνηστήρες ήταν αρχηγοί των Κεφαλλήνων.
  16. Η στρατιωτική δύναμη του Οδυσσέα είναι λοιπόν 12 πλοία και το σώμα των Κεφαλλήνων στον τρωικό πόλεμο αριθμούσε περίπου 600 στρατιώτες.
    Υπολογίζονται στην Οδύσσεια, αν λάβουμε υπόψη :
    α) ότι ο ποιητής αναφέρει πως από την επίθεση των Κικόνων και την ήττα ο Οδυσσέας χάνει 6 συντρόφους από κάθε πλοίο (Ι 60-61) συνεπώς 72 άνδρες, β)όταν στην Κ 203-209 μαθαίνουμε ότι ο Οδυσσέας βρίσκεται στο νησί της κίρκης έχοντας μόνο ένα καράβι, όπου λέγει:
    «Πήρα και μοίρασα στα δύο όλους μου τους συντρόφους
    σε κάθε όμαδα έβαλα και έναν γι’ αρχηγό τους
    τον ομοιο μ’ αθάνατους, τον Ευρύλοχο κι εμένα .
    Σε κράνος χάλκινο γοργά ταράζουμε τους κλήρους
    Και του τρανού Ευρύλοχου πετάχτηκε ο κλήρος
    Εκείνος τότε έφυγε με εικοσιδυό συντρόφους…»
    Κ 203-209
    Άραγε στο καράβι του Οδυσσέα επιβαίνουν 44 σύντροφοι (44 : 2=22) και ο Ευρύλοχος με τον Οδυσσέα, δηλαδή 46 συνολικά, αν σ’ αυτούς προσθέσουμε τους έξι που χάθηκαν στην Ίσμαρο, τότε στο καράβι επέβαιναν 52 άτομα.
    Επειδή ξέρουμε ότι ο Οδυσσέας διοικούσε 12 καράβια τότε η συνολική του δύναμη ήταν 624 άνδρες (12Χ 52 =624).
  17. Όσοι όμως ήρθαν απ’ το Δουλίχι και τα ιερά νησιά των Εχινάδων,
    και κατοικούσαν πέρα από την θάλασσα, απέναντι στην Ήλιδα,
    αυτών όλων ήταν αρχηγός ο Μέγης, όμοιος του Άρη,
    ο γιος του Φυλέα, που τον γέννησε ο αγαπητός του Δία, Φυλέας,
    και αυτός (ο Μέγης) πέρασε απέναντι στο Δουλίχι, όταν θύμωσε με
    τον πατέρα του, τον Μέγη ακολουθούσαν σαράντα μαύρα πλοία.»
    Β 625-630
    Ο Στέφανος ο Βυζάντιος(Έθ.41.2) αναφέρει ότι βρίσκεται κοντά στα Κροκύλεια, και πηρε το όνομά της επειδή ήταν βραχώδης : «Αιγίλιψ πλησίον Κροκυλείων… είληχε την προσηγορίαν δια το πετρώδες..».
    Πράγματι ο Όμηρος χρησιμοποιεί την λέξη «αιγίλιπα» κι αλλού, ως επίθετο, συνδέοντάς το πολύ στενά με την λέξη πέτρα :
    (Ιλιάδα )
    "η τε κατ' αιγίλιπος πέτρης δνοφερόν χέει ύδωρ" Π-4
    Μεταφ. «χύνει από απότομο γκρεμό το σκοτεινό νερό της »

    "ος 'ρα τ' απ' αιγίλιπος πέτρης περιμήκεος άρθεις" Ν- 63
    Μεταφ. «που από τρανό απόκρημνο γκρεμό πετιέται»
    και «όσοι στα γύρω τα νησιά άρχοντες εξουσιάζουν
    στην δενδρωμένη Ζάκυνθο, Δουλίχιο και Σάμη,
    κι όλοι που στην πετρόχαρη Ιθάκη αφεντεύουν,
    μνηστήρες παν στην μάνα μου και τα αγαθά μας τρώγουν.»
    Α 245 – 248

6 σχόλια:

  1. Φίλε μου Γεώργιε εκειά τα κομμάτια που έχουνε σφραγίδα «Πανεπιστήμιο Κρήτης» ποιανού είναι δε μας γράφεις, έτσι για να γνωρίζουμε τί διαβάζουμε. Έχω ορέ περιέργεια γιατί ατσαλοσύνες βλέπω απάνου τσου. Μήπως μπορείς να με φωτίσεις?
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να σοθ πω την αμαρτία μου ,,δεν θυμαμαι πια,, τα βρηκα,, τα εκαμα εικονες και τα κρατησα,,αλλα πουθε τα βρηκα επειδη παει καιρος δεν το θυμαμαι!, μάλλον σε αρχειο που μου εστελε ο φιλος Σάκης πρεπει να ήταν!, οπως και στην αναρτηση του,,περι Αστεριδας, μου ειχε στειλει την μελετη Πανεπιστημιου Πάτρας νομίζω περι της ακτογραμής, και πως πολυ παλια ,παρα πολυ πριν Οδυσσεα) ,τα επτάνησα ήταν ενωμένα, όπως και το Αιγαιο, σε πολλά σημεια στερια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από ό,τι βλέπω εδώ μέσα υπάρχουνε παλιές τοποθετήσεις που δεν ήξερα.
    Λοιπόν κατ΄εμέ πάντα Δουλίχιο = Ζάκυνθος και για να διευκρινήσω το Ομηρικό Δουλίχιο είχε πρωτεύουσα πόλη τη Ζάκυνθο από μετά Μέγη Επειών με αρχηγό το Ζάκυνθο από την Ψωφίδα Αρκαδίας (για αυτό η ακρόπολη της Ζακύνθου λέγεται Ψωφίς) που μετά έδωσε το όνομά της (η πόλης) σε ολόκληρο το νησί. Το Αιγίλιψ αδιευκρίνιστο μέρος αλλά όχι η Έρισσος που σημαίνει άκανθα ή άκρη λόγχης εικόνα που δύνεται από την χερσόνησο όταν την βλέπει κανείς από ανοιχτά λίγο του Πόρου, ίδια λέξη με το Ιθ-ακή ευθεία ακίδα στα αρχαία. (να ευλοήσουμε και τα γένια μας δηλαδής).
    Στα Ομηρικά έπη υπάρχει κατά πολλές πιθανότητες μια μπόμπα κριμένη που ναί μεν είναι έτοιμη αλλά δε θέλουμε να έχουμε θύματα.
    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν ξεμενω από χρονο και πυρομαχικα,,ξεσκαβω παλιες αναρτησεις,, να θυμομαστε και τι λεγαμε!! χαχα,
    τωρα φκιος ο κυκλος στην Ανάρτηση την τοτε,, περιλαμβανει κατα την ποριοτικη αποψη το νησιοτικο βασιλειο,, οποτε το κεντρο του κυκλου, και η ΙΘΑΚΗ, ΤΩΡΑ επειδη στην πορεια,,παμε να μεταφερουμε την Ζακυνθο σε Λευκάδα, για να μας βγει το παζλ,, πρεπει να μεταφερουμε και την Ταφο! (να την πάμε λες Παλικη ή θα τσαντιστει ο Καμπάνης?) Αν τελικα ομως Σαακυνθος η Λευκάδα, ή απέναντι μας τελος πάντον,, τα νησάκια κροκυλια , και αιγιλίπα,, παιζει να ειναι Ατοκος Αρκουδι κλπ΄΄΄΄΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμείς οι αηπάνουθε τη Λευκάδα δεν την λογαριάζουμε ούτε καν νησί, πώς τώρα θα τη πούμε Ζάκυνθο?? Τα στοιχεία που παραθέτουμε είναι τελείως αντίθετα με αυτή την άποψη. Άμα σας είχανε κλείσει φυλακή και θέλατε τη Λευκάδα για Ζάκυνθο για να αθωωθείτε άντε να κάναμε στραβά μάτια για τσού φίλους και να υποστηρίξουμε το μαύρο για άσπρο αλλά στα καλά των καθουμένωνε θα μας πούνε και μακάκες αποπάνω! Χα χα.
    Βρείτε ό,τι μπορείτε αλλά πού το πρόβλημα με τσου Τάφιους και το Μεγανήσι ?
    Αφού τσου μπαγλάρωσε ο Κέφαλος, φιλαράκια είχανε γίνει με τον Οδυσσέα και ούτε ήταν ποτέ στο βασίλειό του, αλλά όμως το ένα χέρι ένιβε το άλλο όπως φαίνεται.
    Και στο κάτου – κάτου καλό θα ήτανε να δούμε και κάνα τσακωμό με τον κ. Καμπάνη. Χα χα. (Με κομφετί εννοώ).
    Συμβουλή:
    Όταες θα τσακωθούμε εμείς με εσάς να δείτε τι θα γένει, και καλό είναι να κρατάτε συμμάχους.
    Κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑΧΧΑ,, ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ!! ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΥ,,ΔΕΝ ΣΑς ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ ,,ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΙΟ,, ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟ ΡΙΟ,, ΘΑ ΣΑς ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΠΑΡΙΖΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑς ΒΡΕΙΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΜΕΝΟΥς! ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ,,ΝΑ ΒΑΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑς ΤΑ ΕΥΡΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ,, ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΤΣΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΕς ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ 5-6 ΙΘΑΚΕς, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑς ΠΕΣΟΥΝ ΜΑΖΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟς ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΡΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ!! σΤΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ,, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΗΔΗ ΝΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΣΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ (900 ΠΡΟΒΟΛΕς ΕΧΕΙ) ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ-ΛΗΞΟΥΡΙ,, ΔΥΟ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΞΕΝΟ ΑΧΥΡΩΝΑ ΛΕΕΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ,, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΗ - ΓΙΩΡΓΗ (ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ Ο ΜΠΑΓΑΣΑς) ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗΝ (ΔΡΑΚΑΙΝΑ-ΔΡΑΚΟ ΧΑΧΑ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ,, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΝΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥς,, ΠΡΙΝ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΚΑΚΑΚΑΚΑΚΑ!! ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΜΑς ΑΦΗΣΟΥΝΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΔΩΘΕ ΜΕΡΙΑ,, ΠΟΡΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ, Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ,, ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΣΟΥ ΤΑ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ!! (ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΣΑ ΠΑΠΟΡΙΑ,, ΚΑΙ ΑΝ ΘΕς ΚΟΥΡΙΕΡ,,ΛΕΕΙ Ο ΠΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΒΑΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ,, ΓΙΑΤΙΟΠΩς ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ,,ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΑΠΌ ΤΟΥς ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΩ,, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΕΡΟΥΜς! ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΕΦΑΛΛΟΝΗΤΕς, ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΝΤΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή