Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2016

Μια πάρα πολυ καλή ομηρικη Παρέμβαση στην Ανάρτηση,, στο βιβλιο Σακη.

σε 


ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΝΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
PRONOIKEFALONIAS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
Σας παραθέτω το πιο κάτω άρθρο για ενημέρωση Οταν δίνουμε μια ερμηνεία σε Ομηρικούς στίχους συχρόνως θα πρέπει να αντικρούσουμε τις ερμηνείες και τα ευρήματα των άλλων μελετητών για να είμαστε σωστοί 
Λευκάδα, η ομηρική Ιθάκη: Η θεωρία του W. Dörpfeld ! 


ΝΗΡΙΚΟΣ Αρχαία Ονομασία της Λευκάδας- «ναιετάω δ' Ιθάκην ευδείελον: εν δ' όρος αυτή Νήριτον εινοσίφυλλο όπως ο ίδιος ο Ομηρο αναφέρει !«Πατρίδα μου είν΄ η Ιθάκη η ξέφαντη, με το καμαρωμένο το Νήριτο,!!! 


Τα ευρήματα που υπάρχουν στο Μουσείο W. Dörpfeld
https://nikiana.wordpress.com/category=
http://aromalefkadas.gr -http://
www.huffingtonpost.gr -(Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου Νίκος Γαλάρας Δικηγόρος ) - ακολουθεί -και τόσες άλλες μελέτες

Το συμπέρασμα είναι ότι σε πανάρχαια εποχή οι κάτοικοι για άγνωστους λόγους άφησαν τα αρχικά νησιά και εγκαταστάθηκαν στις σημερινές Ιόνιες νήσους Ιθάκη, Ζάκυνθο κλπ ονομάζοντάς τες με τα ονόματα των προηγουμένων πατρίδων τους.κατά συνέπεια αυτός που ακούει Ιθάκη και πιστεύει Ιθάκη επικεντρώνει την προσοχή μας , σε λάθος τόπο.

Για επίσημες δημοσιεύσεις πρέπει να μην θεωρήσουμε τίποτα δεδομένο
Να αρχίσουμε την έρευνα από μηδενική βάση δίχως να υπάρχουν σωβονιστές που να θέλουν να ορίσουν την πατρίδα τους ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ .
πάνω από όλα , να προέχει το επιστημονικό αποτέλεσμα .
Επίσης ξεχνάμε ότι τα ομηρικά έπη 'ισχυσαν με προφορικό λόγο και για 400 χρόνια αιωρούντο από στόμα σε στόμα και όπως στο χαλασμένο τηλέφωνο των παιδιών πολλά σημεία μεταφέρθηκαν ίσως διαφορετικά εκτός απ αυτά που ορίζους θαλάσσιες οδούς 

Το άρθρο που δημοσιεύτηκε στη 
http://www.huffingtonpost.gr/nikos-galaras/-_916_b_7945950.html

Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου Νίκος Γαλάρας Δικηγόρος 

Τα τελευταία χρόνια επανέρχεται στο προσκήνιο το «πρόβλημα» της Ομηρικής Ιθάκης. Μετά από την δική τους ανάγνωση της Ομηρικής γεωγραφίας αλλοδαποί και ημεδαποί μελετητές προτείνουν την δική τους εκδοχή για το ποια ήταν η Ομηρική Ιθάκη. Οι κυριότερες θεωρίες προκρίνουν ως την Ομηρική Ιθάκη, μία εκ των Λευκάδος, σημερινής Ιθάκης και Κεφαλονιάς. Κοινή αφετηρία των μελετητών αλλά αρκετές φορές με διαφορετικό προορισμό, είναι οι ακόλουθοι στίχοι:

«ναιετάω δ' Ιθάκην ευδείελον: εν δ' όρος
αυτή Νήριτον εινοσίφυλλον, αριπρεπές: αμφί δε
νήσοι πολλαί ναιετάουσι μάλα σχεδόν αλλήλησι,
Δουλίχιόν τε Σάμη τε και υλήεσσα Ζάκυνθος.
αυτή δε χθαμαλή πανυπερτάτη ειν αλί κείται
προς ζόφον, αι δέ τ' άνευθε προς ηώ τ' ηέλιόν
τε», (Οδ. ι, 21-26)
«Πατρίδα μου είν΄ η Ιθάκη η ξέφαντη, με το καμαρωμένο
το Νήριτο, το φυλλοσούσουρο βουνό της, κι ένα γύρο
νησιά πολλά προβάλλουν, όλα τους κοντά κοντά βαλμένα,
η Σάμη, η δασωμένη Ζάκυθο και το Δουλίχιο· κι είναι
η Ιθάκη χαμηλή, στο πέλαγο ψηλά ψηλά, στη δύση,
μα τ΄ άλλα αλάργα στου ήλιου βρίσκουνται και στης αυγής τα μέρη».
(μετάφραση Καζαντζάκη-Κακριδή )

η συνέχεια www.huffingtonpost.gr -(Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου Νίκος Γαλάρας Δικηγόρος )

Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία Χαίρομαι που ο Κόσμος ενδιαφέρεται για την μεγάλη αυτή εκκρεμότητα της Ιστορίας ΜΑΣ!  

porosnews:  Σας ευχάριστω για την παρέμβαση,, και
μπορω να πω ότι την βρισκω πολύ σωστή,, μπορει ατομικά  να ειμαι σιγουρος πια  για την τοπογραφια της Ομηρικής Ιθάκης, δεν ειμαι όμως αυτός που μπορω να το αποδείξω,,
Νιώθω πολύ τυχερός  για τον τόπο που γεννηθηκα, και λογο
της γνωσης που απόκτησα από οσα εχουν συμβεί εδω, θεωρω πως απαιτειτε να καταγραφουν εστω και ερασιτεχνικα
οσα τουλάχιστον μπορω να ξέρω!
Σεβαστή φυσικά κάθε αποψη, και το έχω αποδείξει  ολα αυτά τα χρόνια που κοινοποιω όλες τις ομηρικές θεωρείες, και μέσα από έναν πολύ καλό διαλογό οσων ενδιαφερόμαστε για το θέμα ,,εχουν βγει αρκετές καλές αναλύσεις!
Εχω ανεβάσει  και  αυτην την ανάρτηση που μας 
αναφερετε, στο https://porosnews.blogspot.gr/2015/08/blog-post_429.html

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ…
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
Θα  αντιγράψω με την αδεια σας ότι  με ενδιαφέρει  στο μπλοκ ,που εχω την ετικέτα πάνω στα ομηρικα!

ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Καλή συνέχεια, και μακάρι κάποτε να εχουμε τις αποκαλύψεις.
Ομηρικες θεωρείες και σχολια και στην αναρτηση μου
http://porosnews.blogspot.gr/2015/05/h.html

Και συνεχεια , και με την καταγραφή δυο ακόμη σχολίων  του  φιλου μας,
τον οποίο φυσικά  και καλοδεχόμαστε στην Ομηρικη παρείτσα μας.

2 σχόλια : σε 

  1. Ένα βασικό στοιχείο που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη είναι ότι οι διαφωνίες για την τοποθεσία της Ομηρικής Ιθάκης έχουν ξεκινήσει γύρω στην εποχή της γέννησης του Χριστού.
    Αυτό σημαίνει ότι οι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν πολύ καλά που ήταν η Ιθάκη και από αυτό συμπεραίνουμε ότι ταίριαζε στον τοπογραφικό προσδιορισμό της όπως ακριβώς δίνεται από τον Όμηρο στα έπη του. Διαφορετικά θα είχαν προκύψει σίγουρα διαφωνίες που από όσα τουλάχιστον γνωρίζουμε ποτέ δεν υπήρξαν.
    Άρα κάτι κάποτε φαίνεται να έχει αλλάξει είτε στην τοποθεσία της Ιθάκης, είτε στο νόημα Ελληνικών λέξεων, είτε στην αντιγραφή των επών.
    Αλλιώς τί άλλο μπορεί να υποθέσει κανείς?
    Σπύρος Ρόκκος
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λευκάδα, η ομηρική Ιθάκη: Η θεωρία του W. Dörpfeld ! Την ξεχάσατε να την αναφέρετε ! ξεχάσατε να αναφέρετε τη ΝΗΡΙΚΟ Αρχαία Ονομασία της Λευκάδας- «ναιετάω δ' Ιθάκην ευδείελον: εν δ' όρος αυτή Νήριτον εινοσίφυλλο όπως ο ίδιος ο Ομηρο αναφέρει !«Πατρίδα μου είν΄ η Ιθάκη η ξέφαντη, με το καμαρωμένο το Νήριτο,!!! Τα ευρήματα που υπάρχουν τα αγνοήσατε παντελώς https://nikiana.wordpress.com/category=
    http://aromalefkadas.gr -http://www.huffingtonpost.gr -(Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου Νίκος Γαλάρας Δικηγόρος ) και τόσες άλλες μελέτες ! Γιατί ?
    Το συμπέρασμα είναι ότι σε πανάρχαια εποχή οι κάτοικοι για άγνωστους λόγους άφησαν τα αρχικά νησιά και εγκαταστάθηκαν στις σημερινές Ιόνιες νήσους Ιθάκη, Ζάκυνθο κλπ ονομάζοντάς τες με τα ονόματα των προηγουμένων πατρίδων τους.κατά συνέπεια αυτός που ακούει Ιθάκη και πιστεύει Ιθάκη επικεντρώνει την προσοχή μας , σε λάθος τόπο
    Για επίσημες δημοσιεύσεις πρέπει να μην θεωρήσουμε τίποτα δεδομένο
    Να αρχίσουμε την έρευνα από μηδενική βάση δίχως να υπάρχουν σωβονιστές που να θέλουν να ορίσουν την πατρίδα τους ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ .
    πάνω από όλα , να προέχει το επιστημονικό αποτέλεσμα .
    Επίσης ξεχνάμε ότι τα ομηρικά έπη 'ισχυσαν με προφορικό λόγο και για 400 χρόνια αιωρούντο από στόμα σε στόμα και όπως στο χαλασμένο τηλέφωνο των παιδιών πολλά σημεία μεταφέρθηκαν ίσως διαφορετικά εκτός απ αυτά που ορίζους θαλάσσιες οδούς Ενα άλλο θέμα που πρέπει να μην αψηφήσουμε και να μας προβληματίσει είνα αν Είναι δυνατόν να αφαιρέσουμε το ποιητικό αίσθημα από τον επικό λόγο Ο ποιητής με την άδεια που του δίνεται απ την ποίηση , γράφει << έλαμψε ο ουρανός!>>είναι δυνατόν να αγνοήσουμε άλλους στίχους του έπους που περιγράφουν στενά και διάβατα συγκεκριμένα και ακριβείς τοποθεσίες και να πούμε ναι π.χ. εκεί είχε και ισημερίες και πεφταστέρια Πώς θα αναλύσουμε τους άλλους αυτούς στίχους που μαρτυρούν τα αντίθετα ? Τί ερμηνεία θα δώσουμε σ αυτούς ?
    Μην ξεχνάμε , στα λυρικά άσματα η Βοσκοπούλα λέει για τον βοσκό που αγάπησε και της πήρε τη καρδιά << πέρασε λάμποντας ΄ο ουρανός και λάβωσε τη καρδιά μου !..>>η κατά λέξη ερμηνεία είναι ότι έπεσε κεραυνός ή οτι άλλο και την χτύπησε στη καρδιά
    Μήπως για να είμαστε σωστοί θα πρέπει να πούμε οτι η βοσκοπούλα μόλις είδε που πέρασε ο βοσκός απλά ==αγάπησε !
    Κύριοι είναι τόσα πολλά που πρέπει να λεχτούν για το θέμα
    Το σημαντικό όμως είναι ότι σας απασχολεί και σας όπως και μας και Ψάχνουμε ! καλημέρα σας 

και  τέλος
σε μια Ανάρτηση  με πάρα πολλα σχόλια  
 http://porosnews.blogspot.gr/2016/10/blog-post_88.html...

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ…
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS

εχουμε το τελευταίο σχολιασμο ημέρας.
Αρχικά χαίρομαι για τις διαδυκτιακές συνομιλίες σας που αφορούν την μεγάλη αυτή εκκρεμότητα της Ιστορίας μας την Ομηρική ιθάκη .
Και ο Καβάφης αναφέρεται στην Ιθάκη αλλά σίγουρα δεν εννοεί την Ιθάκη του Ιονίου Αραγε η υπόθεση θέλει περισσότερη έρευνα γιατί κανείς δεν πείθει απόλυτα κανένα
Συμφωνούμε με τον κ Γαζή ο οποίος με στοιχεία γεωγραφικά αποδεικνύει τους ισχυρισμούς του
ότι η Λευκάδα είναι η Ομηρική Ιθάκη
Απλά η ίδια Λευκάδα πρέπει να ταρακουνηθεί και να δουλέψει πάνω στο θησαυρό που της ανήκει,πάνω στο ανταγωνιστικό αυτό πλεονέκτημα και δεν το έχει κάνει ακόμα ,αν και διαθέτει το πλέον ανά τον κόσμο κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό
Παρ όλα αυτά κύριοι θα πρέπει όλοι μαζί να ενωθούμε όχι κάθε ένας για πάρτη του ,αλλά για την πιο μεγάλη επιστημονική ανακάλυψη που θα δώσει το Φώς στο αιώνιο πρόβλημα με σαφή στοιχεία αποδεκτά από όλους.
Με τα νέα μηχανήματα θα είναι δυνατόν να εντοπισθεί το παλάτι του Οδυσσέα αρκεί η κάθε πλευρά να είναι έτοιμη να το αποδεχτεί για το καλό της επιστήμης
Το θετικό που έχουμε και έχει απασχολήσει όλους τους ανά τον κόσμο ερευνητές είναι ότι μιλάμε για Υδατα Ιερά Τα ϋδατα του Ιονίου πελάγους που μας έχει προσφέρει τόσες μα τόσες Ιόνιες μνήμες

26 σχόλια :

  1. Ως εκπρόσωπος της μικρής μας ομάδας θάθελα κάποτε όλοι μαζί να συναντηθούμε και να ξεκινήσουμε κάτι μικρό ..απλά επειδή το Κοινό ενδιαφέρον φέρνει πολλά ! Πρέπει η πολιτεία να αφυπνιστεί στο θέμα αυτό να πέσουν κονδύλια και να ηεξινήσει έρευνα Συμφωνείτε ???
    Σας ευχαριστώ και πάλι
    για την Ομάδα Ελένη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τουλαχιστον εχουν κοινη εφορο (Βικατου) ισως το δει οτι ειναι καλό για όλο το Ιονιο να ξεκαθαρισει καποτε και η υποθεση, αν και χρηματα απο κρατος ειναι ξηδεν.
    http://porosnews.blogspot.gr/2015/06/blog-post_680.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το συζητήσουμε λοιπόν φίλοι Ομηριστές που υποστηρίζετε ότι Λευκάδα = Ομηρική Ιθάκη.
    Έχετε καμία μαρτυρία ότι πριν Βιργιλίου ονομαζόταν βουνό στο νησί της Λευκάδας Νήριτο?
    Ποια πόλη κατά τους αρχαιολόγους έχει βρεθεί κάτω από την σημερινή Λευκάδα?
    Γιατί κάνετε ελεύθερη μετάφραση των στοίχων
    «ναιετάω δ' Ιθάκην ευδείελον: εν δ' όρος
    αυτή Νήριτον εινοσίφυλλον, αριπρεπές».
    Και
    «αυτή δε χθαμαλή πανυπερτάτη ειν αλί κείται»…??


    Πώς γίνεται να υπάρχει στην Λευκάδα όρος “αριπρεπές” και να συνδυάζεται με την ιδιότητα του “χθαμαλούς” (χθαλαλή) της Ομ. Ιθάκης?
    Αυτά έτσι για αρχή της συνεργασίας.
    Θα παρακαλούσα όμως λιγόλογες απαντήσεις γιατί από τους περισσότερους Ομηριστές μέχρι τώρα συναντώ μεγάλες αναλύσεις που κουράζουν τουλάχιστο τους πολλούς μη προσφέροντας ενδιαφέρον που είναι και το ζητούμενο.
    Σ.Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χθαμαλός -ή, -ό

    (καθαρεύουσα) ο χαμηλός, ο χαμηλού ύψους
    χθαμαλός λόφος - ο αυτός που κείται, που βρίσκεται κείμενος- πανυπερτάτη τωρα μας μας μπερδευει το χθαμαλη μας εννοει χαμηλα, πανυπερτατη το αντιθετο μήπως?
    κιτα το μπλοκ,, προννοι φιλε Σπύρο εβαλα δυο αναρτησουλες απο Βαγγελη Πανταζη,,που φερνουν τα πανω-κατω,, βρηκα και αλλοπου βαδιζει στα νερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ένας γρίφος αυτοί οι χαρακτηρισμοί για την Ομηρική Ιθάκη γιατί την μία την χαρακτηρίζει πανυπερτάτη ως προς τη θάλασσα όμως? και την άλλη χθαμαλή ταπεινή – χαμηλή ως προς τι? Πιθανότατα ως προς το όρος Νήριτο.
    Τώρα τα του κ. Πανταζή τα γνωρίζω αλλά μην τα παίρνεις όλα και κατά γράμμα.
    Εγώ να δείς τι πλάκα έπαθα όταν πριν 7-8 χρόνια βρήκα αυτό το βιβλίο στο διαδίκτυο (όχι ανοιχτό για διάβασμα αλλά τρείς – τέσσαρες γραμμές περίληψη) μέχρι να δω που το πήγαινε με την Ομηρική Ζάκυνθο.
    Το κυριότερο είναι η βιβλιογραφία που αναφέρει αλλά δεν έχω τώρα χρόνο να ψάξω.
    Πού τη βρήκε τότε? Δέκα χρόνια θα έφαγε να ψάχνει!
    Γνωρίζεις κάτι άλλο δικό του να κυκλοφορεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω την σελιδα του,, την οποια την βρηκα απο αλλη πηγη βεβαια,, με περισσοτερα στοιχεια, αυτο το πανω -κατω ολα τα λεφτα!!!- https://vaggelispantazis.files.wordpress.com
    δεν εχει ομως πολλες αναρτησεις.Θελω να πιστευω πως βημα-βημα θα το προλαβουμε να ζησουμε την αποκαλυψη της πραγματικης ομηρικης Ιθάκης.Τουλαχιστον η συζητηση μας καλα κρατει,, μπορει να ειμαστε λιγοι,,αλλα οποιος μπαινει στην παρεα μας προβληματιζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και για να σχολιασω και τα πανω -κατω,,πανω κατω εκεινη την εποχη ως προς τι ,, που αναφερεις και εσυ,αλλα πολυ σωστα και φκιος ο αινσταιν με τον νομο της σχετικοτητας, (οα ειναι σχετικα με κατι) αν δεν το ξερουμε βαδιζουμε τυφλα σαν τον Ομηρο τον φουκαρα.
    τοτε που να ξερουν αν η γη ηταν στρογγυλη, ποιος ειχε παει στους πολους και ηξερε για μαγνητικα πεδία (φυσικα ποτε μην λες ποτε) αλλα μπάς και η χαρτογραφισή τους δεν ηταν με τα πάνω κατω οπως σημερα, διοτι τα σημεια πχ αναφορας του ηταν τα ιερα ποταμια,, που για μερικους ηταν η διελευση στον κατω κοσμο, ενω τα βουνα ηταν ο δρομος προς τους θεους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλλο ενα σημειο που πρεπει να δωσουμε πιθανον μεγαλη σημασια,,ειναι οτι ο Ομηρος εγραψε τρια εργα που εγιναν η Οδυσσεια,, και καποιοι τα συννενοσαν σε ενα αριθμοντας τα, και υπαρχει ισως και εκει νενα πιθανο θεματακι, και πιθανες διαστρευλωσεις που μας αφησαν μπερδεματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ φίλε τη διεύθυνση την βρήκα και εγώ ψάχνοντας στα πεταχτά.
    Για να δούμε που έλεε κι ο νόνος. χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θα σας ενημερώσουμε Αγαπητοί Φιλοι Διαδυκτιακά να παρεβρεθείτε σε ανοιχτές Ομιλίες και παρουσιάσεις τιςοποίες και προγραμματίζουμε σιγά σιγά Απ ότι κατάλαβα κάθε ένας από εμάς δίνουμε ερμηνείες χωρίς να έχουμε βρει το ανάκτορο ! Το κράτος φταίει που δεν έδωσε σημασία στο τεράστιο αυτό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Ιονίου Πελάγους
    Οσο αφορά τον κ Πανταζή Κοντομίχη( μάλλον γι αυτόν η ερώτηση ( Ιστορικός Λευκαδίτης Λαογράφος ) αφιέρωσε τη Ζωή του γράφοντας .
    Θα σας αναρτήσω το Συγγραφικό του έργο και πάλι ευχαριστώ elen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κύρις εν Λευκαδι,,να σας κοινοποιηησω μια ακομη αναρτησουλα μου,, σεζον του δικου σεισμου 2014, εσς εγινε περυσι 17 Νοεμβριου,, στην οποια καταγραφω την δικη-ια μας θεωρεια,, με τα πανω-κατω, αν δηλαδη δεις την σειρα επτανησων αναποδα ΛΕΥΚΑΔΑ-ΙΘΑΚΗ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ-ΖΑΚΥΝΘΟς, ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΜΠΑΡΟΥΜΕ ΔΙΝΟΝΤΑς ΤΟΥς ΤΙς ΟΜΗΡΙΚΕς ΟΝΟΜΑΣΙΕς ΟΜ ΖΑΚΥΝΘΟΣ-ΟΜ-ΣΑΜΗ-ΟΜ ΙΘΑΚΗ-ΟΜ ΔΟΥΛΙΧΙΟΝ http://pronoikefalonias.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html . ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ετούτους τσου Λευκαδίτες ψαρωμένους τσου βλέπω δεν βγάζουνε μιλιά για Ομηρική Ιθάκη, γιατί??
    Έπειτα και ο κ. Πανταζής γιατί κάπου 30 χρόνια ασχολείται με τα Ομηρικά με τόμους, βιβλία αλλά το βασικό περί ΟμηρικήςΙθάκης το αποφεύγει? Δεν το διάβασα πουθενά!
    Και γιατί ετυμολογεί τη λέξη “Ζάκυνθος” βάσει ξενόγλωσσων θεωριών ή ερευνητών καλύτερα?
    Με τους δικηγόρους ερευνητές (αυτούς που έχουν εξασκήσει το επάγγελμα), υπάρχει ένα πρόβλημα: Νομίζουν ότι βρίσκονται σε αίθουσα δικαστηρίου και προσπαθούν να υποστηρίξουν το θέμα τους χρησιμοποιώντας κάθε μέσο ακόμα και ψευδομάρτυρες, χα χα.
    Θα προτιμούσα Εισαγγελείς για ερευνητές γιατί αυτών το μυαλό το ψάχνει σε βάθος το πράγμα, δεν υποστηρίζουν δηλαδή πελάτη.
    Τώρα σαν Ζάκυνθος η Λευκάδα είναι σα το “καναρίνι” που πήγε να πουλήσει ο Νιόνιος στο Κεφαλλονίτη.
    Άρα ρέστα δεν περιμένω. Χα χα χα.
    Σπ.Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωρε σπυρετο,, τι καναρινια και πρασινα αλογα,, την ιδεα ο φιλαρακος σου μου την εδωκε,, μου λέει εχεις ακουσει τον Αρακυνθο, μετα κατι μου ειπε για το φιορο του λεβαντε, κατι με τσι μετακινξσεις πλυθυσμου, και μεταφορα ονόματος, κατι με την προαυξηση του ΖΑ, από το ΖΕΥς, κατι τονα -κατι το αλλο,,ρε μπας λεω και την σταθερα ΖΑΚΥΝΘΟΣ, να την βαλουμε ΜΗ ΣΤΑΘΕΡΑ, , και οντως οπως οταν χανω στο ταβλι αρχιζω να τα παιζω αναποδα και μου βγαινουνε οψια. Ο καθε λογικος λοιπον την Ζακυνθο την υποθετει σαν Ζακυνθο, εμενα επειδη με κουρλανε φκιος ο Αρης τοπηρα αναποδα, και πλεον στην σκακιερα μου εχουν ερθει ολα στην θεση τους. Νομιζω απλα θεμα χρονου να βρεθει ο καταληλος να τα επισιμοποιησει! Ελπιζω αν δεν με εχει βρει κανα σκουλαμεντο,, να εχω την χαρα να αναδημοσιευω,, Μαλλον θα ειναι τοσο πολυ υλικο,, που θα παρω και υπαληλους χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ας συζητήσουμε λοιπόνε με τσου φίλους τσου Λευκαδίτες και να τσου δώσουμε την Ομηρική Ιθάκη!
    Πώς θα είναι τα πράγματα στη γειτονιά μας μετά?
    Ο Οδυσσέας θα κάθεται στη Λευκάδα.
    Ο Μέγης στη Κεφαλονιά και Σάμο (Ιθάκη σημερ.) ή ανάποδα.
    Και όταν ο Δυσσέας θα πηγαίνει στη Ζάκυνθο θα παίρνει άδεια από το Μέγη.
    Καλά δεν τα έβγαλα τα πράματα?
    Πόσα θέλετε να μας κουρλάνετε ορές??
    Και όλα τα αποπάνω γιατί ήθελε ο Dörpfeld να ψάχνει με την ησυχία του και οι Λευκαδίτες ως πανέξυπνοι όπως και άλλοι φυσικά, γίνανε ξαφνικά απόγονοι του Λαέρτη.
    Ελάτε ορέ στα συγκαλά σας και βολευτείτε σα υπηρετικό προσωπικό από όταε σας καταχέριασε ο Λαέρτης έδεκει στο Νήρικο.
    Ο άλλος λέει ότι ο Οδυσσέας κυνήγαε αγριοκάτσικα στην Ιθάκη, γράφει και μια ραψωδία και ένα στίχο που μάλλον δεν γνωρίζει τι σημαίνουν και στηρίζει ολόκληρη θεωρία. (Κάποιονε δικηγόρο λέω).
    Και άσε που δε συμμετείχατε καθόλου στο πόλεμο τση Τροίας και σας είχανε οι Ρωμαίοι στα όπα – όπα, που θα μας βγείτε και «αντιστασιακοί».
    Λέω ψέματα???

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και από εμένα. Δεν μπορεί να λείπει ο Μάρτης απ' την Σαρακοστή". Έτσι δεν είναι;
    Το πρόβλημα με τον Όμηρο είναι η μεθοδολογία που θα ακολουθήσεις. Εκεί βρίσκεται και το λάθος όλων μια και υιοθετούν μια χαλαρή μέθοδο ταύτισης με το κείμενο. Ή λοιπόν η έρευνά σου αποδέχεται 100% το Ομηρικό κείμενο ή καλύτερα πάνε για ψάρεμα. Περισσότερο κέρδος θα έχεις.
    Τώρα αν δεν θες να ψαρέψεις και θες να διαβάσεις τον Όμηρο θα πρέπει να αποδεχθείς ότι ίσως η μέχρι τώρα γνώσεις και οι αντίστοιχες θεωρήσεις σου να είναι λάθος. Αυτό είναι 5 χρόνια ψυχανάλυση από μόνο του. Αφού περάσεις και αυτό το στάδιο θα πρέπει να υποθέσεις ότι ίσως οι μέχρι τώρα ειδικοί επί του θέματος θα ήταν καλύτερο να είχαν πάει για ψάρεμα. Το γεγονός ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπόρεσε να ταυτίσει ΑΠΟΛΥΤΑ με το Ομηρικό κείμενο ΚΑΜΙΑ αναφερόμενη πόλη από τον Όμηρο, ίσως να είναι υποβοηθητικό γι' αυτό. Έτσι στο επόμενο στάδιο μπορεί και να φτάσεις στην λύση ή έστω να την αναγνωρίσεις.
    ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:1. Η λύση δεν συνδέεται υποχρεωτικά με την πώληση αναμνηστικών και την ενοικίαση δωματίων ή την αξιοποίηση του κατσάβραχου που μας άφησε κληρονομιά ο παππούς μας.
    2. Για να δείτε το μέγεθος της γνώσεις των ειδικών υιοθέτησαν οι μισοί ότι η Θράκη βρίσκεται κάπου στην Χαλκιδική για να δικαιολογήσουν το γεγονός ότι τα Πιέρια όρη βρίσκονται στην Θράκη ή έστω στα όριά της. Οι άλλοι μισοί ονόμασαν μια περιοχή της Καβάλας Πιέρια για να κρατήσουν την Θράκη ακούνητη. Απορώ γιατί κάτοικοι άλλων περιοχών δεν έδωσαν και τα δύο ονόματα ή και ακόμη περισσότερα στις περιοχές τους για να πουλήσουν κανένα αναμνηστικούλι.
    Αυτές λοιπόν φίλοι μου είναι κατά την γνώμη μου οι προϋποθέσεις για την λύση αυτού αλλά και κάθε μυστηρίου. Ακριβώς όπως θα ενεργούσε και ο Σέρλοκ Χόλμς.
    Αυτά προς στιγμή. Όποιος λοιπόν έχει γερό στομάχι, για να αντέξει τις εκπλήξεις ας προκαλέσει μια δημόσια συζήτηση με ανθρώπους όμως που γνωρίζουν το θέμα και πάντα με την υποσημείωση ότι ο καθένας θα πρέπει και να μπορεί να λέει τα επιχειρήματά του αλλά και να τα αποδεικνύει με βάση το Ομηρικό κείμενο. Αν δεν ισχύσουν αυτά και ιδίως το τελευταίο τότε μάλλον θα ασπαστώ την ρήση της θειας μου της Σωτηρούλας που μου έλεγε ότι η Ιθάκη είναι έξω από το Κιλκίς μια και εκεί και πρόβατα πολλά έχουν βάζουν σε πολλούς το όνομα Οδυσσέας, η Θάλασσα δεν είναι πολύ μακρυά, καμιά 30αριά χιλιόμετρα και βέβαια θυμάται ότι μια γειτόνισσά της πριν την εγχείρηση αλλαγής φύλου την έλεγαν Ιθάκη και δεν μπορεί παρά να είναι ένα σημαντικό στοιχείο.
    Φιλικά Παυσανίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΦΙΛΕ ΠΑΥΣΑΝΙΑ,,ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΕΡΙ ΣΧΕΡΙΑς
    http://porosvress.blogspot.com/2016/11/blog-post_21.html
    ΔΩΣΑΜΕ ΑΡΚΕΤΕς ΙΔΕΕς , ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ, ΣΤΗΝ ΣΧΕΡΙΑ ΚΑΠΩς ΣΥΜΦΩΝΑΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΠΙΣΗς ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗς ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΜΗΡΟς, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΕΞΕ ΤΙς ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕς ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΣΕ ΙΛΙΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΔΥΣΣΕΙΑ, http://pronoikefalonias.blogspot.gr/2016/05/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα και σε σένα. Ξαναείδα τις αναρτήσεις. Πιστεύω και εγώ ότι θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε τελικά στην Σχερία αν μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε τον διάλογο με κάποια σειρά στις απαντήσεις του καθενός μέσα από ένα χρονοδιάγραμμα. Σκέψου το πόσο θα προκαλούσε το ενδιαφέρον όλων μας η αναμονή της απάντησης μια συγκεκριμένη στιγμή. Βέβαια θα πρέπει να βρεθεί ένας τεχνικά δυνατός τρόπος ώστε οι απαντήσεις να μην χάνονται στο "υπερπέραν" για να μπορεί ο καθένας να την παρακολουθεί και εσύ να μην αναγκάζεσαι να αλλάζεις αναρτήσεις μεταφέροντας σχόλια κλπ.
    Τώρα όσον αφορά το πως τα ήξερε ο Όμηρος είναι μια θεωρητική συζήτηση με ελάχιστα απτά στοιχεία. Έτσι ο καθένας θα μπορεί να υποστηρίζει ότι θέλει χωρίς να μπορείς να τον αντικρούσεις πειστικά. Ιντρικαδόρικο θέμα δηλαδή αλλά χωρίς δυνατή κατάληξη.
    Υ.Γ. Σε λίγες ημέρες τυπώνεται και το δεύτερο μέρος του βιβλίου μου που αφορά το ταξίδι του Ομήρου αλλά και το ποια είναι η Ιθάκη και έτσι θα μπορώ πλέον να προβώ σε αποκαλύψεις με ονόματα και διευθύνσεις.
    Υ.Γ. Κρίμα να μην είμαστε κοντά να το συζητήσουμε δια ζώσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΕ ΜΑς ΦΙΛΕ,, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΛΟΓΟ ΚΑΘΙΣΙΟΥ,,ΒΡΙΣΚΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ! ΕΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ gatget , που λέει ποσσες αναρτησεις και ποσα σχολια εχουν γινει στο μπλοκ! Παρότι αυτο το μπλοκ ειναι ειδησεων ,, καο κάπου καπου βαζω ομηρικά,,τα περισσοτερα απο τα σχολια ειναι στα Ομηρικα! (5.050) σε αριθμο. Εγκυκλοπαιδια θα γραφαμε. Προσπαθω να συλέγω τα σπουδαιοτερα, γιατι αιναι κριμα να χανονται,, και τα ξαναβάζω με ετικέτα θεωρειες σε αλλο μου μπλοκ, με πολλα ομηρικα το http://porosvress.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://porosvress.blogspot.gr/2016/11/blog-post_83.html
    http://porosnews.blogspot.gr/2016/11/25.html
    και ενα σχολιο μου σε περιγραφη Οδυσσειας οταν πηγε Σπάρτη ο τηλέμαχος
    οποτε εδω ο αφηγητης μεσω τηλεμαχου πια (οχι οπως νωριτερα στον δουρειο ιππο αφηγηση Οδυσσεα ) εξιστωρει τι συνεβη στην Τροία,, οπότε στις τρεις εκδοχες πως εμαθε τα συμβαντα ο ποιητης καταλήγουμε πάλι οτι ηταν απόγονος Οδυσσεα!!
    και με την λογικη ότι με βαση τα λεγώμενα ο Ετεωνέας , είναι γνωστός ένας από τους υπηρέτες («θεράποντες»)
    και συνεχιζω παλι με βικιπαιδεια μπας και βρουμε ακρη με τσου προγονους μας
    ΜΕΝΕΛΑΟΣ
    Από τον γάμο του Μενελάου και της Ελένης γεννήθηκαν η Ερμιόνη και ο Νικόστρατος. Μεταγενέστεροι συγγραφείς αναφέρουν ότι παιδιά τους ήταν και οι: Αιθιόλας, Θρόνιος, Μορράφιος, Πλεισθένης ο Νεότερος και Μελίτη. Η γαλήνη του ζευγαριού ταράχθηκε από τότε που έφθασε στη Σπάρτη ο Πάρις και ιδίως όταν ο Μενέλαος έφυγε στην Κρήτη για να παραστεί στην κηδεία του παππού του Κατρέως. Σύμφωνα με κάποια παράδοση, ο Μενέλαος είχε επισκεφθεί κάποτε την Τροία, μετά από δελφικό χρησμό, για να θυσιάσει στους τάφους του Λύκου και του Χιμαιρέως (γιων του Προμηθέως) για τον λοιμό και την ξηρασία που έπλητταν τη Σπάρτη. Εκεί είχε φιλοξενηθεί από τον Πάρη, οπότε, όταν αργότερα ο Πάρις έφυγε από την Τροία μετά από ένα φόνο, κατέφυγε στη Σπάρτη, όπου φιλοξενήθηκε και εξαγνίστηκε από τον Μενέλαο.

    στην ασχετη αναρτηση http://porosnews.blogspot.gr/2016/11/porosvress_28.html?showComment=1480517739287#c773716084747632392
    που σε παλιοτερη ειχα εξηγησει τρεις πιθανοτητες για τον Ομηρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειχα γραψει οτι ολη η Οδυσσεια (περιπετειες Οδυσσεα σε θαλασσα)περιγράφονται μόνο από τον ιδιο στους Φαιακες)
    οποτε α περιπτωση,, τις κατεγραψε καποιος από εκει πιθανον ο ψαλτης που ηδη ηξερε και την λοιπη ιστορία τροιας . Β περιπτωση τις ξαναπεριεγραψε σε καποιον αλλον οταν ηταν πια Ιθάκη και εφτασαν σε Ομηρο, και Τρίτη περιπτωση όλα ήταν μια ψευτικη περιγραφη.
    Τηλεμαχια τωρα,,τα οποία γνωριζε μόνο ο Τηλέμαχος,!! Ποιος τα περιεγραψε αυτα στον ποιητη? Αποκλιεται ή πολυ δυσκολα η περιπτωση Α ,,να ειρθε Ιθακη για να συνεχισει το εργο και την ιστορια, Β περιπτωση με συνδιασμο,,να συνεχίστηκε η περιγραφη στο τριτο Προσωπο = Ομηρο, και Γ περιπτωση με βαση αυτην την ιστορια , ο ποιητης δημιουργησε τις περιπετεις του Οδυσσεα στην θαλασσα. Εξαλου μην ξεχναμε ο Ομηρος εγραφε τμηματικα ,,και το περιεργο ειναι πως και την Ιλιαδα, μας περιγράφει μονο ενα ετος του πολέμου! γιατι οχι την αρχη και το τελος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητέ φίλε
    Για να εντοπίσεις τους λόγους που η Ιλιάδα και η Οδύσσεια είναι με αυτόν τον τρόπο δομημένες θα πρέπει να απαντήσεις στο πότε έγιναν όλα αυτά. Με δεδομένο την επίσημη και λανθασμένη ημερομηνία, του πέριξ το 1200πχ, δεν υπάρχει δυνατότητα να δοθούν σωστές εξηγήσεις ούτε για το ποιος είναι ο Όμηρος ούτε για όλα τα υπόλοιπα. Ας κάνουμε λοιπόν μια υπόθεση εργασίας και ας υποθέσουμε ότι ο πόλεμος γίνεται σε κάποιον χρόνο μακρινό, αυτό εξηγεί και την έλλειψη γνώσης σήμερα όσο και πληροφοριών πλην του ομηρικού κειμένου και ότι πολύ μετά ο τόπος που κατοικεί ο Όμηρος αλλά και ο ευρύτερος χώρος όπως αυτός αναφέρεται στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια έχει υποστεί μια κατοχή. Η κατοχή είναι αρκετά σκληρή και βίαιη, βλέπε Ομηρικοί ύμνοι (Απόλλωνα) και Ησίοδος "έργα και ημέρες", και η προηγούμενη γνώση έχει γνωρίσει μια υποχώρηση. Στην προσπάθεια αποτίναξης του ζυγού σημαντικό ρόλο παίζει η πληροφόρηση σχετικά με χώρους, θαλάσσια περάσματα κλπ. Είναι όμως αδύνατη η μετακίνηση για πιστοποίηση των διαφόρων τόπων. Ένας λοιπόν ευφυής άνθρωπος συλλαμβάνει το σχέδιο να εκμεταλλευτεί την δυνατότητα που έχει μέσα από ένα καλλιτεχνικό κείμενο να μεταφέρει αμέτρητες γεωγραφικές πληροφορίες και λεπτομέρειες, που προφανώς ήξερε, όπως πιθανά και άλλου είδους γνώσεις και να τις μεταφέρει μέσα από μια άκακη δημόσια παρουσίαση σε αυτούς που χρειαζόταν. Για να είναι πιο σίγουρος για το αποτέλεσμα αλλά και να ξεφύγει από οποιεσδήποτε υπόνοιες χρησιμοποίησε μία γνωστή ιστορία ως background αλλά και έντυσε τα διάφορα γεωγραφικά δεδομένα με γρίφους και δυσνόητες αναφορές κατανοητές μόνο στους γνωρίζοντες. Εξ ου και το μπέρδεμα όλων αυτών των ερευνητών.
    Αν όλα αυτά έχουν μια δόση αλήθειας τότε το ζητούμενο δεν είναι το ποιος αλλά το πότε έζησε ο Όμηρος.
    Αυτά και θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ειναι πολυ καλη η προσεγκιση σας,, απλα οπως σχολιασα στους Ρισιανους ,, που βλέπουν αδιανοητη την θεωρεια η Ιθακη να ειαν εκτος ελλάδος, και συμφωνησα μεχρι να μας αποδειξετε ορισμενα πραγματα(γιατι ομολογω και εγω οταν 1990 φανταρος πρωταακουσα την θεωρεια Ιθακη να μην ειναι Ιθακη,, για αρκετο καιρο,,λεω τι βλακειες ειναι αυτες) .Δικαιολογω πληρως τουσ Ιθακησιους που οποιος ισχυριστει κατι τετοιο ειναι απλα ενας μνηστηρας της ονομασιας του νησιου τους,, γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να κατσουν να δουν τους λογους που μπορει να το λεει, και επιπλέον οπως εχω ξανατονισει,, το ποσοστο που πιστευει τι ολα αυτα ηταν παραμυθια,, το εχω για πολυ πανω του 96%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αρχικά θέλω να σου πω ότι έχω ισχυρές ενδείξεις για όλα αυτά που σου είπα. Για ορισμένα έχω και αποδείξεις. Δεν είναι λοιπόν λόγια. Όσον αφορά την υποδοχή μιας θεωρίας περί Ιθάκης εκτός της σημερινής Ιθάκης από τους σημερινούς Ιθακήσιους θα σου πω το εξής:
    Στην προσπάθειά τους να κερδίσουν κάτι που δεν τους ανήκει θα χάσουν την ευκαιρία να αποκτήσουν αυτό που τους ανήκει και δεν είναι άλλο από την συνέχεια, έστω και μερική, εκείνης της Ιθάκης. Θέλω να πω δηλαδή ότι καλύτερα είναι να είσαι η συνέχεια ενός ένδοξου παρελθόντος παρά τίποτα όταν όλα αυτά αποκαλυφθούν. Φυσικά η επιλογή είναι δική τους.
    Όσον αφορά το αν είναι παραμύθια η όχι θέλω να σου πω ότι ο πολύς ο κόσμος, μερικές φορές και διαφόρων ειδικών συμπεριλαμβανομένων, πιστεύει ότι είναι ένα ωραίο παραμυθάκι γιατί δεν είχε την ευκαιρία να μάθει κάτι παραπάνω από τα θαυμάσια αυτά βιβλία. Έτσι πολλές φορές αντιλαμβάνομαι ότι μιλάω σε ντουβάρι όταν προσπαθώ να εισέλθω σε λεπτομέρειες. Η άγνοια είναι τεράστια και φυσικά η άγνοια φέρνει αντίδραση γιατί ποιος άραγε θα παραδεχτεί ότι δεν ξέρει τίποτα! Κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΚΡΙΒΩς ΟΠΩς Η ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ
    http://pronoikefalonias.blogspot.com/2013/05/matrix.html
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙς ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή