Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Συγκλονίζει η Ελληνίδα σοπράνο:«Συνεπιβάτες μας πλάκωσαν στο ξύλο για να σωθούν εκείνοι»


1
Ανατριχιαστική είναι η μαρτυρία της γνωστής σοπράνο Δήμητρας Θεοδοσίου για τις πρώτες στιγμές που έζησαν μετά το ξέσπασμα της φωτιάς στο πλοίο Normal Atlantic. Όπως είπε «Όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε»...


Η γυναίκα υποστήριξε μάλιστα ότι έπεσε και ξύλο από άλλους επιβάτες, οι οποίοι ήθελαν να πάρουν την θέση της ίδιας και άλλων συνεπιβατών για να σωθούν. «Μας πλάκωσαν στο ξύλο Ιρακινοί, Τούρκοι που έτρεχαν για να σωθούν πρώτοι. Εμένα με πέταξαν κάτω τρεις φορές και έφυγα πέντε μέτρα», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στην εκπομπή "Το Πρωινό", ενώ εξήγησε: «ήμασταν στο πάνω κατάστρωμα όλοι περιτριγυρισμένοι από τις φλόγες και ήρθαν τα πλοία για να σβήσουν τις φωτιές και μας καταβρέχαν»

«Ταξίδευα μόνη μου. Είχα το αυτοκίνητό μου στο αμπάρι. Τα έχασα όλα! Δεν έχω ούτε εσώρουχα! Δεν υπήρχε ούτε συναγερμός, ούτε μας χτύπησαν τις πόρτες, ούτε μας ειδοποίησαν. Εγώ ξύπνησα από τον καπνό που βγήκε από το δωμάτιό μου...

 Ίσα που φόρεσα το παντελόνι μου, το πουλόβερ μου, το μπουφαν μου και βγήκα έξω. Πολλές πόρτες είχαν μπλοκάρει. Ήμασταν περιτριγυρισμένοι από φλόγες. Έβρεχε, 12 μποφόρ, κάποια στιγμή χιόνισε κιόλας! Κάποιες βάρκες του έφυγαν, κάποιες δεν δούλευαν. Πανικός! Δεν υπήρχε κανείς από το πλήρωμα, μόνο ένας στα σωσίβια και όποιος είδε τον Κύριο πρόλαβε!», περιέγραψε ακόμα η Δήμητρα Θεοδοσίου.

Πηγή


Πηγή: http://www.tromero.eu/2014/12/blog-post_601.html#ixzz3NIyAIpcU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου