Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

τα 4 ομηρικα Νησιά

 ο Ερμαιου Λοφος ηταν τα κομιτατα???? Ερε δοξες το χωριο τσι προικας μου!!με την καθηγητρια σου ,,τι να σου πω μια σου βρισκω τον δασκαλο σου (μελετη) μια την καθηγητρια σου,, μαλλον αυτοι σε χαασανε και σε εκαναν να ονειρευσε Ιθακη χαχαχα!Ο κοσμος τελικά ειναι όντως πολυ μικρος τελικά ! σε ΜΑ ΤΟΝ ΔΙΑ,, ΦΡΕΣΚΑ ΜΑΝΤΑΤΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟ ΑΣΣΟΣ!




Mια μικρη ακόμη επίλογη σχολιασμών:
Πάντως αυτό το Αινήσιο Δέλτα στον Έβρο μπορεί και να συνδυαστεί με τον Αίνο και τις πηγές του όχι με το Νήριτο όμως. Αλλά θα σας την ανάψω μέσα από το μπλόγκ μου στο μέλλον, είμαι Ομηροσαδιστής τί να κάμω?? σε ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΟΜΗΡΙΚΟΙ
Το πλοίο μου μύθου φίλε Poros πάει από Πύλο προς Άραξο – Πάτρα – Κρίσα δηλαδή για Ισθμό για να μη μπερδευόμαστε. Αυτό είναι «ντεκλαρέ» διαβάζοντας όλο το μύθο προς Πύθιον Απόλλωνα, και το Δουλίχιο το αναφέρει. Μπαμπεσιές μας κάνεις μου φαίνεται. Για να υπάρχουν Αλαλκομενές πρέπει να υπάρχει και κάστρο αλλιώς πάπαλα, μια και το όνομα στα Αραβοφοινικικά σημαίνει οχυρωμένη τοποθεσία. Και στο Σταυρό της Ιθάκης κάτι βρέθηκε, στο Αρκούδι ?? Έπειτα γιατί ανεμόδαρτα ύψη? Η ακρίβεια είναι: (π – 365) «ἤματα μὲν σκοποὶ ἷζον ἐπ᾽ ἄκριας ἠνεμοέσσας» για άκρες γίνεται λόγος που πιθανότατα είναι μικρά ακρωτήρια, (βράχοι) λίγο πάνω από τη θάλασσα με κάποια καλή ορατότητα. Αυτό που δεν έχουμε προσμετρήσει ποτέ είναι ότι όταν καθαρογράφτηκαν τα έπη μάλλον κανείς δε γνώριζε πού ήταν η Ομηρικά Ιθάκη. Και τα Αργοναυτικά έπη που αναφέρουν τον Δία τον Αινήσιο μόλις το 250 π.χ. γράφτηκαν όταν πλέον είχε καθιερωθεί το δωδεκάθεο και άρα ο Ζευς επί του Αίνου. Για τις ώρες των δρομολογίων όσοι τις ψάχνουν σε Ο ΝΙΚΟΣ ΓΑΖΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΡΙΚΟ

 ο Συλλογος λοιπόν εχει σημα το πλατανοφυλο, εγω σαν περίεργος (αν και μετα τα 40ντα μου με πιασανε τα ομηρικά μου) ρωτουσα τον Δασκαλο που μαζι με την γυναικα του και επι πολλα χρονια κανανε προεδριες εκει,, από που ειναι η ονομασια, και μου ειχαν πει με βεβαιοτητα τοτε,,μα από τον γιο του Κεφαλου Πρόνησο! Περασαν τα χρονια ,, και σε μια καλοκαιρινη εκδηλωση πριν μερικά χρονια στα ενημερωτικα που δωθηκαν (καποιοι) εγραψαν οτι η ονομασια προερχεται απο το νησακι του Πόρου (Προ-νησος).Βρε ποιος σας το ειπε αρχισα εγω,, γιατι να μην κανουμε και μερικα λεξοπαιχνιδα (η πρωην νησος) αν υπηρχε καποιο επιπλέον νησι μήπως ,,και αλλα τετοια! τελικα το ερωτημα εμεινε αναπάντητο! σε ΜΑ ΤΟΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΙΝΗΣΙΟ,, ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΣ!! Ο ΔΚΟΣ ΜΑΣ ΤΣΙ ΚΡΗΤΗΣ ή ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ??

και  συνεχεια με αναρτησεις με το Χαμένο μεγάλο βασιλειο Δουλιχιο

kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

και μια  θεωρεια για Ομηρική Ζακυνθο

Σχόλια
Γιωργος Γκιαφης http://porosvress.blogspot.gr/2015/09/blog-post_98.html
kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
και  από Νίκο Καμπάνη.
 http://l.facebook.com/l.php...
kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη…
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου