Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Προς αποκατάσταση της αλήθειας γιατί το ψέμα έχει κοντά πόδια..

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Προς αποκατάσταση της αλήθειας γιατί το ψέμα έχει κοντά πόδια...

 Ενημερώθηκα εχθές το βράδυ εντελώς τυχαία ότι υπάρχει ανακοίνωση από τον Επαγγελματικό Σύλλογο Σάμης “ΓΙΑΛΟΣ” με θέμα το ωράριο λειτουργίας καταστημάτων με το ονοματεπώνυμο μου και την ιδιότητα μου στον Επαγγελματικό Σύλλογο. Καταγγέλω  αυτή τη στιγμή τη συκοφάντιση στο πρόσωπό μου και ξεκαθαρίζω οτι αφενώς δεν είχα καμία σχέση με τη σύνταξη αυτής της ανακοίνωσης και αφετέρου  η ανακοίνωση αυτή καθεαυτή με προσβάλει μιας και καταργεί συλλογικές λειτουργίες και νόμους σε μια ευνομούμενη πολιτεία. Δεν μπορεί κανένα μέλος κανενός Εμπορικού Συλλόγου πόσο μάλλον μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ενός Εμπορικού Συλλόγου να αποφασίζει αυθαίρετα για το ωράριο  λειτουργίας των καταστημάτων.
 Όσοι μέσα από τέτοιες χυδαίες ενέργειες προσπαθούν να δημιουργήσουν εντάσεις μεταξύ επαγγελματιών και εκθέσεις προσώπων που η αγωνιστική τους δράση μιλάει από μόνη της, να ξέρουν οτι πέρα από χυδαίοι είναι και επικίνδυνοι. Εγώ ως όφειλα απέναντι στους συμπολίτες μου τοποθετήθηκα απέναντι σε αυτήν την ανάρμοστη ενέργεια.


                                                                                    Βαλσάμου Εριγώνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου