Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ,,ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΕΦΑΛΟΝΗΤΗ!!


  • Ζώης Μουρελάτος Σαν ιδιοκτήτης του hotel ioniostar . ενός καθαρόαιμου κεφαλλονίτικου Ξενοδοχείου με την κεφαλλονίτικη πίτα ,στα νότια παράλια στο Λιβυκό πέλαγος 


    • Φίλε Γιώργο σ΄ ευχαριστώ για την αποδοχή της φιλίας μας , νιώθω σαν να βρίσκομαι στην πανέμορφη Κεφαλονιά.
      Αισθάνομαι μεγάλη ευχαρίστηση και πολύ μεγάλη χαρά, όταν γίνονται φίλοι μου Κεφαλλονίτες , Αισθάνομαι ότι σαν Κεφαλλονίτης , όπου και να βρίσκομαι θα είμαι Κεφαλλονίτης , αυτό είναι και το μεγαλείο της φυλής μας…
      Τα Ξενοδοχείο μου , που βρίσκεται στην παραλία του Λιβυκού πελάγους , το νοτιότερο τμήμα της Ελλάδας , το ονόμασα hotelioniostar αφιερωμένο στην πανέμορφη και μοναδική Κεφαλονιά.


    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ καλησπέρα πατρίδα!!,, εγώ σας ευχαριστώ για το  
    • αίτημα φιλίας  ,είναι πολύ ευχάριστο να μαθαίνω ότι με διαβάζουν  και 
    •  εκτός νησιού,, !Αυτό ήταν και ο ένας απο  τους σκοπούς μου με τα  3 
    •  μπλοκ,," να φέρνω τις ειδήσεις της περιοχής μας" σε  χωριανούς μας  και 

    •  περισσότερο    σε μετανάστες,ναυτικούς και κεφαλλονήτες  και φίλους 

    • εκτος του νησιού μας,, και να έχουν μια εικόνα του τόπου τους,,!

    • Ο  δεύτερος λόγος ήταν  να μπορέσω  πείσω τους χωριανούς μου για την 

    • ανάγκη συλλογικότητας ,,και αξιοποίησης από ολους μας των θησαυρών του 

    • νησιού  μας  και ειδικά της περιοχής μας σε σχέση με τις αρχαιοτητες του τόπου !!

    •  Σαν φυλή όταν φευγουμε από το νησί,,μεγαλουργούμε!!  και  το  άσχημο  

    • είναι  οτί  στο νησι    μας προσπαθεί να  βγάζει  ο ένας το μάτι του άλλου!!!
    •  καλή χρονιά να έχουμε ,και χάρηκα πολύ για τα καλά σας λόγια!,, είναι κάτι που μου δίνει δύναμη να συνεχίσω αυτό το χόμπι  στο   να καταγράφω καταστάσεις,,όσο πιο προσεκτικά μπορώ..,, διότι δεν προσπαθώ   να θιγω κανέναν,,απλά μερικές φορές καταγράφοντας προβλήματα,,ευελπιστώ στο να ακούγετε μια μικρή φωνή,,για να προσπαθήσουν κάποιοι να τα λύσουν!!  Διότι αυτό που φταίει στο τόπο μου,,είναι ότι δεν έχει καθόλου φωνή, και  κανείς  μάλλον δεν ενδιαφέρεται για τίποτε!!
    • δειτε και έναν ακόμη  παλιό  συνδεσμο , σε παρόμοια ενημέρωση!  

      Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013



    • στην  φωτο  εκτος  τον αντιδημαρχο,,διακρινουμε  τον γνωστο μας Γιωργο   (και  ξαδέλφο μου)
      και  τον κύριο Δεξιά  ,,  που είχα μια ανάρτηση προχθές!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου