ΕΝ ΑΡΧΗ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ
ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΑ
ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΑ
8 σχόλια:
8 σχόλια:
- Ανώνυμος18 Απριλίου 2016 - 12:11 π.μ.ωρε κανενας δεν εχεις βαρεθει να λες και να γραφεις κουταμαρες περι επιστολων ανυπαρκτων που γελα και ο καθε καθολικος που της εχει στο Βατικανο;
Το δουλεμα που εχει πεσει με αυτη την εκδοχη(τους ορθοδοξους,λες και οι αλλοι ειναι στραβοδοξοι) του μονοθεϊσμου που καταρεει στις μερες μας σε εχει κανει να πανικοβαλλεσαι
Για να εχεις ενα ιστορικο γεγονος πρεπει να εχεις τουλαχιστον 10 της ιδιας εποχης ανεξαρτητους ιστορικους να γραφουν γιαυτο και εσεις δεν εχετε ουτε ενα .
Οι Ελληνες εχουν 147 δελφικα παραγγελματα να πορευονται και εσεις μονο 10 ατιμωτικες και κατα παραβασιν αλληλοσυγκρουομενες 10 εντολες .
Αρκετα με το παραμυθι σας
Οι δημιουργοι σας εβραιοι γελανε ακομα με το πως επεισαν τοσο ευκολα την υπαρξη και δημιουργια μιας θρησκειας που εφερε πολεμους ,καταστροφες και μεσαιωνα που διαρκει ακομα...
- Αν κάνετε μια μικρή έρευνα σε κάποια μηχανή αναζήτησης του Διαδικτύου ("Publius Lentulus") θα ανακαλύψετε αρκετές δεκάδες -αν όχι εκατοντάδες- σχετικές ιστοσελίδες. Για να μην ταλαιπωρείστε άδικα -αφού το έψαξα ήδη- πηγαίνετε στην διεύθυνση http://www.newadvent.org/cathen/09154a.htm, όπου υπάρχει σχετικό λήμμα για τον Λέντουλο. Το λήμμα προέρχεται από την Καθολική Εγκυκλοπαίδεια, τόμος 9ος, του 1910. (Η Καθολική Εγκυκλοπαίδεια υπάρχει ολόκληρη on-line, στην παραπάνω διεύθυνση).
Τι αναφέρει η Καθολική Εγκυκλοπαίδεια; Επί λέξει:
"Publius Lentulus is a fictitious person, said to have been Governor of Judea before Pontius, and to have written the following letter to the Roman Senate..."
Δηλαδή:
"Ο Πούμπλιος Λέντουλος είναι ένα φανταστικό πρόσωπο, που λέγεται ότι υπήρξε κυβερνήτης της Ιουδαίας πριν από τον Πόντιο, και ότι είχε απευθύνει την ακόλουθη επιστολή στην ρωμαϊκή Σύγκλητο..."
Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:
"Ένας πολύ ενάρετος άνθρωπος... Που ανασταίνει τους νεκρούς και θεραπεύει τα άτομα με ειδικές ανάγκες... Που ο λαός τον αποκαλεί προφήτη της αληθείας και οι μαθητές του Υιό του Θεού... Μεσαίου αναστήματος... Όσοι τον αντικρύζουν και τον φοβούνται και τον αγαπούν... Τα μαλλιά του έχουν το χρώμα του ώριμου φουντουκιού... Η μύτη του και το στόμα του είναι αψεγάδιαστα... Η γενειάδα του πυκνή στο χρώμα των μαλλιών του, όχι μακριά..." Μπλα, μπλα, μπλα...
Στην συνέχεια, η Καθολική Εγκυκλοπαίδεια αναφέρει ότι η "Επιστολή" τυπώθηκε για πρώτη φορά στο βιβλίο Η Ζωή του Ιησού του Λούντολφ του Καρθασιανού στην Κολωνία το 1474 και στο βιβλίο Εισαγωγή στο έργο του Αγίου Ανσέλμου (Νυρεμβέργη, 1491). Φυσικά, η "Επιστολή" δεν ήταν έργο ούτε του ενός ούτε του άλλου ("it is neither the work..."), αλλά την είχε "ανακαλύψει" κάποιος Τζιάκομο Κολόννα το 1421 σε μια επιστολή που είχε σταλεί από στην Ρώμη από την Κωνσταντινούπολη, και θα πρέπει να είχε μεταφραστεί από τα ελληνικά στα λατινικά τον 13ο ή τον 14ο αιώνα.
Φυσικά, την "Επιστολή" την αγνοούν όλοι οι "Μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας" (Ωριγένηδες, Ευσέβιοι, Αυγουστίνοι, Χρυσόστομοι, Αθανάσιοι...) της πρώτης χιλιετίας. Συμπέρασμα; Η "Επιστολή" αποτελεί αρκετά μεταγενέστερο κατασκεύασμα. Άλλη μία χριστιανική πλαστογραφία. Ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία...
Εξάλλου, αν ο Πούμπλιος Λέντουλος ήταν ιστορικό πρόσωπο, και είχε πράγματι γράψει την "Επιστολή" θα είχε ήδη αγιοποιηθεί από τους χριστιανούς, κατά τον ίδιο τρόπο που έχει αγιοποιηθεί ο Πόντιος Πιλάτος από την Κοπτική -χριστιανική- Εκκλησία. Δεν χρειάζεται να διαθέτει κάποιος πέντε διδακτορικά στην χριστιανική θεολογία και μεταφυσική για να καταλάβει τους λόγους για τους οποίους αγιοποιήθηκε ο Πιλάτος. Αφού ήταν γραμμένο στις "Γραφές" ότι ο "Υιός του Θεού" θα σταυρωνόταν, κάποιος έπρεπε να δώσει την εντολή για την σταύρωση και να πάρει την "αμαρτία", αλλά και να εκπληρώσει έτσι τον "θεολογικό" ρόλο, που είχαν προείπει οι "προφήτες". "Αμαρτία μεν, αλλά και "εκπλήρωση των ρηθέντων υπό των Γραφών". Αγιοποίηση για τους μεν... "Τα νεύρα μας" για τους δε και τους δεν... - ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙς ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕς ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕς,,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟς ΝΑ ΓΡΑΨΩ ,, ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ή ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
,ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΑΝ ΤΗΝ ΑΣΠΑΖΩΜΑΙ!! Το σιγουρο ειναι οτι Ο χριστιανισμός εχει αφήσει πάρα πολλά ερωτηματ αναπάντητα, και τυχαία
ας πούμε διαπιστώνω πολλές ομοιοτητες με αρχαιοελληνικές λατρίες, και Επίσης κάτι που εχω αναφέρει και σε άλλες αναρτήσεις,, πολλές εκκλησίες μας δηλώνουν αρχαίους τόπους λατρείας και ναων!! - Ανώνυμος28 Μαΐου 2017 - 2:39 μ.μ.Έχετε ίδη προσκυνήσει τον αντιχρ... πριν καν εμφανιστεί επίσημα!
Όμως ο Θεός είναι Μεγάλος
Κα κα κα κα κα, έλα για να μη ψάχνετε ψύλλους στ΄ άχερα. Ο Ικάριος ήτανε πατέρας της Πηνελόπης πάντα, αλλά: Σύμφωνα με την επικρατέστερη παράδοση, ο Ικάριος παρέμεινε στην Ακαρνανία, (όπου είχε εξοριστεί μαζί με τον αδερφό του Τυνδάρεω από τον επίσης ετεροθαλή αδελφό τους Ιπποκόωντα ) και πήρε ως σύζυγό του την Πολυκάστη, κόρη του Λυγαίου, και απέκτησαν τρία παιδιά: την Πηνελόπη, τον Αλυζέα και τον Λευκάδιο. Η Αλυζία πήρε το όνομά της από τον Αλυζέα Από το Λευκάδιο ίσως η Λευκαδία – Λευκάδα που τότε δεν ήτανε νησί. (Από μπόμπες όσες θέλετε)!!! στο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΒΡΑΑΜ
σε απάντηση στο Μπας και είναι καλύτερα να κάμει την ανάλυση οινολόγος? Γιατί με τόσα χρώματα που έχουνε τα κρασιά, πού στο διάολο να ξέρω ποιό χρώμα τση θάλασσας να περιγράψω?? Κακακα. Άρα μάλλον άλλη ιδιότητα (οπτική πάντα) του κρασιού θα πρέπει να επεξηγεί το οίνοπας. Σε άλλη πάλε περίπτωση που θέλει να δείξει την απεραντοσύνη της απόστασης λέει: Ραψωδία (Ε – 769) πετούν ανάμεσα στην γην κι στ’ ουρανού τ’ αστέρια και όσος αέρας φαίνεται στους οφθαλμούς του ανθρώπου που από παρατηρητήριο θωρεί τ’ απέραντα πελάγη, διάστημα τόσο των θεών οι ίπποι διασκελίζουν. Το κοιτάει τα “απέραντα πελάγη”, οίνοπα τα αναφέρει, για ποιό λόγο αφού το διάστημα, η μεγάλη απόσταση του αέρα πάνω από απέραντη θάλασσα είναι το αντικείμενο της αφήγησης? Άρα και εδώ το ανοικτό πέλαγος απλά και μόνο εννοεί με το οίνοπα πόντον. Και για Πηνελοπίτσα: Και οι πατέρες τση Πηνελόπης και Ελένης (που τση Ελένης ο Λευκάδιος) ήτανε εξόριστοι πιο κάτου λίγο από το Άκτιο, λες από εκεί να υπάρχει και το όνομα Λευκάδα? Χουά χα χα , από τον χρήστη aris. |
Σταμάτησα να διαβάζω γιατί πραγματικά αξίζει σαν μύθευμα αλλά ως έρευνα δεν έχει καμία απολύτως αξία.
http://porosnews.blogspot.com/2015/06/blog-post_681.html.
Ο καλό φίλος λοιπόν Σάκης,, που τον έχω εντάξει και συνσυγραφέα , για όποτε θέλει να συγραφει και απευθείας έχει κάνει μία πάρα πολύ καλή εργασία
και ειδικά σε μερικες περιγραφές σε συναρπάζει,, ειδικά εμένα φοβερή εντύπωση μου έκανε ο σκεπτικισμός του με την ενόραση του Ομήρου στην
περίπτωση Σκύλας και χάρυβδης και την πιθανή του συσχετιση με το στενό του Πόρου..
Εγώ δεν μπορώ ακόμη να αιτιολογήσω οτιδήποτε,, λόγο και της μειωμένης μου πια ελευθερης ώρας, Σε αρκετά έχω και εγώ αντίθετη άποψη αλλά εν καιρό θα την εκφράσω και θα την αιτιολογήσω.Θέλω να ακούσω και την πιθανή άποψη Πανεπιστημιου Πελλοπονησου που ξεκινάει συνεχιση τεράστιου έργου στην περιοχή μου, και θα αποκαλειψει και αυτό μυστικά πολλων χιλιάδων χρόνων,, που θα μας βοηθησει και για τα μετέπειτα!
Στο μόνο που νιώθω τυχερός και θα επαναλάβω,, ειμαι ευτυχής για τον τόπο που γεννηθηκα, και ευτυχής που ίσως ειμαι "παρόν" σε μια τεράστια αποκάλυψη!!
Αν κατάλαβα καλά ο συγγραφέας είναι ο ...φίλος σου ο Σάκης. Λυπάμαι αν ήμουν ωμός αλλά ενώ ζήλεψα τον τρόπο που εκφράζεται όσον αφορά το αποδεικτικό κομάτι έχω ένα θέμα. Αυτό βέβαια δεν αφορά τον φίλο σου αλλά γενικότερα δεν ανέχομαι πια αυτήν την επανάληψη των ίδιων τετριμένων αστήρικτων θεωριών. Το δυστύχημα είναι ότι οι εμπνευστές αυτής της τακτικής είναι οι πανεπιστημιακοί που γέμισαν έναν κόσμο ψέμματα με σκοπό άλλοι να υπηρετήσουν τους χρηματοδότες τους και άλλοι για να κάνουν τους καλούς στους δικούς τους καθηγητές. Γι' αυτό και δεν είμαι τόσο αισιόδοξος για την αναφορά σου στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου. Πάντως αν μπορώ κάπου να συμβάλλω, αν αφορά τον όμηρο γενικότερα που είναι θέματα που τα ξέρω καλά, είμαι διαθέσιμος. Μου έχεις εξάψει την φαντασία με τα μυστικά χιλιάδων χρόνων που αναφέρεις.
Όσον αφορά βέβαια τον τόπο σου έχω να σου πω το εξής:
Μπορεί να μην είναι η πραγματική Ιθάκη ή η Σάμη αλλά στην πραγματικότητα τα νησιά αυτά κατοικήθηκαν, πιθανότατα, από τους μετανάστες των αντίστοιχων πραγματικών και μάλιστα πρέπει να μετακινήθηκαν εκεί πριν από πολλές χιλιάδες χρόνια. Είστε δηλαδή,πιθανότατα, απευθείας απόγονοι των πρώτων αυτών Κεφαλλήνων.
ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ "ΧΘΕΣ" ΠΙΑ ΠΡΙΝ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΑΝΑΣΚΑΦΗΣ ΜΥΚ, ΤΑΦΟΥ ΣΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ,,ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ,,ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ! ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΞΑΝΑΞΕΝ\ΚΙΝΗΣΕ ΕΝ ΕΤΟΣ 2011 ΚΑΙ 2012-13 ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗ,, ΜΕ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ,,ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥς ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΜΑς!! (ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ)!!
Ανέφερε λοιπόν ο σχολιαστής μου για εικασίες και κατασκευασμένα μυθεύματα που αστήρικτα λαμβάνονται από εμένα ως δεδομένα για να «δέσω την σούπα». Εάν ήταν ξεκάθαρα ή τουλάχιστον επαρκή, τα ιστορικά στοιχεία και οι πληροφορίες που είχαμε από την εποχή του Οδυσσέα και ακόμη του Ομήρου, τότε ποιος ο λόγος να συζητάμε τώρα εδώ; Γιατί να αναρωτιούνταν τόσοι λόγιοι ανά τους αιώνες και να ψαχνόμαστε εμείς σήμερα, εάν όλα ήταν γνωστά για την Ομηρική Ιθάκη; Πού άραγε υπάρχουν αυτά τα σταθερά δεδομένα που επικαλούνται κάποιοι και που ο Όμηρος ξέχασε ή δεν ήθελε να καταθέσει, ώστε να είμαστε σίγουροι για την Ιθάκη του; Και εάν υπάρχουν γιατί δεν την έχουμε βρει ακόμη;
Για ένα πρέπει να είναι σίγουρος ο σχολιαστής μου. Η έρευνά μου έχει στόχο την αποκάλυψη της ιστορικής αλήθειας και μάλιστα με δυνατότητα επιβεβαίωσης και συγκεκριμένο πρακτικό αποτέλεσμα, δηλαδή την ανεύρεση του ανακτόρου του Οδυσσέα. Όλα έχουν σαν αφετηρία τον Όμηρο και δεν έχω καμία σχέση με δήθεν συνωμοσίες των επιστημόνων και συμφέροντα των πανεπιστημίων. Δεν ανήκω σε αυτόν τον κλάδο (δυστυχώς) αλλά παρόλα αυτά τους σέβομαι στο βαθμό που τους πρέπει. Αυτοί έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και εμείς θα είμαστε τυχεροί εάν μπορέσουμε επί του προκειμένου, να υποβοηθήσουμε λίγο το έργο της αρχαιολογίας. Δεν είμαι ειδικός λοιπόν και ούτε θέλω να με κρίνει κανείς έτσι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχω άποψη και γνώμη ή δικαίωμα στην έκφραση. Κάνω εύλογες σκέψεις και εκτιμώ καταστάσεις με βάση τη λογική και την παρατηρητικότητα, προκειμένου να καλύψω τα ιστορικά κενά γνώσης που εκ των πραγμάτων αναγνωρίζουν όλοι πως υπάρχουν, για να φτάσω σε σοβαρά συμπεράσματα. Όποιος νομίζει όμως ότι αυθαιρετώ και δεν πείθω με τα αποδεικτικά στοιχεία, τότε τι να κάνω, προσπάθησα ειλικρινά. Ας καταθέσει αυτός μια πιο αξιόπιστη θέση και όσο για εμένα, ας αρκεστεί στη φιλολογική αξία του έργου μου (εάν είναι τόση όπως την εκτιμά ο σχολιαστής μου), απολαμβάνοντας απλώς ένα ταξίδι στην εποχή του Ομήρου. Μήπως και ο ίδιος ο Όμηρος, φιλολογικά-ποιητικά δεν μας γνωστοποίησε την ιστορία της Τροίας και του Οδυσσέα; Καλό μυθοπλάστη δεν τον αποκάλεσαν πριν τον επιβεβαιώσει η αρχαιολογική σκαπάνη;
Υ.Γ. Εάν δεν είναι η νοτιανατολική Κεφαλλονιά απέναντι από την μυκηναϊκή Ήλιδα (μέρος της σημερινής Ηλείας, έτσι όπως την αναγνωρίζουν οι αρχαίοι και οι σύγχρονοι μελετητές), η οποία συνδέεται με το τακτικό δρομολόγιο πλοίων Κυλλήνης-Πόρου, τότε ποια περιοχή ή ποιο νησί είναι απέναντί της; Οι πολύ μακρινότερες νήσοι Ιθάκη ή/και Λευκάδα; Δεν διεκδικώ το αλάθητο και είναι αποδεκτή και αναμενόμενη η αμφισβήτηση των θέσεών μου, αλλά παρακαλώ, μόνο σοβαρές παρατηρήσεις.
Λευκάδα, η ομηρική Ιθάκη: Η θεωρία του W. Dörpfeld !
ΝΗΡΙΚΟΣ Αρχαία Ονομασία της Λευκάδας- «ναιετάω δ' Ιθάκην ευδείελον: εν δ' όρος αυτή Νήριτον εινοσίφυλλο όπως ο ίδιος ο Ομηρο αναφέρει !«Πατρίδα μου είν΄ η Ιθάκη η ξέφαντη, με το καμαρωμένο το Νήριτο,!!!
Τα ευρήματα που υπάρχουν στο Μουσείο W. Dörpfeld
https://nikiana.wordpress.com/category=
http://aromalefkadas.gr -http://
www.huffingtonpost.gr -(Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου Νίκος Γαλάρας Δικηγόρος ) - ακολουθεί -και τόσες άλλες μελέτες
Το συμπέρασμα είναι ότι σε πανάρχαια εποχή οι κάτοικοι για άγνωστους λόγους άφησαν τα αρχικά νησιά και εγκαταστάθηκαν στις σημερινές Ιόνιες νήσους Ιθάκη, Ζάκυνθο κλπ ονομάζοντάς τες με τα ονόματα των προηγουμένων πατρίδων τους.κατά συνέπεια αυτός που ακούει Ιθάκη και πιστεύει Ιθάκη επικεντρώνει την προσοχή μας , σε λάθος τόπο
Για επίσημες δημοσιεύσεις πρέπει να μην θεωρήσουμε τίποτα δεδομένο
Να αρχίσουμε την έρευνα από μηδενική βάση δίχως να υπάρχουν σωβονιστές που να θέλουν να ορίσουν την πατρίδα τους ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ .
πάνω από όλα , να προέχει το επιστημονικό αποτέλεσμα .
Επίσης ξεχνάμε ότι τα ομηρικά έπη 'ισχυσαν με προφορικό λόγο και για 400 χρόνια αιωρούντο από στόμα σε στόμα και όπως στο χαλασμένο τηλέφωνο των παιδιών πολλά σημεία μεταφέρθηκαν ίσως διαφορετικά εκτός απ αυτά που ορίζους θαλάσσιες οδούς
Το άρθρο που δημοσιεύτηκε στη
http://www.huffingtonpost.gr/nikos-galaras/-_916_b_7945950.html
Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου Νίκος Γαλάρας Δικηγόρος
Τα τελευταία χρόνια επανέρχεται στο προσκήνιο το «πρόβλημα» της Ομηρικής Ιθάκης. Μετά από την δική τους ανάγνωση της Ομηρικής γεωγραφίας αλλοδαποί και ημεδαποί μελετητές προτείνουν την δική τους εκδοχή για το ποια ήταν η Ομηρική Ιθάκη. Οι κυριότερες θεωρίες προκρίνουν ως την Ομηρική Ιθάκη, μία εκ των Λευκάδος, σημερινής Ιθάκης και Κεφαλονιάς. Κοινή αφετηρία των μελετητών αλλά αρκετές φορές με διαφορετικό προορισμό, είναι οι ακόλουθοι στίχοι:
«ναιετάω δ' Ιθάκην ευδείελον: εν δ' όρος
αυτή Νήριτον εινοσίφυλλον, αριπρεπές: αμφί δε
νήσοι πολλαί ναιετάουσι μάλα σχεδόν αλλήλησι,
Δουλίχιόν τε Σάμη τε και υλήεσσα Ζάκυνθος.
αυτή δε χθαμαλή πανυπερτάτη ειν αλί κείται
προς ζόφον, αι δέ τ' άνευθε προς ηώ τ' ηέλιόν
τε», (Οδ. ι, 21-26)
«Πατρίδα μου είν΄ η Ιθάκη η ξέφαντη, με το καμαρωμένο
το Νήριτο, το φυλλοσούσουρο βουνό της, κι ένα γύρο
νησιά πολλά προβάλλουν, όλα τους κοντά κοντά βαλμένα,
η Σάμη, η δασωμένη Ζάκυθο και το Δουλίχιο· κι είναι
η Ιθάκη χαμηλή, στο πέλαγο ψηλά ψηλά, στη δύση,
μα τ΄ άλλα αλάργα στου ήλιου βρίσκουνται και στης αυγής τα μέρη».
(μετάφραση Καζαντζάκη-Κακριδή )
η συνέχεια www.huffingtonpost.gr -(Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου Νίκος Γαλάρας Δικηγόρος )
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία Χαίρομαι που ο Κόσμος ενδιαφέρεται για την μεγάλη αυτή εκκρεμότητα της Ιστορίας ΜΑΣ