Το φιλόδοξο εγχείρημα πίσω από το νούμερο γενικής τουριστικής πληροφορίας 14841 και τη διαδικτυακή πύλη
όπου κάποιος μπορεί να απευθύνεται προκειμένου να πάρει πληροφορίες για κάθε τουριστικό προορισμό,
όπως και για μετακινήσεις, διαμονή, εστίαση και άλλες δραστηριότητες, σε 15 γλώσσες
Του Δημήτρη Μαρκόπουλου
Φανταστείτε πως βρίσκεστε στη μέση του πουθενά. Σε ένα νησί του Αιγαίου, για παράδειγμα, όπου δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση. Ξαφνικά διαπιστώνετε πως το ξενοδοχείο σας δεν είναι αυτό που σας έταξαν, άρα πρέπει να κινηθείτε για να βρείτε ένα άλλο. Ή σκεφτείτε να είστε σε ένα βουνό και κάποιο ατύχημα να σας αναγκάσει να βρείτε κοντινό ιατρικό κέντρο. Ή κάτι πιο απλό και όχι τόσο δραματικό: να ψάχνετε για ενοικίαση οχήματος και να μη βρίσκετε πού να απευθυνθείτε. Ολα αυτά τα προβλήματα και ακόμα παραπάνω έρχεται να λύσει η Condatel, μια νέα εταιρεία στον χώρο της διαχείρισης πληροφορίας που παρουσίασε πρόσφατα τόσο το πενταψήφιο νούμερο τουριστικής πληροφόρησης 14841 όσο και τη διαδικτυακή πύλη www.CallGreece.gr που σε ρόλο ελληνικού Google με ένα απλό ψάξιμο βρίσκει όποια πληροφορία χρειάζεται κανένας για τον κόσμο του τουρισμού. Η εταιρεία που χρησιμοποιεί το σλόγκαν «ρώτησες; έμαθες» δημιουργήθηκε μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, με κεφάλαια από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Πρόκειται για δημιούργημα ενός έμπειρου και πολύ γνωστού μάνατζερ από τον χώρο της αγοράς της ηλεκτρονικής πληροφόρησης και των τηλεπικοινωνιών, του Eλληνα παρά την ιταλική ρίζα του ονόματός του Λουίτζι Μπελαφέμινε. Ο τελευταίος από κοινού με μια ομάδα ειδικών συγκέντρωσε μέσα σε ελάχιστο χρόνο τους επενδυτές και δημιούργησε έναν όμιλο που απασχολεί αυτή τη στιγμή περισσότερους από 100 εργαζομένους, διατηρεί 24ώρο call center, ομάδα πωλήσεων, σύγχρονες κτιριακές υποδομές στον Αλιμο και στοχεύει στην παροχή πολύπλευρης πληροφόρησης σε θέματα τουρισμού.
Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας
«Διαβλέποντας ένα κενό στην παροχή πληροφορίας για τον χώρο του τουρισμού και θέλοντας να παρέχουμε τέτοιου είδους υπηρεσίες σε Ελληνες αλλά και σε όσους ξένους θέλουν να επισκεφθούν τη χώρα μας αλλά δεν έχουν κάποιον να ρωτήσουν για να πάρουν πληροφορίες, αποφασίσαμε να διαφοροποιηθούμε και να μη δημιουργήσουμε μια γενική εταιρεία παροχής πληροφοριών. Να κάνουμε κάτι πιο ειδικό, βασισμένο σε αυτό που η Μελίνα Μερκούρη είχε αναφέρει στο παρελθόν ως βαριά βιομηχανία της χώρας μας, τον τουρισμό», αναφέρει στο «business stories» ο κ. Μπελαφέμινε. Κινητήρια δύναμη για την Condatel υπήρξε η τάση που ήδη διαφαινόταν τα τελευταία χρόνια για υπέρβαση του αριθμού των 20 εκατομμυρίων επισκεπτών στην Ελλάδα, καθώς και το πέρασμα συνολικά της οικονομίας σε νέα φάση. «Η κρίση δεν γεννά μόνο προβλήματα. Για εμάς γέννησε και ευκαιρίες. Συνειδητοποιώντας λοιπόν πως καμία εταιρεία δεν παρέχει στον πολίτη υπηρεσίες πληροφορίας για καταλύματα, εστιατόρια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, πακέτα διακοπών ή όποια άλλη πληροφορία αναζητά ένας ταξιδιώτης, είπαμε να μην μπούμε σε έναν στείρο ανταγωνισμό με τις γνωστές εταιρείες παροχής πληροφοριών που χρησιμοποιούν είτε το Ιντερνετ είτε πενταψήφια νούμερα. Κάνουμε λοιπόν κάτι εντελώς καινούριο, κάτι που θα διευκολύνει τον Ελληνα και ξένο ταξιδιώτη», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος και δημιουργός του νέου εγχειρήματος.
Και διαδικτυακή πύλη
Αν και σήμερα είναι πιο γνωστό το πενταψήφιο νούμερο 14841, από το οποίο ο καθένας μπορεί να βρει με ένα απλό τηλεφώνημα οποιαδήποτε τουριστική πληροφορία, η αρχή έγινε από το Διαδίκτυο. Επρόκειτο για το site www.CallGreece.gr.
«Το CallGreece.gr είναι η πρώτη διαδικτυακή πύλη που συγκεντρώνει όλη την πληροφορία που ενδιαφέρει κάθε επισκέπτη της χώρας μας δημιουργώντας έναν κόμβο ενημέρωσης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Με βασικό καθοδηγητή την Condatel -η οποία έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή διαδραστική πλατφόρμα αξιοποιώντας στο έπακρο τις σύγχρονες τεχνολογίες του Internet, της Πληροφορικήs, των Τηλεπικοινωνιών και των Mobiles -o χρήστης του portal CallGreece.gr έχει την οnline και telecom δυνατότητα της άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας», τονίζει ο Ελληνας μάνατζερ. Αν και ο ίδιος δεν αποδέχεται τον όρο, το callgreece.gr λειτουργεί σε μια παρόμοια με το Google λογική, μόνο που έχει ειδίκευση στον εγχώριο τουρισμό.
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς
«Είναι αυτό που οι Αμερικάνοι ευφυώς λένε: content is the king. Ή επί το ελληνικότερο "το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς". Κάπως έτσι κι εμείς, μέσα από συγκεκριμένες τεχνολογικές πλατφόρμες εντοπίζουμε το περιεχόμενο, το συγκεντρώνουμε, το ταξινομούμε, το αναπτύσσουμε και κατόπιν το διαθέτουμε ως πληροφορία στους πελάτες μας μέσα από όλα τα σύγχρονα μέσα και κανάλια επικοινωνίας: το τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό, το Διαδίκτυο, τα MMS ή τα SMS και τις android εφαρμογές. Αυτή τη στιγμή λοιπόν έχουμε ημερήσια δυνατότητα εξυπηρέτησης 180.000 κλήσεων, 24 ώρες το 24ώρο», λέει ο κ. Μπελαφέμινε. Οντας ο άνθρωπος που στην προηγούμενη εταιρεία του δημιούργησε τις γραμμές τηλεφωνικής ενημέρωσης του ΙΚΑ, υλοποίησε και διηύθυνε το έργο ΑΡΙΑΔΝΗ, το eΚΕΠ, το ticketing του Αθήνα 2004, το 184 και συνεργάστηκε με όλο το φάσμα της δημόσιας διοίκησης, όπως το υπουργείο Εσωτερικών, το υπουργείο Υγείας και άλλα, ο ίδιος γνωρίζει πως η κίνηση μόνο από τη χώρα μας δεν φθάνει. Κάπως έτσι, εκτός του πενταψήφιου 14841, στο οποίο οι Ελληνες ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν για να πάρουν πληροφορίες, δημιούργησε και γραμμή εξυπηρέτησης σε 15 γλώσσες για όσους ξένους τουρίστες θέλουν ενημέρωση για τη χώρα μας. To αντίστοιχο διεθνές νούμερο είναι το 88216101225 και ήδη μεγάλη προσπάθεια προώθησής του έχει γίνει σε χώρες όπως η Ρωσία, η Πολωνία και άλλες των Βαλκανίων, καθώς από εκεί μπορούν να λαμβάνονται πληροφορίες ακόμα και για νοσοκομειακές παροχές σε νησιά ή άλλους τουριστικούς προορισμούς της χώρας.
«Στόχος του CallGreece.gr είναι να κερδίσει το στοίχημα με τον εισερχόμενο τουρισμό, δίνοντας σε κάθε επισκέπτη της χώρας μας τη δυνατότητα να εξυπηρετηθεί στη μητρική του γλώσσα. Καλώντας από το εξωτερικό, με έναν και μοναδικό international αριθμό θα συνδέεται από τη χώρα του με το άρτια εκπαιδευμένο call center του CallGreece.gr και θα μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για οποιαδήποτε πληροφορία αναζητά, όπως μετακίνηση, διαμονή, εστίαση, δραστηριότητες, προτάσεις, κρατήσεις (χωρίς προμήθεια), προσφορές, πρόνοια, πληροφορίες για δημόσιες υπηρεσίες-οργανισμούς, προώθηση καταγγελιών κ.ά.», αναφέρει ο δημιουργός της Condatel.
Πλάνο ανάπτυξης
«Το σημαντικότερο για μας, πάντως, είναι πως σε μια περίοδο γενικής κατήφειας, όπου γίνονται ελάχιστες επενδύσεις και προσλήψεις, εμείς προχωράμε σε ένα πλάνο που προβλέπει μέχρι το τέλος του 2014 να έχουμε προσλάβει πέραν των 100 ατόμων, που σήμερα απασχολούμε, και άλλα 260», υποστηρίζει ο κ. Μπελαφέμινε. Ανθρωπος αυθόρμητος, ο ίδιος προτίμησε σε μια δύσκολη περίοδο να μην καθίσει στο σπίτι του ή να πάρει το μικρό του σκάφος και να κάνει ταξίδια στην αγαπημένη του Σίφνο αλλά να ξεκινήσει από το μηδέν μια προσπάθεια σε έναν κλάδο που κατέχει απόλυτα λόγω της μακράς εμπειρίας του σε μεγάλο όμιλο από θέσεις ευθύνης.
«Η ευθύνη είναι κάτι που δεν σε εγκαταλείπει. Είτε το έχεις και το κουβαλάς μαζί σου όπου κι αν πας, είτε δεν το έχεις και δεν σε απασχολεί. Οι περισσότεροι από τους σημερινούς συνεργάτες μου υπήρξαν η ομάδα μου σε παλιότερο επιχειρηματικό σχήμα. Αυτό κάτι λέει για τους κώδικες επικοινωνίας που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια», καταλήγει.
όπου κάποιος μπορεί να απευθύνεται προκειμένου να πάρει πληροφορίες για κάθε τουριστικό προορισμό,
όπως και για μετακινήσεις, διαμονή, εστίαση και άλλες δραστηριότητες, σε 15 γλώσσες
Του Δημήτρη Μαρκόπουλου
Φανταστείτε πως βρίσκεστε στη μέση του πουθενά. Σε ένα νησί του Αιγαίου, για παράδειγμα, όπου δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση. Ξαφνικά διαπιστώνετε πως το ξενοδοχείο σας δεν είναι αυτό που σας έταξαν, άρα πρέπει να κινηθείτε για να βρείτε ένα άλλο. Ή σκεφτείτε να είστε σε ένα βουνό και κάποιο ατύχημα να σας αναγκάσει να βρείτε κοντινό ιατρικό κέντρο. Ή κάτι πιο απλό και όχι τόσο δραματικό: να ψάχνετε για ενοικίαση οχήματος και να μη βρίσκετε πού να απευθυνθείτε. Ολα αυτά τα προβλήματα και ακόμα παραπάνω έρχεται να λύσει η Condatel, μια νέα εταιρεία στον χώρο της διαχείρισης πληροφορίας που παρουσίασε πρόσφατα τόσο το πενταψήφιο νούμερο τουριστικής πληροφόρησης 14841 όσο και τη διαδικτυακή πύλη www.CallGreece.gr που σε ρόλο ελληνικού Google με ένα απλό ψάξιμο βρίσκει όποια πληροφορία χρειάζεται κανένας για τον κόσμο του τουρισμού. Η εταιρεία που χρησιμοποιεί το σλόγκαν «ρώτησες; έμαθες» δημιουργήθηκε μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, με κεφάλαια από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Πρόκειται για δημιούργημα ενός έμπειρου και πολύ γνωστού μάνατζερ από τον χώρο της αγοράς της ηλεκτρονικής πληροφόρησης και των τηλεπικοινωνιών, του Eλληνα παρά την ιταλική ρίζα του ονόματός του Λουίτζι Μπελαφέμινε. Ο τελευταίος από κοινού με μια ομάδα ειδικών συγκέντρωσε μέσα σε ελάχιστο χρόνο τους επενδυτές και δημιούργησε έναν όμιλο που απασχολεί αυτή τη στιγμή περισσότερους από 100 εργαζομένους, διατηρεί 24ώρο call center, ομάδα πωλήσεων, σύγχρονες κτιριακές υποδομές στον Αλιμο και στοχεύει στην παροχή πολύπλευρης πληροφόρησης σε θέματα τουρισμού.
Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας
«Διαβλέποντας ένα κενό στην παροχή πληροφορίας για τον χώρο του τουρισμού και θέλοντας να παρέχουμε τέτοιου είδους υπηρεσίες σε Ελληνες αλλά και σε όσους ξένους θέλουν να επισκεφθούν τη χώρα μας αλλά δεν έχουν κάποιον να ρωτήσουν για να πάρουν πληροφορίες, αποφασίσαμε να διαφοροποιηθούμε και να μη δημιουργήσουμε μια γενική εταιρεία παροχής πληροφοριών. Να κάνουμε κάτι πιο ειδικό, βασισμένο σε αυτό που η Μελίνα Μερκούρη είχε αναφέρει στο παρελθόν ως βαριά βιομηχανία της χώρας μας, τον τουρισμό», αναφέρει στο «business stories» ο κ. Μπελαφέμινε. Κινητήρια δύναμη για την Condatel υπήρξε η τάση που ήδη διαφαινόταν τα τελευταία χρόνια για υπέρβαση του αριθμού των 20 εκατομμυρίων επισκεπτών στην Ελλάδα, καθώς και το πέρασμα συνολικά της οικονομίας σε νέα φάση. «Η κρίση δεν γεννά μόνο προβλήματα. Για εμάς γέννησε και ευκαιρίες. Συνειδητοποιώντας λοιπόν πως καμία εταιρεία δεν παρέχει στον πολίτη υπηρεσίες πληροφορίας για καταλύματα, εστιατόρια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, πακέτα διακοπών ή όποια άλλη πληροφορία αναζητά ένας ταξιδιώτης, είπαμε να μην μπούμε σε έναν στείρο ανταγωνισμό με τις γνωστές εταιρείες παροχής πληροφοριών που χρησιμοποιούν είτε το Ιντερνετ είτε πενταψήφια νούμερα. Κάνουμε λοιπόν κάτι εντελώς καινούριο, κάτι που θα διευκολύνει τον Ελληνα και ξένο ταξιδιώτη», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος και δημιουργός του νέου εγχειρήματος.
Και διαδικτυακή πύλη
Αν και σήμερα είναι πιο γνωστό το πενταψήφιο νούμερο 14841, από το οποίο ο καθένας μπορεί να βρει με ένα απλό τηλεφώνημα οποιαδήποτε τουριστική πληροφορία, η αρχή έγινε από το Διαδίκτυο. Επρόκειτο για το site www.CallGreece.gr.
«Το CallGreece.gr είναι η πρώτη διαδικτυακή πύλη που συγκεντρώνει όλη την πληροφορία που ενδιαφέρει κάθε επισκέπτη της χώρας μας δημιουργώντας έναν κόμβο ενημέρωσης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Με βασικό καθοδηγητή την Condatel -η οποία έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή διαδραστική πλατφόρμα αξιοποιώντας στο έπακρο τις σύγχρονες τεχνολογίες του Internet, της Πληροφορικήs, των Τηλεπικοινωνιών και των Mobiles -o χρήστης του portal CallGreece.gr έχει την οnline και telecom δυνατότητα της άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας», τονίζει ο Ελληνας μάνατζερ. Αν και ο ίδιος δεν αποδέχεται τον όρο, το callgreece.gr λειτουργεί σε μια παρόμοια με το Google λογική, μόνο που έχει ειδίκευση στον εγχώριο τουρισμό.
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς
«Είναι αυτό που οι Αμερικάνοι ευφυώς λένε: content is the king. Ή επί το ελληνικότερο "το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς". Κάπως έτσι κι εμείς, μέσα από συγκεκριμένες τεχνολογικές πλατφόρμες εντοπίζουμε το περιεχόμενο, το συγκεντρώνουμε, το ταξινομούμε, το αναπτύσσουμε και κατόπιν το διαθέτουμε ως πληροφορία στους πελάτες μας μέσα από όλα τα σύγχρονα μέσα και κανάλια επικοινωνίας: το τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό, το Διαδίκτυο, τα MMS ή τα SMS και τις android εφαρμογές. Αυτή τη στιγμή λοιπόν έχουμε ημερήσια δυνατότητα εξυπηρέτησης 180.000 κλήσεων, 24 ώρες το 24ώρο», λέει ο κ. Μπελαφέμινε. Οντας ο άνθρωπος που στην προηγούμενη εταιρεία του δημιούργησε τις γραμμές τηλεφωνικής ενημέρωσης του ΙΚΑ, υλοποίησε και διηύθυνε το έργο ΑΡΙΑΔΝΗ, το eΚΕΠ, το ticketing του Αθήνα 2004, το 184 και συνεργάστηκε με όλο το φάσμα της δημόσιας διοίκησης, όπως το υπουργείο Εσωτερικών, το υπουργείο Υγείας και άλλα, ο ίδιος γνωρίζει πως η κίνηση μόνο από τη χώρα μας δεν φθάνει. Κάπως έτσι, εκτός του πενταψήφιου 14841, στο οποίο οι Ελληνες ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν για να πάρουν πληροφορίες, δημιούργησε και γραμμή εξυπηρέτησης σε 15 γλώσσες για όσους ξένους τουρίστες θέλουν ενημέρωση για τη χώρα μας. To αντίστοιχο διεθνές νούμερο είναι το 88216101225 και ήδη μεγάλη προσπάθεια προώθησής του έχει γίνει σε χώρες όπως η Ρωσία, η Πολωνία και άλλες των Βαλκανίων, καθώς από εκεί μπορούν να λαμβάνονται πληροφορίες ακόμα και για νοσοκομειακές παροχές σε νησιά ή άλλους τουριστικούς προορισμούς της χώρας.
«Στόχος του CallGreece.gr είναι να κερδίσει το στοίχημα με τον εισερχόμενο τουρισμό, δίνοντας σε κάθε επισκέπτη της χώρας μας τη δυνατότητα να εξυπηρετηθεί στη μητρική του γλώσσα. Καλώντας από το εξωτερικό, με έναν και μοναδικό international αριθμό θα συνδέεται από τη χώρα του με το άρτια εκπαιδευμένο call center του CallGreece.gr και θα μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για οποιαδήποτε πληροφορία αναζητά, όπως μετακίνηση, διαμονή, εστίαση, δραστηριότητες, προτάσεις, κρατήσεις (χωρίς προμήθεια), προσφορές, πρόνοια, πληροφορίες για δημόσιες υπηρεσίες-οργανισμούς, προώθηση καταγγελιών κ.ά.», αναφέρει ο δημιουργός της Condatel.
Πλάνο ανάπτυξης
«Το σημαντικότερο για μας, πάντως, είναι πως σε μια περίοδο γενικής κατήφειας, όπου γίνονται ελάχιστες επενδύσεις και προσλήψεις, εμείς προχωράμε σε ένα πλάνο που προβλέπει μέχρι το τέλος του 2014 να έχουμε προσλάβει πέραν των 100 ατόμων, που σήμερα απασχολούμε, και άλλα 260», υποστηρίζει ο κ. Μπελαφέμινε. Ανθρωπος αυθόρμητος, ο ίδιος προτίμησε σε μια δύσκολη περίοδο να μην καθίσει στο σπίτι του ή να πάρει το μικρό του σκάφος και να κάνει ταξίδια στην αγαπημένη του Σίφνο αλλά να ξεκινήσει από το μηδέν μια προσπάθεια σε έναν κλάδο που κατέχει απόλυτα λόγω της μακράς εμπειρίας του σε μεγάλο όμιλο από θέσεις ευθύνης.
«Η ευθύνη είναι κάτι που δεν σε εγκαταλείπει. Είτε το έχεις και το κουβαλάς μαζί σου όπου κι αν πας, είτε δεν το έχεις και δεν σε απασχολεί. Οι περισσότεροι από τους σημερινούς συνεργάτες μου υπήρξαν η ομάδα μου σε παλιότερο επιχειρηματικό σχήμα. Αυτό κάτι λέει για τους κώδικες επικοινωνίας που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια», καταλήγει.
Πηγή: www.newmoney.gr/article/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου