Όταν το ΚΡΑΣΙ "συνάντησε" το ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
και
Όταν το ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ "αντάμωσε" το ΚΡΑΣΙ
|
... τότε:
α.
– 4o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ, Προοπτικές & δυνατότητες 2015
ΚΛΙΚ εδώ: http://www.agrorama.com/φόρμα-ενδιαφέροντος/
Το συνέδριο“ Εξαγωγές ελαιολάδου, προοπτικές & δυνατότητες” (14-15 Νοεμβρίου 2015) καλύπτει το κενό της ενημέρωσης για τον κλάδο του ελιαολάδου και τονίζει θέματα όπως προετοιμασία εταιρείας και προϊόντος για μια επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, τιμολόγηση προϊόντος, inco terms διασφάλιση πληρωμής, κατοχύρωση εμπορικού σήματος, μεταφορές εξαγωγικών προϊόντων, προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη & ανταγωνιστική εξαγωγική δραστηριότητα, διαδικαστικά δασμολογικά Κίνας – Ρωσίας, διαδικαστικά δασμολογικά Αμερικής, ασφάλιση εξαγωγικών κινδύνων, χρηματοδότηση εξαγωγών, η μεσογειακή διατροφή ισχυρό εργαλείο για την προβολή ελληνικού ελαιόλαδου, export branding: κατακτήστε τις διεθνείς αγορές με “όπλο” την εικόνα, πολυπολιτισμικό marketing, συσκευασία του ελαιολάδου ως συντελεστής προώθησης των εξαγωγών, ιδιαίτερες απαιτήσεις εργαστηριακών αναλύσεων ανά εξαγωγικό στόχο, ποιότητα ελαιολάδου κριτήριο για καλύτερες εξαγωγές, κ.ά.
– 1o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΟΙΝΟΥ, Προοπτικές & δυνατότητες 2015
ΚΛΙΚ εδώ: http://synedrio-oinou.agrorama.com/forma-endiaferontos/
Το συνέδριο “Εξαγωγές οίνου, προοπτικές & δυνατότητες” (14-15 Νοεμβρίου 2015) καλύπτει το κενό της ενημέρωσης για τον κλάδο του Οίνου και των Αποσταγμάτων εστιάζοντας σε θέματα όπως:
- Τελωνιακές-Δασμολογικές απαιτήσεις
- Εξαγωγικό marketing
- Branding προϊόντος
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Τρόποι & ενέργειες προώθησης προϊόντος σε αγορές εξωτερικού
και πολλές ακόμη επιχειρησιακές ιδέες για δυναμική εξωστρέφεια του ελαιολάδου.
- Brand και εξαγωγικό Βranding, όροι που τους ακούμε τελευταία ολοένα και συχνότερα και, ίσως, ο καθένας μας εννοεί διαφορετικά πράγματα όταν τους σκέφτεται
- Διαδικαστικά-δασμολογικά θέματα Κίνας, Ρωσίας, Αμερικής
- Έννοιες όπως προετοιμασία εταιρείας και προϊόντος για μια επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, τιμολόγηση προϊόντος, inco terms-διασφάλιση πληρωμής.
... και ακόμη:
β.
– 8ο Αριστείον 2016 – ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ελαιολάδου
ΚΛΙΚ εδώ: http://www.aristionawards.co.uk/el/formes-simmetochis/
– 1ο Olymp Awards 2016 – ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ οίνου και αποσταγμάτων
ΚΛΙΚ εδώ: http://olympawards.gr/
Πληροφορίες στο 2107568888
και στο info@aristionawards.gr |
|
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
Σύμφωνα με το άρθρο 14 του Νόμου 2672/1998 (ΦΕΚ 290 τ.Α) , τα μηνύματα e-mail, για να είναι έγκυρα θα πρέπει να περιέχουν απαραίτητα : Ονοματεπώνυμο ή επωνυμία (για Νομικό πρόσωπο), ταχυδρομική διεύθυνση κατοικίας, αριθμό τηλεφώνου ή fax, ιδιότητα του χειριστή. Αν τα μηνύματα προέρχονται απο υπηρεσία ή Δημόσιο φορέα να περιέχουν επιπλέον θέμα, ημερομηνία, αριθμό πρωτοκόλλου. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τεκμαίρεται οτι έχει περιέλθει κανονικά στον λήπτη αν υπάρξει ηλεκτρονική επιβεβαίωση.
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου