Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Χρησιμότατοι σχολιασμόι Αρις

καταρχήν δείτε και  μια ανάφορα  σε Ρισιάνικη θεωρία
(με αρκετούς υποσυνδέσμους)

και  μερικοι σχολιασμοί

Δεν ήρτανε για διακοπές αλλά στο φίλο το Σπύρο το Ρισσιάνο δε βλέπω να απαντάνε τίποτις σε σχετική ανάρτηση στο “Kefaloniapres” . (Αυτό ξέρω για την ώρα, μπορεί να είμαι και απληροφόρητος). Και έτσι όπως φαίνεται τουλάχιστο, σαν να είναι έτοιμο φαί στο πιάτο. Δεν είμαι και ειδικός βέβαια αλλά με έπιασε η περιέργεια. Και από ότι έμαθα με παράκτια ζώνη έχει να κάμει και μάλιστα υψηλού ενδιαφέροντος. Η αποστολή είναι μόνο για περιοχή Πόρου?? Δηλαδή άμα τσου λέαμε ότι βρήκαμε ένα άγαλμα στη θάλασσα τση Ιθάκης θα μας λέγανε αυτό αφήστε το είναι απ΄άλλο ανέκδοτο? Μήπως δεν τους επληροφόρησε κανένας? Χουά χα χα χα χα χα χα. σε Δεν κάνουμε διακοπές λέει η κυρία Γιαννούλη.
επισης!!
Φίλε “Poros” εγώ στο έλεγα ο κακομοίρης εδώ και μήνες ότι αιωρούνται μπόμπες αλλά δε το έπιασες. Νόμιζες ότι είναι οι δικιές μου. Κάτι ήξερα αλλά ήμουνα εγκλωβισμένος με λόγο τιμής. Και είναι και προηγμένης τεχνολογίας βλέπω. Δε ξέρεις και από πού σου έρκουνται! Να δούμε πόσο θα αντέξει το αντιπυραυλικό μου και η σπηλιά. Χουά χα χα χα χα χα χα χα σε Aσσο η μυστήρια...

Τι αυτοψία ορέ βόλτα αλλά Κινέζος άρχοντας θα κάμει. Θα τονε παραλάβει με ένα κινέζικο καρέτο ένας Πλαρνός και θα τονε πάει τρεχάλα μέχρι το κόψιμο του δρόμου. Έχει χεστεί στο τάλαρο ο Πλαρνός, κάθε μέρα κουβαλάει μέχρι 50 αγώγια!! Τώρα που βάλανε τα κοτετσοσύρματα τσου βράχους, που θα κάθεται ο κορμοράνος, ή το ευρωπούλι (ευρώπουλον καθαρευουσιάνικα) όπως το λέει ο φίλος μου ο Σπύρος ο Ρισσιάνος? Ας μας πεί ο υπουργός γιατί δεν έγινε ο από πάνω από το ρήγμα δρόμος (Ανωμεριά – πίσω στροφή Χάρακα) να λυνόταν το πρόβλημα σε δυο μήνες και τσάμπα? Θα φεύγανε τα γεφυριάρικα ευρωπούλια? Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα. σε Αυτοψία σε Μύρτο και Χάρακα πριν από λίγο από τον υπουργό Υποδομών κ. Χρυσοχοΐδη
απαντηση  
(και  σε 'αλλους σχολιασμούς  υπάρχει απάντηση,,οποία  δεν την καταγράφω εδώ)
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΡΗ,, ,ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΛΥΣΗ1, ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΘΕΡΑ ΑΣΣΟ, ΤΟ ΚΑΛΒΟΣ ΑΓΙΑ ΕΥΦΗΜΙΑ-ΦΙΣΚΑΡΔΟ (ΜΕ ΣΤΑΣΗ ΧΟΡΓΟΤΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ) ΤΟ ΙΟΝΙΣ ΣΑΜΗ ΠΟΡΟ, ΤΟ ΣΤΑΡ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΟΡΟΣ ΚΥ΄ΛΛΗΝΗ,, ΤΟ ΣΟΛΩΜΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ-ΛΗΞΟΥΡΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΤΗΝ ΓΥΡΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ,, ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΓΙΑ ΠΟΡΟ-ΒΑΘΥ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΑΣΤΑΚΟ,, ΕΝΩ ΤΟΛΕΒΑΝΤΕ ΑΠΟ ΖΑΚΥΝΘΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΛΕΥΚΑΔΑ ΜΕ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ 
και  Αρις  
Καλό μήνα σε όλους φίλε. Λοιπόνε εκειός ο Άγιος Μεμάς πολύ σοφός! Εμόναζα φίλε και χάθηκα λίγο. Ξέρεις τι καλό κάνει να είσαι ασκητής? Πρώτα αδυνατίζεις, μετά σκέφτεσαι και στο τέλος καταλήγεις στο «μη μου τους κύκλους τάραττε», ό,τι πιο ευχάριστο!! Αρκεί να μη το παρακάμεις γιατί γίνεσαι Άγιος… Πολύ ωραία ιδέα έριξες χα χα χα χα. Και δε ξέχασες και τα Χοργοτά βλέπω. Άξιος γαμπρός των Βορείων προαστίων! Χα χα χα χα χα. Εμένα πάντως άμα θέλεις δάνεισέ μου εκείνη τη σχεδία του Οδυσσέα που έφτιασε ο Αβραάμ γιατί φως δε βλέπω. Και για δε μου λές σου έμεινε καιρός να πεταχτείς στο γυναικοχώρι? Άμα πας κάμε το κόπο να περάσεις από το Σκόλοπα να μετρήσεις πόσες πηγές έχει εκεί τσι κεραίες (σα πηγάδια είναι). Σάματι ο Ασσιώτης έχει δίκιο μου φαίνεται για τα νερά. Ξέρω και περισσότερα αλλά έχω υποσχεθεί μούγγα, φερμουάρ μου έχει βάλει ο μπαγάσας . Καλές δουλειές φίλε. Χουά χα χα χα χα χα χα χα. Ορέ εκεί στα Χοργοτά βγαίνει καμιά βλίχα (εφάλμυρο νερό) κοντά στη θάλασσα? σε Αυτοψία σε Μύρτο και Χάρακα πριν από λίγο από τον υπουργό Υποδομών κ. Χρυσοχοΐδη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου