Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟς ΑΡΙς

 σχόλιο:


  1. …«Για άλλη μια φορά ένα αναμενόμενο φυσικό φαινόμενο μας φέρνει αντιμέτωπους με χρόνιες ελλείψεις στα έργα υποδομής, στη συντήρηση των δημόσιων κτιρίων και στην εγκατάλειψη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς». χα χα χα χα χα χα χα.
    Και τόσο καιρό στη Νομαρχία τι προσπάθειες έκανε?
    Έχω την εντύπωση ότι τάιζε τα περιστέρια. Μπορεί να είμαι και λάθος, αλλά εκειά τα περιστέρια τση Νομαρχίας ήτανε πάντα τετράπαχα. Τυχαίο ήτανε???
    Ας μας γράψει τις κινήσεις της γι΄αυτά τα θέματα να αλλάξω γνώμη, μπορεί να είμαι και ανενημέρωτος, μπορεί.


    Ένα άλλο πράγμα που δε καταλαβαίνω είναι το μέγεθος του σεισμού.
    Το ακούω σε προσομοίωση με το σεισμό της Πάρνηθας.
    Μα τότε δε πάθανε τόσες ζημιές στην Αθήνα και στην Πάρνηθα σπίτια κτισμένα με χαμηλότερες προδιαγραφές θωράκισης για σεισμούς.
    (Η Ρικομέξ και μια πολυκατοικία που μισογκρεμίστηκε ήταν κτισμένα σε μπαζώματα και έτσι «τυχαία» η εκεί πολεοδομία τους έβγαλε άδεια κτισίματος).
    Άρα εδώ κάτι δε πάει καλά, ή με τη θωράκιση, ή με το μέγεθος του σεισμού.
    Αν είναι το πρώτο δε νομίζετε ότι μας δουλεύετε κ. Βουλευτής ή βουλευτίνα επί τω λαϊκώτερον, ότι δηλαδή κάποια κτίσματα κτίζονται άνευ προδιαγραφών ή ανευ ελέγχων?
    Μα και το δεύτερο αν είναι (που μέσες άκρες δεν είναι πιστεύω), γιατί δε μας λέτε το μέγεθος του σεισμού μη τρομάξουμε?
    Δηλαδή πάλε δούλεμα τρώμε.
    Και μεταξύ μας αυτές τις ώρες ήθελα να γνωρίζω προσφέρετε τα πάντα στον Θιακοκεφαλλονίτη που δοκιμάζεται άνευ προσωπικής πολιτικής τοποθέτησης?
    Από τη μέχρι τώρα γνωστή Ελληνική πρακτική σε τέτοιου είδους θέματα, δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις.
    Έπειτα και εκείνο το δελτίο τύπου:
    «Ο ΣΥΡΙΖΑ θέτει τα μέλη του στη διάθεση της κοινωνίας των πολιτών και των αρμόδιων υπηρεσιών ώστε να συνεισφέρουν εθελοντικά όπου χρειαστεί προς αποκατάσταση ζημιών ή οποιουδήποτε είδους άλλη βοήθεια».
    Δηλαδή λεγεώνα των ξένων είναι ο Σύριζα?
    Θα μας τρελάνετε ρε? Άμα δηλαδή εγώ είμαι Συριζαίος θα περιμένω «το αρχηγείο» να μου δώσει εντολή για να βοηθήσω το γείτονά μου???
    Το έχετε καβαλήσει το καλάμι τελείως, ή ζούνε ορισμένοι σε άλλες εποχές??
    Δηλαδή άμα δε μου το έλεγε το «επιτελείο» να βοηθήσω εθελοντικά θα ζήταγα και ένσημα?????
    Πάντως λεγεωνάριος δεν ήμουνα ποτέ, Θιακοκεφαλλονίτης ΣΚΕΤΟ ήμουν και είμαι.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου