Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΑΗ ΜΕΜΑ Ν' ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠ’ ΤΑ ΔΕΣΜΑ

ΑΠΟ  ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΡΜΟΔΩΡΟ

Στον Άγιο κατέληξα
γιατί είχα μπιρτσιλίρει (1)
με όλα τα μνημόνια που
μου ‘χουνε σερβίρει.
 
Σήμερα που ‘ναι η χάρη Tου,
καιρό το είχα τάμα,
και ξάπλωσα κατάχαμα
μήπως γενεί το θάμα.
 
Κατέβηκα και τα σκαλιά
για να ΄μπω  μες στη σκίτη
μα θα ‘πρεπε να διατηρώ
τη μέση τρωγλοδύτη.
 
Λαμπάδα εις τον Άγιο
άναψα που ‘χα τάξει
και ζήτησα και το κορμί
μήπως μπορεί ν’ αλλάξει.
 
Μα εκείνος μου απάντησε:
«σε νοιώθω είσαι κοντά μου
αλλά σε τούτο δε γροικά
η ειδικότητά μου,
 
υπάρχουν άλλοι για αυτό
με τη μορφή του γύπα
μην έχεις άγχος έρχονται
τα νέα  μέτρα Τσίπρα».
 
Έτσι κι εγώ αποφάσισα
να του ζητήσω χάρη
στη κουρλαμάδα μου να ζω
να μην παίρνω  χαμπάρι .
 
Άγιε κάντο θάμα σου
δε σου ζητάω άλλο
κι εγώ πάντα στη χάρη Σου
θα σου φέρνω ρεγάλο.(2)
                         D.ARMODOROS
(1) μπιρτσιλίρω = ξεκουτιένω
(2) ρεγάλο = φιλοδώρημα,δώρο

3 σχόλια:

  1. Σε γλέπω ρέ Αρμόδορο
    μόλις περάσεις τη τρύπα
    τ΄ Αγίου το αντίδωρο
    δώρο να πας στο Τσίπρα !

    Τη βάψαμε μεγάλε!
    Και εγώ την ομοιοπαθητική εφαρμόζω!
    Τρέλα αυτοί, θεόκουρλος εγώ.
    Και δεν είναι μόνο ο Τσίπρας φυσικά που φταίει.
    Μπλέξαμε με κονκλάβιο!

    (Σημ. κονκλάβιο = μειωτικός χαρακτηρισμός συμβουλίου, συνήθ. ανωτέρου επιπέδου, του οποίου κύριο χαρακτηριστικό είναι η έλλειψη διαφάνειας στη λήψη των αποφάσεων, η μυστικότητα και ο κλειστός χαρακτήρας του).

    Τώρα με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα με τη Δυναμό.
    Ούτε αυτό θα μου δώσει να φάω, ούτε ο Τσίπρας.
    Κατάλαβες περί ομοιοπαθητικής? Εφάρμοστο και βλέπουμε.
    Τουλάχιστο να έχουμε ξελαμπικαρισμένο μυαλό.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε aris αν δεν αντιμετωπίσουμε με σάτιρα τα τεκτενόμενα ,είτε με Τσίπρα είτε με τους προηγούμενους θα κουρλαθούμε στην κυριολεξία.Και δεν εφησυχάζουμε ο καθένας , ο καθένας αντιστέκεται με τον τρόπο του.

      Διαγραφή
  2. ΜΑς ΚΟΥΡΛΑΝΕ ΕΥΤΥΧΩς Ο ΘΡΥΛΟΣ,, ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΑΓΓΟΥΡΟΤΣΙΠΡΟΤΙΚΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ,, ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ,,ς ΠΟΥΜΕ,, ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΠΑΛΑ,, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ!! Το κακό είναι ότι ευκίνα τα παλούκια που περνάει η βουλη,,δεν εχουν ουτε αρχη ουτε τέλος,, και δεν μας βλεπω να την σκαπουλάρουμε οικονομικά!,, και όχι τιποτις άλλο ξεχασαμε και πως να παραγουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή