Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Στιγμιοτυπα απο το συνεδριο για τα κυκλαδικα ειδωλια στην Κρητη, 1-2 Οκτωβριου, Αθηνα, Μουσειο Κυκλαδικης Τεχνης.

και λόγο των χθεσινών  του  Γενεθλείων,, του πολύ μεγάλου  ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ,,
να του ευχηθούμε  και πάλι,,! Εκτος  το βασικότερο  υγεία και  ευτυχία,,του  ευχόμαστε να ξαναβρεί τρόπους να ρθει  να  συνεχίσει το τεράστιο έργο του που έχει  ξεκινήσει στο τόπο μας!
ηδη  αυτό  θα  γίνει εν μέρη  την Ανοιξή,,
οπως είχε γράψει πριν ενα μηνα
Πριν απο 2 χρονια τετοιες μερες ημουν στα Τζαννατα για την ολοκληρωση της ανασκαφης. 
Περυσι και φετος οι αναποδιες με κρατησαν μακρια. αλλα ειμαι και λιγο πεισματαρης. 
Θα επανελθω στο τελος της ανοιξης με την επιστημονικη ομαδα μου για μελέτη, αφου διευθετηθουν καποια πρακτικα ζητηματα.

Σήμερα  η  απάντησή του  στις πάρα πολλές  ευχές  από τους  πολλούς -καλους φίλους του ήταν η κάτωθι!
Αγαπημενοι φιλοι και αγαπημενες φιλες μου, νιωθω την αναγκη να εκφρασω τις ολοψυχες θερμες ευχαριστιες μου σε ολους σας για την καλοσυνη σας να με θυμηθειτε και να μου ευχηθειτε για τα γενεθλια μου. 
Η συγκινηση μου ειναι τοσο μεγαλη οσο μεγαλη ειναι και η επιθυμια μου να ανταποδωσω τις ευχες σε ολους σας: να ειστε καλα, να χετε την υγεια σας, να ειστε δυνατοι, δημιουργικοι, χαρουμενοι και πολυχρωμοι στη ζωή σας. 
Και πανω απ' ολα να μαστε αισιοδοξοι οτι ολα θα πανε καλα στο τελος. 
Σας φιλω και σας ευχαριστω ολους και στελνω μια ζεστη αγκαλια στον καθενα και την καθε μια χωριστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου