Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Έτσι κάνει ο Θρύλος περίπατο

Έτσι κάνει ο Θρύλος περίπατο
Ένας ακόμη τελικός για τον φετινό ψυχοβγαλτικό Ολυμπιακό έφτασε στο τέλος, με τους «ερυθρόλευκους» να ρίχνουν στο καναβάτσο τη Ρεάλ Μαδρίτης και να μένουν ζωντανοί στο παιχνίδι της πρόκρισης στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας.

Επειδή είμαι και κάποιας ηλικίας, δεν θα συγχωρέσω ποτέ στα «κωλόπαιδα» του Σφαιρόπουλου αυτό που μου έχουν κάνει φέτος. Να με κρατούν με υπογλώσσια μέχρι το τελευταίο άκουσμα της κόρνας στον τελευταίο αγώνα με την ΤΣΣΚΑ στο Φάληρο. Αυτό που μου έκαναν φέτος θα... ξεπλυθεί μόνο αν πάνε στο φάιναλ φορ, για να μην πω ότι πρέπει να μου φέρουν και το κύπελλο στο σπίτι.
Ο αποψινός Ολυμπιακός ήταν «χάρμα οφθαλμών», ήταν να τον πιεις στο ποτήρι, ήταν ο πραγματικός Ολυμπιακός, η ομάδα που έκανε περίπατο κόντρα στην πρωταθλήτρια Ευρώπης Ρεάλ, η ομάδα που της πέταξε το στέμμα από το κεφάλι. Και όμως αυτή η ομάδα δεν έχει προκριθεί στα προημιτελικά.
Ο Ολυμπιακός απόψε έδειξε μέταλλο, έβγαλε στο παρκέ όλα του τα χαρίσματα, αυτά που αγνοούνταν στους αγώνες με την Μπάμπεργκ και σε αυτόν στη Λιθουανία με τη Ζαλγκίρις. Αυτά τα ματς να είχε πάρει, θα πήγαινε την επόμενη εβδομάδα στην Μόσχα για τουρισμό και δεν θα έφτανε στο φινάλε να είναι υποχρεωμένος να νικήσει την ομάδα του Ιτούδη στο Φάληρο.
Το έχω γράψει και σε προηγούμενα κείμενά μου, ο Ολυμπιακός παίζει καλά όταν είναι με την πλάτη στον τοίχο. Αυτή η ομάδα, μέσα από τις κακουχίες που πέρασε φέτος, θα προκριθεί στην επόμενη φάση γιατί είναι φτιαγμένη για τέτοια παιχνίδια.
Θέλω να ευχηθώ χρόνια πολλά στον Βαγγέλη Μάντζαρη για την ονομαστική του εορτή και για τα 6 στα 6 τρίποντα σήμερα, να βγάλω το καπέλο στον Σπανούλη, που πήρε την μπάλα όταν αυτή έκαιγε και να βέβαια να εκφράσω τα σέβη μου στον Παπανικολάου, που ξαναγύρισε κοντά μας, αλλά και τον Πρίντεζη, που και απόψε έκανε τα δικά του.
Υ.Γ. Κύριε Λάσο, καλή επιστροφή στην Μαδρίτη και τα δέοντα στη μαμά σας. Να εύχεσαι να μην σε ξαναπετύχω σε καμιά φάση της Ευρωλίγκας λίγο παρακάτω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου