Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

ΕΠΑΛ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ& ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

 ΚΚΕ 100 χρόνια. Με το λαό για το σοσιαλισμό!


«Σεμνή υπογραφή του λαού μας, στις λεωφόρους του μέλλοντος»
                                                                                                           Γ. Ρίτσος.
ΕΠΑΛ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟ
ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ& ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

ToΕΠΑΛ Αργοστολίου αντιμετωπίζει μεγάλα και οξυμένα προβλήματα που δυσχεραίνουν δραματικά τη
λειτουργία του και βάζουν σε κίνδυνο τους μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Το συγκεκριμένο σχολείο άρχισε να λειτουργεί πριν 30χρόνια, εγκαταστάθηκε προσωρινά, χωρίς τον
στοιχειώδη σχεδιασμό και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για ένα σύγχρονο και οργανωμένο σχολείο,
σε τρία προκατασκευασμένα κτιριακά συγκροτήματα που τοποθετήθηκαν στο οικόπεδο της Μαθητικής
Εστίας του Ε.Ι.Ν. & Δια Βίου Μάθησης στην περιοχή της Λάσσης του Δήμου Αργοστολίου.
Το 2002 προκειμένου να καλυφθούν οι οξυμένες ανάγκες σε επιπλέον κτίρια, στο σχολείο τοποθετήθηκε
ένα ακόμη προκατασκευασμένο κτίριο δυο ορόφων βαρέως τύπου το οποίο δεν διαθέτει μελέτη
πυρασφάλειας.
Σήμερα μετά τις παραπάνω σταδιακές προσθήκες που έγιναν, υπάρχουν σημαντικές κτηριακές ελλείψεις.
Συγκεκριμένα δεν διαθέτει:
 Αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων.
 Γυμναστήριο.
 Υπαίθριους Αθλητικούς χώρους.
 Οργανωμένους κοινόχρηστους χώρους.
 Σύγχρονο Εργαστήριο Οικονομάς.
 Τις αναγκαίες αίθουσες διδασκαλίας.
Εκτός από τα παραπάνω, μετά τους σεισμούς του 2014 στο ίδιο σχολικό συγκρότημα φιλοξενείται τις
απογευματινές ώρες το Δημόσιο ΙΕΚ αλλά και το ΚΕΚ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως προβλέπεται
από την Σύμβαση μεταξύ Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. και Π.Ι.Ν. από τις 06.11.2014 και την υπ. αρ. 1938/89/08.05.2014
απόφαση του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Επίσης να υπενθυμίσουμε ότι στον συγκεκριμένο χώρο βρίσκεται
εγκαταλελειμμένο το κτίριο της Μαθητικής Εστίας που εγκυμονεί εκτός των άλλων, μεγάλους κινδύνους
για ατύχημα.
Στο συγκεκριμένο χώρο είναι ορατός ο κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς αφού περιστοιχίζεται από δάσος
παρατημένο στην μοίρα του.
Επίσης ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα που αφορά στην ασφάλεια και στην ζωή των μαθητών και
εκπαιδευτικών είναι ότι η μοναδική έξοδος-είσοδος που διαθέτει βγάζει οχήματα και πεζούς σε
αφύλακτο Περιφερειακό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, ο οποίος οδηγεί στο Αεροδρόμιο, εκθέτοντας
καθημερινά σε μεγάλους κινδύνους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Να επισημανθεί ότι στο συγκεκριμένο
σημείο δεν υπάρχει στάση για τους μαθητές που μεταφέρονται καθ’ όλη την διάρκεια του έτους με
λεωφορεία.
Με βάση τα παραπάνω και με δεδομένο ότι κάθε χρόνο οι ανάγκες του σχολείου πολλαπλασιάζονται
αφού ο μαθητικός πληθυσμός τα τελευταία τρία χρόνια έχει αυξηθεί κατά 30 % και έφτασε τους 170
μαθητές, αλλά και με βάση ότι η Διεύθυνση του σχολείου έχει εξαντλήσει κάθε περιθώριο παρέμβασης
προς τους υπεύθυνους φορείς και υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν τα παραπάνω προβλήματα χωρίς
αποτέλεσμα μέχρι σήμερα.

Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης:
 Γιατί μέχρι σήμερα η Περιφερειακή Αρχή δεν έχει παρέμβει ώστε να επιλυθούν τα παραπάνω
προβλήματα;
 Τί θα κάνει για να καλυφθούν οι κτιριακές ανάγκες που είναι αναγκαίες για την ομαλή και
σωστή λειτουργία του σχολείου;
 Τί θα κάνει ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ασφαλείας κατά την είσοδο και την έξοδο
των μαθητών και εκπαιδευτικών προς τον Περιφερειακό δρόμο;
 Τι πρόκειται να κάνει με το ιδιοκτησιακό καθεστώς που υπάρχει στο συγκεκριμένο χώρο που
βρίσκεται το σχολικό συγκρότημα;
 Τι θα κάνει ώστε να υπάρξουν Μελέτες στατικής επάρκειας και πυρασφάλειας του κτιρίου
καθώς και αντιπυρικής προστασίας του δάσους που περιβάλλει το σχολείο;
 Τι θα κάνει για την επισκευή που χρειάζεται το σχολείο σε πολλά σημεία (σκεπή κ.λ.π.);
19.01.2022

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης
Γκισγκίνης Ν., Κεφαλληνός Δ., Κολυβά Ε., Μπαλού Α., Χαραλάμπους Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου