Φίλε Σάκη δέχομαι ότι έχεις κουραστεί και έχεις διαβάσει αρκετά, δέχομαι ότι παραδέχεσαι και ότι οι σκέψεις σου έχουν κάτι φαινομενικά παράδοξο, αλλά πως ξεπερνάς το ότι η Σκύλα και η Χάρυβδη ήταν δίπλα στο σπίτι του Οδυσσέα και αυτός ο παμπόνηρος δεν σκεφτόταν σαν μέσος άνθρωπος να το αράξει στα λιμένια και να πάει σπίτι του σαν κύριος? Πώς εξηγείς ότι από το στενό του Πόρου βρέθηκε στου διαόλου τη μάνα στη Καλυψώ και δεν είχε ψοφήσει τση πείνας καβάλα για μέρες πάνω σε ένα κατάρτι? Έχω την εντύπωση ότι σε πλάνεψε εκειός ο παγαπόντες ο Αβραάμ με τα καλλιτεχνήματά του! Χα χα χα χα.
φιλε Αρη,, ο τρόπος που το παρουσιάζει ο Σάκης το βρίσκω πολύ σοφό! Υποθετικά λοιπόν, αν όντως αυτός που "εγραψε" τραγουδησε, ή δημιουργησε τελός πάντων την Οδυσσεια είναι πολυ λογικό αν όντως γνώριζε την περιοχή,, κάπου να φωτογράφιζε "περιέγραφε" αυτό το τοπίο αν πάλι υποθετικά η Ιθάκη είναι εκεί που δειχνει η φωτο του μπλοκ!! Σίγουρα πράγματα μέσα στην Οδυσσεια ειναι και φανταστικά.., όπως η Σκύλα και Χαρυβδη, Σειρηνες, Ο Αργος που τον περιμενε 20 χρονια να γυρίσει το αφεντικό του, τα ψέματα του Οδυσσεα σε Λαερτη, η καθοδος του Οδυσσέα στον Αδη, αλλά πιστεύω ακραδαντα όπως και η επισκεψη Μέντη στην αρχη του εργου, ότι τελικά εχουν τεράστια σημασία ! Οπως ακόμη και σε συζήτηση με τον φίλο "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΕΦΑΛΛΗΝΑ" για τους κυκλωπες οτι δεν ηταν αυτο που μας λενε δηλ γιγαντες με ενα ματι κλπ..το ονομα τους βγαινει απο το κυκλος και ωπη η μια αλλη λεξη που σημαινει οτι (ηταν κατασκευαστες που) ειχαν ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
Πώς εξηγείς ότι από το στενό του Πόρου βρέθηκε στου διαόλου τη μάνα στη Καλυψώ και δεν είχε ψοφήσει τση πείνας καβάλα για μέρες πάνω σε ένα κατάρτι?
Έχω την εντύπωση ότι σε πλάνεψε εκειός ο παγαπόντες ο Αβραάμ με τα καλλιτεχνήματά του! Χα χα χα χα.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.