Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

Αυτες τις μερες γινεται στα Ιωάννινα το συνεδριο για το αρχαιολογικό εργο στη βορειοδυτικη Ελλαδα. Το πληροφορηθηκα τυχαια, οπως τυχαια πληροφορηθηκα και το Πανιόνιο Συνεδριο στην Κερκυρα πριν απο λιγους μηνες. Στους μετεχοντες περιλαμβανονται αρκετοι συνάδελφοι και φιλοι από παλια, ακομη και πρωην συνεργατες μου. Κανενας τους δε εκανε τον κοπο και τωρα οπως και τοτε με το Πανιονιο να με ενημερωσει εγκαιρα για να παρουσιασω την ανασκαφη των Τζαννατων. Ας ειναι καλα ολοι τους. Τοσο πολυ ενόχλησε το περασμα μου απο τα Ιονια νησια -ιδιως τους συναδελφους που εργαστηκαν στην Κεφαλονια- ωστε να προσπαθουν να το σβησουν με καθε τροπο; Οι οργανωτες δεν γνωριζαν την παρουσια μου στην Κεφαλονια για ενα ολοκληρο χρονο 2011 και τις 3 ανασκαφικες περιοδους (2011, 2012, 2013) που πραγαματοποιησα στα Τζαννατα; Ρητορικα ερωτηματα θα μου πειτε!

POROSNEWS:
ΤΙΜΗς  ΕΝΕΚΕΝ,, ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ  ΑΝΤΩΝΗ,,  ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ,,,  ΝΑ  ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ  ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑς ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ,ΜΑς..,  ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΤΟΝ (ΞΑΝΑ)ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΙΩΔΕς ΕΡΓΟ ΤΟΥ,, ΚΑΙ  ΧΩΡΙς ΒΟΗΘΕΙΕς ΑΠΟ ΤΟΥς  ΑΙΡΕΤΟΥς ΜΑς Ως ΤΩΡΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟ,, ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ  ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ,,, ΘΑ ΕΙΝΑΙ  ΜΟΝΙΜΩς  ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ,, ΜΕΧΡΙ ΝΑ "ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ"
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΤΕ  ΝΑ ΔΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ 2011


12 ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΥ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου