Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

ΠΕς ΑΛΕΥΡΙ,, !!! Ο ΟΡΦΕΑΣ ΜΑς ΓΥΡΕΥΕΙ!


Έγκαυμα [ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ]
Η εμπειρία μιας γυναίκας σχετικά με τα εγκαύματα...

Πριν από λίγο καιρό, έβραζα καλαμπόκι και προσπάθησα να βάλω το πιρούνι
μου στο βραστό νερό, για να δω αν το καλαμπόκι ήταν έτοιμο. Αστόχησα
και το χέρι μου μπήκε στο βραστό νερό...!!

Ένας φίλος μου, που ήταν βετεράνος του Βιετνάμ, μπήκε στο σπίτι, ενώ
εγώ ούρλιαζα και ρώτησε αν έχω λίγο απλό αλεύρι...

Έφερα ένα σακουλάκι και μου έβαλε το χέρι μέσα. Μου είπε να το αφήσω,
μέσα στο αλεύρι, για 10 λεπτά.

Μου είπε, ότι, στο Βιετνάμ, κάποιος είχε πάρει φωτιά και, μέσα στον
πανικό τους, έριξαν πάνω του ένα σακί αλεύρι, για να σβήσουν την
φωτιά... Λοιπόν, όχι μόνο έσβησε την φωτιά, αλλά ο τύπος δεν είχε ούτε
μία φουσκάλα!!!!

Για να μην πολυλογούμε, άφησα το χέρι μου στο σακουλάκι με το αλεύρι
για 10 λεπτά, το έβγαλα και δεν είχε ούτε ένα κόκκινο σημάδι ή κάποια
φουσκάλα και δεν πονούσε ΚΑΘΟΛΟΥ.

Τώρα πια, φυλάω ένα σακουλάκι με αλεύρι στο ψυγείο και, κάθε φορά που
καίγομαι (το κρύο αλεύρι ανακουφίζει ακόμα περισσότερο από ότι το
αλεύρι σε θερμοκρασία δωματίου), χρησιμοποιώ το αλεύρι και δεν απέκτησα
ποτέ κόκκινο σημάδι εγκαύματος ή φουσκάλα!

Ακόμα και μια φορά, που έκαψα την γλώσσα μου, έβαλα αλεύρι απάνω για 10
λεπτά και ... ο πόνος εξαφανίστηκε και δεν έγινε έγκαυμα.

Δοκιμάστε το... Δείτε ένα θαύμα!

Αφήστε ένα σακουλάκι αλεύρι, στο ψυγείο σας και θα είστε πολύ
χαρούμενοι, που το κάνατε!

Το αλεύρι έχει θερμό- απορροφητικές και αντί -οξειδωτικές ιδιότητες.
Έτσι, βοηθά στα εγκαύματα, αν το βάλετε μέσα σε 15 λεπτά.


"Όταν κάποιος μοιράζεται μαζί σας κάτι αξίας, από το οποίο ωφελείστε,
έχετε ηθική υποχρέωση να το μοιραστείτε με άλλους"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου