Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

ΦΡΕΣΚΙΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ

ΑΠΟ  ΑΡΙς
Εκείο που γλέπω αφέντες μου είναι ότι εσείς δεν είσαστε ορειβατικός αλλά ανορεχτικός σύλλογος και ανεβαίνετε εκειά αηπάνου να γλέπετε το Θιάκι για να σας ανοίγει η όρεξη. Και το άλλο που ανακάλυψα είναι ότι κάποιος από σας έχει άσκημο «μάτι» και μας έχει κάψει τα μισά χριστουγεννιάτικα λαμπάκια! Χα χα χα χα. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κοντοπατριώτες και να προσέχετε τα στραμπουλήγματα των στραγαλιώνε σας. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και σε όλους τσου κουρλοκεφαλλονίτες. Χουά χα χα χα χα χα χα. σε Η ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ, ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΡΥΜΟ ΑΙΝΟΥ (Ρούδι)

Λοιπόνε ωραία φωτό του Ισθμού. Κάπου σε αυτό το σημείο παλιά είχε και μια σχεδία που έπαιρνε δεν έπαιρνε δυο αυτοκίνητα απάνου, είχε και έναν με κάτι σαν βίντσι χειροκίνητο που τράβαε μια αλυσίδα και σε πέρναε από τη μια μεριά στην άλλη. Εγώ τη πρόλαβα και πέρασα με αυτοκίνητο αφού έταξα και δυο κεριά στον Άη Ποτάπιο τον Λουτρακιώτη. Ευκειό τον Άγιο τονε κουβάλησε ο παππούς του δικού μας Άγιου από την Κωνσταντινούπολη. Παλιά καραβάνα οι Νοταραίοι τσου Αγίους! χα χα χα. Και ο πολιούχος τση Κορίνθου Νοταράς και αυτός. Ευκείνο το τρικάταρτο φάση έχει! Ένας από τσου ναύτες απάνου στα ξάρτια μου φαίνεται ότι καπνίζει κιόλας. Μου αρέσουνε και τα πρωτευουσιάνικα, εγώ τσι νόνες μου δεν τσι είπα ποτέ γιαγιές. Και το βασικότερο: Εψές γιόρταζε ο φίλος μας ο Αβραάμ και τόνε γράψαμε στα παλιά μας τα παπούτσια. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ φίλε Αβραάμ, τέτοιους φίλους σα και μας να έχεις και πρόκοψες! Χα χα χα χα χα. σε ευχές από τον καλό διαδυκτιακό φίλο, Ρισσίανο, και Ομηριστή,,,, Σπύρο Ρόκκο

ΚΑΙ ΑΠΟ  ΜΠΑΜΠΗ ΤΣΕΤΣΩΝΗ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ -- ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΣΤΟ ΒΑΛΕΡΙΑΝΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ : σε έτοιμο και το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Βαλεριάνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου