Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΕΡΙΣΣΟΥ

Καλημέρα φίλε μου «όμορφε καταστηματάρχη» χα χα χα.
Μια και έχεις αναρτήσει την παραλία τση Αγιάς Σοφιάς για κοίτα ένα χάρτη όχι παλιό πολύ  (του 1820).
Έδεκει έχει λιμάνι με την ονομασία Αγ. Παντελεήμων για είναι άλλο γιατί ιδέα δεν έχω μια και είμαι από την άλλη πάντα.

Έτσι από περιέργεια και μόνο και μη βρώ το μπελά μου με τσου Αγίους. Χα χα.
Η δουλειά ξεκίνησε καλά ορέ?
Ά εκείνοι οι Σκαλισιάνοι είναι τελείως άσχετοι με τσι ξαπλώστρες για τσου βολεύει?
Δε κάνουνε και το χαζό τουλάχιστον αλλά βρίζουνε κιόλα!
Ορέ πώς τα γλέπεις τα πράματα να έρτω Κεφαλλονιά για θα αποκουρλαθώ τελείως??

Ό.τι καλύτερο φίλε αλλά μου φαίνεται ότι από μυαλά έχουμε «αρπάξει» όλοι!
Χα χα χα χα
(ΑΠΑΝΤΗΣΗ)  ΦΙΛΕ ΣΠΥΡΟ ΑΜΑ ΤΑ ΒΡΩ   ΣΚΟΥΡΑ ΣΕ ΠΟΡΟ,, ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΓΟΡΓΟΤΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΞΕΠΛΩΣΤΡΕς  ΣΤΗΝ ΠΡΟΙΚΑ ΜΟΥ,, ΕΙΠΑΜΕ  ΚΡΑΤΑΩ ΠΑΝΤΑ  ΚΡΥΦΑ  ΧΑΡΤΙΑ!
ΧΑΧΑΧΑ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ  ΠΙΣΙΝΑ  ΜΕ  ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΚΟΡΕΛΙ,, ΚΑΙ  ΧΕΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΤΑΛΗΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου