Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
POROSNEWS

ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

ΠΟΡΟΣ ΒΡΕςς, ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΔΕς


Σχόλια
Γιωργος Γκιαφης http://porosnewstv.blogspot.com/2017/01/blog-post_24.html

ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ, ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ
POROSNEWSTV.BLOGSPOT.COM

Γιωργος Γκιαφης http://porosnewstv.blogspot.com/2014/09/blog-post_15.html

ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ, ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ
POROSNEWSTV.BLOGSPOT.COM

kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

14 σχόλια:

  1. Επειδή τώρα έπεσε στην αντίληψή μου κάποιο σχόλιο του κυρίου Μεταξά χωρίς να γνωρίζω το χρόνο ανάρτησης που αναφέρεται σε λιμάνια της Ιθάκης και χρονικές αποστάσεις από μάντρα Εύμαιου, θα συμφωνήσω ότι τα λιμάνια που αναφέρονται στην Οδύσσεια είναι μόνο δύο (2) και κάποια παραλία (όχι απαραίτητα λιμάνι) προσέγγισης του πλοίου του Τηλέμαχου όταν ερχόταν από την Πύλο.
    Για τις εφτά ώρες απόσταση της μάντρας του Εύμαιου από την πόλη (η οποία ήταν κοντά στο παλάτι του Οδυσσέα), είμαι κάθετα αρνητικός όπως και η Οδύσσεια φυσικά αν διαβαστεί πιο προσεχτικά.
    Με αυτή την απόσταση και λογικές θέτουμε και το ταξίδι των συντρόφων του Τηλέμαχου από τη στιγμή που αποβιβάστηκε (αυτός), μέχρι το λιμάνι της πόλης της Ιθάκης πάνω από δέκα ώρες !χα χα.
    Όπως επίσης το λιμάνι του Φόρκυνα ήταν το λιμάνι όπου και το παλάτι και το λιμάνι του Ρείθρου κάπου που (όπως αναφέρεται στο έπος) δεν είχε οπτική επαφή με το ύψωμα των παλατιών. (Και εδώ αντίθετη γνώμη δηλαδή).
    Για την απόσταση της μάντρας του Εύμαιου από το παλάτι (περίπου 2 ώρες) υπάρχουν πάρα πολλές πληροφορίες από τη στιγμή της αφίξεως του Οδυσσέα στην Ιθάκη, μέχρι και την είσοδό του στο σπίτι του.
    Ανούσιο και κουραστικό να τις αναφέρω εκτός αν επιμένει κάποιος.

    Σπ. Ρόκκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. NAI,, HTAN ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ FACEBOOK, ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ, ΣΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥς ΣΤΟΙΧΟΥς ΟΔΥΣΣΕΙΑς ΚΑΙ ΙΛΙΑΔΑΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕς ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕς ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο οΔΥΣΣΕΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΕ ΚΕΦΑΛΛΗΝΕς, ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ,, ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ! (ΑΝΑΞ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΟΜΗΡΟς, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙς)ετσι λοιπόν προσθαισα αυτα τα σχολια, με το τι γραφεται μέσω Οδυσσειας Ιλιαδας, σε ανανεωση της αναρτησης, και ισως γι αυτο δεν το προσεξες εγκαιρα!
    Τωρα στον συσχετισμο θεωρειας Μεταξα,, λέει οτι ο Οδυσσεας εφτασε ξημερωματα Φορκυνα, και μετα την φυλαξη των δωρων, και το περπατημα του κατεληξε απόγευμα στον Ευμαιο, ωρα περίπου και αφιξης Τηλέμαχου.Τωρα δεν ξερω αν θες,,περιεγραψε μου και ακριβως την δικη σου εκδοχη,, με την τοπογραφια οπως την φτιαχνετε με φκιο το σωματιο που ιδρυσατε,, και ειπα και στον Αρη ,,με ενδιαφερει να με ενταξετε σαν μελος!,, κανα μυστικο σας μονο θα υποκλεπτω κουβεντα να κανουμε! Εξαλου εγω δεν εχω να φοβηθω τιποτε ξερω που ειναι η Ιθακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή θέλετε φαί αμ και μασημένο από άλλους!
    Ένα μεροκάματο είναι, γιατί διαβάζοντας το συγκεκριμένο κομμάτι της Οδύσσειας που προαναφέρω όλα φαίνονται ξεκάθαρα πολλές φορές.
    Να πω μία:
    Ο Τηλέμαχος φτάνει το πρωί στην Ιθάκη αράζει τρώει πίνει παρέα με τσου συντρόφους του .
    Μετά πάει στον Εύμαιο ξανατρώει ξαναπίνει κουβεντιάζει και λέει στον Εύμαιο να κατέβει να πάει το μαντάτο πως ήλθε στη Πηνελόπη.
    Όταν πάει στο λιμάνι μόλις έχει έρθει το πλοίο με τους συντρόφους του Τηλέμαχου και έτσι πάει στο παλάτι μαζί με τον αγγελιαφόρο τους (κήρυκα), επιστρέφοντας είναι ακόμα μέρα και βλέπει από τον ΄Ερμαιο λόφο το πλοίο των μνηστήρων να μπαίνει στο λιμάνι.
    Για βάλτε τα λιμάνια εκεί που τα βάζετε, υπολογίστε και το ταξίδι του πλοίου των συντρόφων σε ίδιο χρόνο με την πεζοπορία Τηλέμαχου + Εύμαιου + τις καθυστερήσεις τους , υπολογίστε ότι η εποχή είναι με ημέρα μικρή ακόμα και πέστε μας πως γίνεται το μαντρί του Εύμαιου να είναι 7 ώρες μακριά από το παλάτι.
    Χα χα.
    Και μια λεπτομέρεια γιατί ο Εύμαιος προκειμένου να πάει στο παλάτι πρέπει να περάσει πρώτα από το λιμάνι ενώ έρχεται από βουνό?
    Σπ. Ρ.
    Υ.Γ.
    Στη συμμαχία έχεις κάποιες πιθανότητες να μπείς Γεώργιε λόγω καταγωγής γυναίκας αλλά δεν θα έχεις δικαίωμα ψήφου!!
    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει προσπαθήσει αλήθεια κανείς να πιάσει ανάποδα το πρόβλημα της ταυτοποίησης της Ομηρικής Ιθάκης?
    Ποιά είναι η αρχή ή μάλλον η αιτία που υπάρχουν αντιρρήσεις για την ονομασία του σημερινού νησιού οι οποίες φυσικά ξεκίνησαν εδώ και χιλιετίες?
    Όσο τα Ομηρικά έπη τα ψάλανε οι αοιδοί σιγά που ενδιέφεραν κανένα από τους «θαμώνες» οι λεπτομέρειες αφού οι περισσότεροι βρισκόντουσαν σε διαρκή «επικοινωνία» με το θεό Διόνυσο λόγω κρασιού.
    ΄Επειτα κανείς αοιδός δεν θα μπορούσε να ήταν τυφλός εκ γενετής, γιατί για να γίνει κατανοητός τότε έπρεπε να συνδυάζει τα λόγια του τραγουδιού με παντομίμες μια και γλώσσα λεπτομερής και καθαρή δεν υπήρχε τότε ώστε να γίνεται κατανοητός μόνο με λόγια. Κάθε πόλη- κράτος είχε και τη δική της διάλεκτο, αλαλούμ δηλαδή!!
    Το πρόβλημα λοιπόν σίγουρα ξεκίνησε όταν καθάρισε κάπως η αρχαία Ελληνική γλώσσα και άρχισαν να γράφονται τα έπη. Τότε φάνηκαν στα γραπτά οι λεπτομέρειες και οι ανακρίβειες των τραγουδιών και άρχισε η διόρθωση και το μπάλωμα.
    Όμως μέχρι τότε όπως πάντα συμβαίνει, τουλάχιστον ονομασίες νησιών είχαν αλλάξει και παρέμειναν ασάφειες.
    Την ακριβή γεωγραφική θέση της Ομηρικής Ιθάκης την μπέρδεψε η εξαφάνιση του Δουλιχίου μεν και η εμφάνιση του νέου νησιού της Κεφαλονιάς.
    Η Κεφαλονιά όμως δεν αντικατέστησε το Δουλίχιο ούτε τη Σάμο όπως φαίνεται από τις περιγραφές. Άρα έχουμε δύο εξαφανισμένα νησιά του βασιλείου του Οδυσσέα και όχι ένα.
    Έχουμε λοιπόν να μοιράσουμε τέσσαρες Ομηρικές ονομασίες της Ιθάκης, Ζακύνθου, Δουλιχίου και Σάμου, σε τρία σημερινά νησιά τη Ζάκυνθο, την Κεφαλονιά , και την Ιθάκη.
    Τα δύο άλλα αναφερόμενα (αν ήταν νησιά) Αιγίλιψ και Κροκύλεια, πιστεύω κρίνονται μη αξιόλογα γιατί ούτε μνηστήρες έστειλαν, ούτε κάποιος ονομαστός των επών ή όχι παρουσιάζεται σαν κάτοικός τους. Όπως φυσικά και η Λευκάδα δεν έχει καμία τύχη στην υπόθεση γιατί απλά δεν ήταν νησί τότε.
    Σπ. Ρόκκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό το σκεπτικο σου , αλλα ελα που αυτο το Δουλιχιο μας κανει την μπερδεψοδουλια!!
    Η λογικη των περισσοτερων Ιθακη=Ιθακη Ζακυνθος = Ζακυνθος , ας βαλουμε Σαμη την Κεφαλονια αφου γειτονευει με Ιθακη,, και το Δουλιχιο αν και μεγαλο καπου θα το βαλουμε ! ΟΚαμπανη ειναι σιγουρος για απέναντι Εχινάδες,, (αλλα και Πορο) αλλοι λόγο Δήμου Δολιχα και Μακρυοτικα, το θετουν και Ερισσο μερια, αλλοι στο λενε και Λευκάδα , και εμεις οι θεομουρλοι (και με δικη σου βοηθεια)η μαλλον Αρη,, (αρακινθο -ΖΑκυνθο)! Μπερδεμα η υποθεση!
    Ας πιασουμε ενα-ενα Σαμη και Αντισαμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαμος λοιπον ή Σαμη νησι,, Λογικο θα ηταν να ειναι η σημερινη Ιθακη ,, και ξερω οτι συμφωνεις απόλυτα! Για καποιο λόγο οι κατοικοι της στο περασμα χρονου,, εκδιωχθηκαν οπότε που βρήκαν καλυτερη καλυψη να μετικησουν,, μα απέναντι οπου και οχυρωσαν την πόλη τους ,, και την εκαμαν και γνωστη!! ΑΡΧΑΙΑ ΣΑΜΗ,,Την σημερινη Σαμη οπως γνωριζσεις πολυ καλα μετα την αρχη του αιωνα μας την ονομασαν ετσι,, πριν λεγοταν Αιγιαλος,, και οπως εχω ξανασχολιασει λογκα παλιοτερα τα παραθαλασια μερη δεν πρεπει να κατοικιωτανε λογο απειλης από Θάλασσα!! (Με βρισκεις λογικό ως εδώ????) Αν αυτο ισχυει τοτε εχουμε την σιγουρια του ενος ομηρικου νησιου την Σαμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απεναντι και κοντα της ειναι η Ιθακη,, και εδω ειναι που μεταξυ μας τρωμε τα μουστάκια μας,, αλλα αφηνουμε λιγο εξω τον Καμπάνη!! Εγω για να μην τσακωνόμαστε θα το θεσω ότι ολο το νησι ειμαστε η Ιθάκη αφηνωντας προς το παρόν την ακριβή τοπογραφια της,, για α δουμε τις πιθανότητες των αλλων δυο νησιων!!!! Κροκυλια και Αιγιλίπα,, ειναι μικρονησακια (ή χερσονησοι οπως η Λευκαδα) μπορουμε να πιθανολιγισουμε ακομη και την Ατοκο και γιατι οχι και το Δασκαλιο για να σας φαω την Αστεριδα! κακακακακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζακυνθος τωρα,, κανεις τρελος μεχρι στιγμη δεν ειπε,,βρε μπας οπως και τα αλλα να υπάρχει πιθανότητα η Ζακυνθος να μην ειναι η Ομηρικη? Ας πάμε απέναντι Βουνο Αρακυνθος , κατω πεδινα εδαφη στο Δελτα Αχελλοου (συνηθως στα βουνα δοξαζουνε και τον Δια,, μιας και το θεωρουν σπιτι του βλέπε τον Αινισιο και τσι Κρητης που κοντραρουνε του Ολυμπου) οπότε γιατι όλη αυτή η περιοχή να μην ειναι η ομηρικη Ζακυνθος,, και με τα νησακια απέναντι (πιθανον και τα ανωθεν που ψαχνουμε τα μικρα) ευκολο και προσβασιμο σε Οδυσσεα και στο Βασειλιο του ,, και η δευτερη πιθανοτητα η Λευκάδα αν τλικα θεωρειτε νησι τοτε!! Οταν λοιόν με την σειρα τους κάποια στιγμη εκδιωχθηκαν και βρήκαν προσφορο εδαφος μετοικησης,,στο γειτονικό μας νησι,, να εφεραν και την ονομασία του τόπου τους!! (Ωραιο παραμυθακι ετσι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οποτε τι μας μένει το ισχυρο βασειλιο Δουλιχιου,, με πολλα καράβια και ανεξάρτητο!!
    Λογο του θεσπριωτικου καραβιου,,σιγουρα νοτιοτερα της Ομηρικης Ιθάκης!! Βρε ποιο να ναι, βρε ποιο να ναι? κακακακα (τα ΚΑΚΑΒΑ) ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΌΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ,,και Αλαξε και ονομασία,, ολοι πια εψαχναν ενα ισχυρο νησι και βασίλειο ,, (εκτος αυτου,, γιατι ολοι το νομιζαν για την Ομηρική Ζακυνθο) οπότε απέναντι εχουμε το Μακρυ Ορος οποτε πιθανον το παλιο Δουλιχιο, Η Ερισσος, (τηλε-βοες) -Μακρυοτικα,, ισως και αυτοι να ειναι καλοι μηστηρες , αλλοι μπορει να το εβαζαν Παλικη (μακρια και αυτή) κλπ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το έραψες το κουστουμάκι στα μέτρα σου βλέπω! Κακακα.
    Τα Κάκκαβα ξέχνα τα για μεγάλο νησί, άντε να ήτανε τα Κροκύλεια γιατί όλο πέτρες θα ήτανε.
    Την Ακαρνανία ξέχνα τη γιατί οι Ακαρνάνες δε πατήσανε στη Τροία.
    Η Σάμος είναι ένα μπέρδεμα γιατί δεν αναφέρει ο Όμηρος κάτι ιδιαίτερο.
    Το Δουλίχιο μετά το Μέγη αποικίστηκε από το Ζάκυνθο που φαίνεται να κατέβηκε από την Τροία. Γιατί να μη της έδωσε το όνομά του οπότε πάπαλα το Δουλίχιο?
    Για Έρισσο και Δουλίχιο ξέχνα το γιατί το όνομα ο παλιός Δήμος το πήρε από το χωριό Δολίχα αλλά και δεν είναι τόπος που να συντηρούσε 50 μνηστήρες. Έπειτα έτσι δε βγαίνει Πόρος σαν Ομ. Ιθάκη από το καράβι των Θεσπρωτών
    Άλλο ένα σοβαρό στοιχείο είναι ότι δύο νησιά φαίνονται τα μεγάλα, η Δασωμένη (με δέντρα δηλαδή) Ζάκυνθος και το καλλιεργήσιμο Δουλίχι.
    Την Ιθάκη κραναή, όλο πέτρα δηλαδή την αναφέρει με λίγες καλλιέργειες και τη Σάμο μάλλον τίποτα. Αν Σάμος ήταν η Κεφαλονιά θα την έλεγε τουλάχιστο και αυτήν Δασωμένη ή καλλιεργήσιμη.
    Πάντως είτε η Ομηρική Ιθάκη ήταν η σημερινή, είτε η Έρισσο, είτε ο Πόρος το Δουλίχιο (από τη πορεία του πλοίου των Θεσπρωτών) είναι Νοτιότερα της Κεφαλονιάς μεγάλο και παραγωγικό για τα μέτρα της τότε εποχής.
    Άμα δε ήταν τα Κάκκαβα με όλα αυτά θα το λέγανε χαμένη Απλαντίδα!
    Έ το έραψα και εγώ το δικό μου κουστουμάκι!!

    Χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συνεχιζω,, και μην κοιτας να με μπερδεψεις!!! Λοιπόν και το ερωτημα γιατι καπου ειπες οτι στον Υμνο που αναφερει τα τρια νησια απεναντι δεν ειναι το απεναντι που υποθετουμε εμεις!!
    Αν λοιπόν κανω λάθος και Ζακυνθος=ομηρικη Ζακυνθος ,, και μου χαλαει την σουπα,,, οταν ερχεται και βλεπει τα 3 νησια Ζακυνθο-ΣΑμη και Ιθάκη τότε ερχεται οπως το Παπορο -Πόρο και βλεπει αυτα που τραβηξα και στο βίντεο!!!!! Αν ομως Ζακυνθος = Δουλίχι τότε θα επρεπε αν ερχοταν από νοτο,, να το αναφερε!!!!!! οποτε συμπερασμε υποθετικό: Αν Ζάκυνθος=Λευκάδα το Παπόρο ερχότν από Βορρα ,, και τα εβλεπε και τα τρία ,, και γι αυτό δεν αναφερει το Δουλιχιο! Επισης ξεχασα να αναφερω την Λευκαδιτικ θεωρια που ταιριαζουν ολα τα υπολοιπα (αναμεσα Σαμης-ΙΘακης (Λευκαδας) εχει Αστεριδα, και Δουλιχι ειναι νοτιοτερα η Κεφαλονια!Το προβλημα ειναι ότι δεν μπορει ενα βασιλειο να ειναι αναμεσα απο το νησιοτικό άλλο!,, δεν μπορει δηλαδη να φτανουν οι Κεφαλληνες Ζακυνθο, και στην Κεφαλονια να εχουμε Δουλιχιωτες ειναι θεοπαλαβο σεναριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν για να μη μπερδευόμαστε ο ύμνος με το παπόρο είναι ο αποκαλούμενος «Ομηρικός ύμνος στον Πύθιο Απόλλωνα» χωρίς να γνωρίζουμε με σιγουριά την πατρότητά του αλλά όχι νεότερος του 7ου αιώνα π.χ.


    εἰς τήν ̓Αρήνην ἔφτασε καί στήν τερπνήν ̓Αργυφέη
    στοῦ ̓Αλφειοῦ τό πέρασμα, τό Θρῦον,
    στό καλοχτισμένο Αἶπυ,
    στήν Πύλο τήν ἀμμουδερή, στούς Πύλιους ἀνθρώπους.
    425
    Συνέχισε γιά τούς Κρουνούς, τή Χαλκίδα καί τή Δύμη
    καί τήν ἱερή τήν ῎Ηλιδα, τῶν ̓Επειῶν τό κράτος.
    Πηγαίνοντας γιά τίς Φερές οὔριο ἐχάρη ἄνεμο τοῦ Δία
    καί κάτω ἀπ ̓ τά νέφη φάνηκαν τα ἀψύ ὅρος τῆς ̓Ιθάκης
    Η Σάμη, τό Δουλίχιο ἡ Ζάκυνθος ἡ δασώδης
    430
    Καί σάν τήν Πελλοπόνησο παρέπλευσαν ὁλωσδιόλου
    καί φάνηκεν ἀπό μακρυά ὁ ἀπέραντος κόλπος τῆς Κρίσας
    τήν πλούσια Πελλοπόνησο πού πέρα τελείως ἀφήνει,
    τοῦ Δία ζέφυρος φυσᾶ ἰσχυρός,ἐνῶ ἤτανε αἰθρία …

    Ἰθάκης τ' ὄρος αἰπὺ πέφαντο (αιπύ μπορεί να σημαίνει απόκρημνο, ψηλό, κλπ)

    Άρα το πλοίο πηγαίνει από την Πύλο (αφού διάβηκε κάτω από τη Πελοπόννησο) προς Δελφούς και βρίσκεται λίγο μετά τον Άραξο για Πάτρα.
    Από εκεί βλέπει φυσιολογικά τη σημερινή Ζάκυνθο, τη Κεφαλονιά και την Ιθάκη.
    Αυτά όμως τα κάνει τέσσερεις τόπους δηλαδή Ομηρική Ιθάκη με το (αιπύ όρος), τη Σάμο, το Δουλίχιο, και τη Ζάκυνθο την υλήεσσα (από δέντρα, «ξύλα» δασωμένη).
    Η Λευκάδα από εκεί δεν φαίνεται, συμπέρασμα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σωστα!! Εκτος αν το Σενάριο του να ηταν η ομηρικη Ζακυνθος οι Εχιναδες , και τα απεναντι παραλια!!ΔΕΥΤΕΡΟΝ : φάνηκαν τα ἀψύ ὅρος τῆς ̓Ιθάκης,, Εδω λοιπόν μας καταγράφει πια ειναι η Ιθακη!!!και δεν θελω κουβέντα κακακα,, μονο ο Αινος θα φανει πρωτος απο ολα τα νησιά,, και μην μου πεις οτι ειδε πρωτα τον Σκολωπα,, (Καλον Ορος) μόνο αν ερχοταν από Βορρα μπορει να το εβλεπε πρωτα,,αλλά δεν θα εβλεπε την σημερινη Ζακυνθο,, οποια ηταν Ομηρικα τότε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απόψεις και αυτές αλλά μεταφέρεις τη Ζάκυνθο στην Ακαρνανία και η πόλη Ζάκυνθος μένει στο Δουλίχιο.
    Έτσι μας βγαίνει όλη η Κεφαλονιά Ομ. Ιθάκη και η σημ. Ιθάκη Σάμος.
    Μόνο που πρέπει πρώτα να δικαιολογήσεις τη Ζάκυνθο στον Αχελώο και Βόρια του Αχελώου, γιατί Δυτικά και Νότια ήταν η Πλευρώνα και ο Θόας με τους Αιτωλούς δε χαμπαριάζε. Αυτό γιατί θέλουν κάποιοι τον Μέγη ή τον Ζάκυνθο να έχει περάσει προς τα εκείθε.

    Χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή