Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΦΙΕΡΟΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ΑRIS!

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ,, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ  ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΧΑΧΑ!

ΓΙΑ  ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ  ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ,, ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ  ΟΝΟΜΑΣΙΑ  ,  ΑΡΑΚΥΝΘΟΣ!!
ΤΟ  ΟΡΟΣ  ΣΤΗΝ ΑΙΤΟΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ.,(ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ  ΖΥΓΟΣ) ,  ΚΑΙ  ΤΟ  ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ  ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ!!   ΙΣΩΣ  ΜΕ  ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΓΜΑΤΑ ,,ΟΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ!!
ΚΑΙ  ΞΕΚΙΝΑΜΕ  ΜΕ  ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΕΝΑΡΙΑ,,ΣΑΝ ΚΑΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ!,,ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ,, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΑΣ!!!



 Παλιό  κουίζ Αβρααμ όπως ίσως θυμάστε!!  θα  ακολουθείσουν και άλλες αναρτήσεις
σε αυτό το  τρελό σεναριάκι!!
Κάτω μια υποθετική διαδρομή του πλοίου του Τηλέμαχου,,  βρίσκοντας  ίσως το Πρόνησο
ή  την Αστερίδα,, με  βάση   νέες  σκέψεις!!




Αφήνω να  σχολιάσετε..διότι σηκώνει πολλούς σχολιασμούς ,,και θα  επανέλθω!! 

7 σχόλια:

  1. Ορέ Poros μπας και ψάχνεις τα «οικόπεδα» πετρελαίου? Χα χα χα.
    Εκείνα το ερευνητικά δεν εκπέμπουν τη θέση τους λες να ψάχνουν όξου από το χωριό μου?
    Πάντως στα ρηχά μέχρι 50 μέτρα βάθος θάλασσας, είναι ψαγμένα ήδη από χρόνια πολλά τα οικόπεδα και πετρέλαιο υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δικο σου σχολιο,,η Ζακυνθος,, και η Αράκθνθος,,οπότε εγω δεν φταιω που το χοντρυναμε το παιχνιδι!!
    μου δίνεις τροφη ,να γραφω χαχαχα
    θα σου στειλω και την Πηνελόπη συντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την ανάρτηση αλλά με ξεμπρόστιασες!
    Είμαι καρναβαλιστής δε χάθηκα αλλά φοράω τη στολή τση Ομηρικής Ιθάκης και αναγκαστικά είμαι άφαντος! Χα χα χά.
    Γιατί άματις και φανερωθώ μερικοί θα στεναχωρηθούνε χα χα χα.
    Λοιπόνε εφκειό το Αράκυνθος στο έβαλα γιατί σε εκειό το βουνό λέγανε οι αρχαίοι ότι κατοικούσαν οι Άρες δηλαδής οι κατάρες Αρά –κ- υνθος.
    Άρα με τη Ζα –κ- υνθος μοιάζουνε άμα πούμε ότι στον Αίνο καθότανε πριν το Διάολο ο Δίας – Ζας, χα χα χα. Άσε που χειρότερος από το διάολο ήτανε και αυτός…
    Τώρα για το που έχει χώματα και που πετρώματα σταθερά εκεί τσου Πρόννους, να πα να αγοράσετε κάνα χάρτη ή να φωνάξετε τη Fugro όπως οι Κολομπαίοι κιόπισω και να αφήσετε το φίλο μου τον Αβραάμ στην ησυχία του.
    Καλά να περνάτε ορέ και μπράβο σας γιατί αν και λίγοι κάνατε καλή δουλειά με το καρναβαλάκι σας. Βραζιλιάνες κοιτάτε να βάλετε γιατί μπορεί και να ζηλέψει η Πηνελόπη και παρουσιαστεί τσιτσίδι μουρέλο και τότε ποιος σας μιλάει για Ομηρική Ιθάκη, θα είσαστε και με τη βούλα τση Πενέλοπε!!!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΕς ΑΠΟΚΡΕΙς ΦΙΛΕ,, ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ,,ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ,, ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ,, ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ!! ΑΜΑ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,,ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΧΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΞΑΠΛΩΣΤΡΕς ΚΑΙ ΟΜΠΡΕΛΕς,, ΓΙΑΤΙ ΤΕΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΥΣΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΑΣΗς ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑς! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥς,, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε ντε άνοιξε να μυρίσει και λίγο τσίκνα από τσου Δούρειους μεζέδες σου, τα σπέσιαλ μεζεκλίκια του “Fotis family” που από τσι πληροφορίες μου και θεούς κολάζουνε!!χα χα.
    Πρόσεχε όμως μη και αρχίσουνε όλοι και σου λένε o Aris είμαι και πεθάνεις στα κεράσματα. Έχω ένα χαρακτηριστικό, μου λείπει το μισό αυτί για αυτό ήμουνα δικαιολογημένος να μην ακούω καλά τη μάνα μου και το δάσκαλο μικρός!!
    Οπότε τήρα πρώτα και μετά κερνάς χα χα χα.
    Υ.Γ.
    Λές ορέ εκεί που φτάσαμε να αρχίσουνε να ψαλιδίζουνε όλοι τα αυτιά για να τσού κερνάς? Να το αλλάξουμε λοιπόνε. Θα έρτω με ένα μανταλάκι κρεμασμένο στο αυτί και να γδούμε πόσοι θα σου έρτουνε μανταλιασμένοι!


    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΡΕ ΕΧΩ ΠΑΛΙΕς ΣΟΥ ΦΩΤΟ,,ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ,,ΤΙ ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΑΙ (ΑΡΕΣ) ΜΑΡΕς ΜΟΥ ΛΕς! ΧΑΧΑΧΑ,, ΕΦΚΙΟ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΕΙΟ,, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΩ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ή ΑΡΓΟΤΕΡΑ,, ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΙΟΛΑς!,, ΠΡΟς ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΡΙΧΝΩ ΚΑΠΟΥ -ΚΑΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΚΡΟΤΟΥ -ΛΑΜΨΗς ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑς ΚΡΑΤΑΩ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ!!! ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΑ ΙΜΙΑ ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα και τα Ίμια κρότου λάμψης ήτανε αλλά πόσοι το καταλάβανε?? κακακα.

    Είναι αυτό που ξέρουνε ήδη οι μυστικές μας υπηρεσίες (γιατί ρουφιάνοι πάντα υπάρχουνε) για όχι?
    Πάντως από Βόρεια το μισό στράτευμα είναι σε κατάσταση συναγερμού.
    Κάκακα
    Καλές δουλειές σου εύχομαι και να είσαι καλά.
    Για δε κρατάς το γάιδαρο και το σημαιάκι να κάνεις καλοκαιριάτικα καμιά βόλτα έδεκει στη παραλία να δείς τί κόσμος θα μαζεύεται???

    Χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή