Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Ο ΟΜΗΡΙΚΟς ΔΙΑΛΟΓΟς ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΕ ,, ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ

 http://porosvres.blogspot.com/.../porosvres-patrinaki.html

Επαγγέλματα και επιχειρήσεις στον Πόρο.Οδηγός για διακοπές,και αρχαία
POROSVRES.BLOGSPOT.COM
ΚΑΙ
ΕΤΙΚΕΤΑ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ




kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM

Το ίδιο κάνω και εγώ φίλε ψάχνω για τη προίκα τση Πενέλοπε και εξηγώ και κάποια πράματα που είναι μπερδεμένα. Έτσι δε με μπερδεύουνε άλλα πράματα και ηρεμώ. Να δείς που αρχινάνε να σκέφτουνται και άλλοι έτσι, όπως αυτοί με το διεθνές συνεδριο για τον τουρισμό υγείας στην Ιθάκη και θα κονομήσουμε σε κάνα δυό χρόνια σα πεπειραμένοι γιατροί. Κά κα κα κα κα σε Μαθε παιδι μου γραμματα! Σχολιακι από Σπ. Ροκκο για το Δασκαλειο,

γιατι πεζος θαρρω δεν ηρθες,, που λέει και κοπανάει και ο Καμπάνης!! σε 4-5 φορες στην Οδυσσεια) χαχα, Λοιπόν αυτο με τα μπαρμπουνια δεν το βλέπω  να στεκει,, αλλα μου αρεσει τρομερα ο τροπος που σκεφτεσαι !! Ειναι πολυ ωραιο τελικα να μιλας εκ του ασφαλους, Τωρα πρεπει οπως λεει και η Αναρτηση  ΟΠΟΥ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΜΑ  να ασχοληθω και με τσι διαγωνιζόμενες στο μιςς πλαζ Πόρος, και εχω και την οραματική διαισθηση,, οτι τελικά μπορει να μην γινω προφητης σεισμων, αλλά τσι ΟΜΗΡΙΚΗς  Ιθακης εχω πολλές πιθανότητες,, αλλα το βλέπω να αναγνωριστω μετα θάνατο! χαχα Και μια ακόμη πρόβέψη,, επειδη φετος βλέπω την χειρότερη μεχρι στιγμης τουριστική χρονιά, και όλοι εχουν λυσαξει (καταγγελιές, αναδουλειές - νευρα, απέλπισια, αφραγκιές κλπ) το οτι ασχολουμε με την αναζήτηση του Οδυσσέα, και δεν με απασχολουν αλλά προβλήματα με ηρεμει αφανταστα θα έλεγα χαχασε Μαθε παιδι μου γραμματα! Σχολιακι από Σπ. Ροκκο για το Δασκαλειο,
και ένας ακόμη διαλογος με φιλο,, σε πρωσοπικο μηνυμα


Γιωργο καλημερα ! που στο καλο βρισκεται ο Χαρακσ ρε φιλε μου????
(απαντηση μου)
 μετα τον Μυρτο,, πριν την Ασσο , απο το 2014 μετα τους σειεμους ξεκοπηκε εκει ο δρομος,, και μεχρι σημερα δεν περναγε κανεις αναγκαστικα για να ανεβεις προς φισκαρδο επρεπε να ανεβεις απο την ανηφορα πάνω απο Αγια ευφημια (κομιτατα) οπου ειναι πολυ ανηφορικα και στενοματα φυσικα ,,αλλο τεραστιο θεμα ειναι το μουσειο,, που επιση με τους σεισμους εκλεισε,, και ψαχνουμε ακομη το  γιατι μειωθηκαν οι κρουαζιερες
απαντηση  φιλου
 Aa ! Οκ Γιωργο ! καταλαβα !
συνεχεια δικη μου
εν τω μεταξυ δεν βρισκεις Χαρακα Κεφαλονιας !! τοπονυμιο ειναι γι αυτο στο google θα σας βγαλει πολλα αποτελεσματα οκ !
Απάντηση φιλου
καλη σου μερα ! και θα τα πουμε απο κοντα !!


1 σχόλιο:

  1. Έδεκει στη σπηλιά δε γλέπω την ανεμόσκαλα που κατεβάζανε τα δώρα των Κερκυραίωνε ορέ!
    Ξέρω εγώ τι λέω, για τσού σχετικούς με το θέμα βέβαια…

    Κάκα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή